Unui cunoscut de-al meu, foltvaganar convins, ii ieseau in permanenta in fata tot felul de pomi si stilpi si tot timpul era cu masina prin service. Acum a trecut de la golf la peugeot 307 sw si e mai multumit de masina, nu mai da prin copaci.
P.S.: shitul se mai happens, si la C4 "au mai fost" probleme iar unele sint chiar actuale. Sa-mi iau "reno haci" in loc de C4 sau cum? Omul vrea C3, e o masina ok, ii place, e gata.
Citroen C3 sau alta varianta buna in 10k e
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen C3 sau alta varianta buna in 10k e
De data aceasta nu sunt de acord cu tine.307 este inferior golf la multe daca te referi la golf 5.Poate cunostinta ta a trecut de la golf 3 sau eventual 4.C4 are aceeasi platforma dar este agresiv, ca sa zic asa, modificata fata de cea de la peugeot.C4 a fost masina de renastere a lui citroen si nu o putem compara cu c3 care este mult mai veche este din alta clasa etc.Si shit happens prea mult la marca asta nu stiu cum sa spun, cel putin pana in prezent.
- B25BUY
- Mesaje:1287
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
- Numar Inmatriculare:B-BUY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen C3 sau alta varianta buna in 10k e
La C3, am schimbat si eu 3 injectoare la C3 de 1.4i. Asta e. Mi se pare o problema minora, sincer.
Se pare ca sunt sensibile la benzina proasta de pe la noi si se colmateaza. Dar poti sa-ti iei un injector la tine (150-200 RON) sa-l ai acolo, just in case.Se schimba foarte usor...ca un bec sau alt consumabil electric (2 suruburi si o mufa).
Oricum, la Corsa, Polo, Fabia am auzit probleme urate, la cutia de viteze, motoare gripate... care nu prea le mai rezolvi pe marginea drumului.
Si inca ceva: cu un injector cazut, masina inca merge, adica te poti deplasa cu ea pana la un service sau magazin de piese auto; nu mai prinde viteza mare, dar 60-70 km/h atinge, deci nu e chiar asa de dramatic, ca atunci cand ti se gripeaza motorul.
Se pare ca sunt sensibile la benzina proasta de pe la noi si se colmateaza. Dar poti sa-ti iei un injector la tine (150-200 RON) sa-l ai acolo, just in case.Se schimba foarte usor...ca un bec sau alt consumabil electric (2 suruburi si o mufa).
Oricum, la Corsa, Polo, Fabia am auzit probleme urate, la cutia de viteze, motoare gripate... care nu prea le mai rezolvi pe marginea drumului.
Si inca ceva: cu un injector cazut, masina inca merge, adica te poti deplasa cu ea pana la un service sau magazin de piese auto; nu mai prinde viteza mare, dar 60-70 km/h atinge, deci nu e chiar asa de dramatic, ca atunci cand ti se gripeaza motorul.
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009