probleme c5!!!
- Anamaria
- Mesaje:3
- Membru din:Vin Oct 26, 2012 1:11 pm
ajutati ma,va rog!! sunt in posesia unui c5 III,1,6 diesel,an 2008 DE 6luni,de o luna ma confrunt cu o problema..anti pollution system faulty!!!am fost intr un service,nu mi am facut nicio diagnoza,m au pus sa schimb filtrul de motorina,am mers 5min cu ea,aceeasi problema.am mers la citroen pt o diagnoza,mi au spus..bateria!am schimbat o!am mers 3min,aceeasi problema..alte verif la citroen,pt a3 a oara,nu mi au spus nimic concret doar ca ar trebui sa ncercam cu aditiv sa curatam injectoare si traseul pe unde circula motorina..ideea este ca:se aprinde martorul acela cu motorul cand intra in viteza a 3,in acel moment,moare masina la propriu,adio curent,adia reusesc sa o trag pe dreapta sa nu incurc circulatia.ii dau cheie si daca ii in punctul mort schimbatorul si ii dau viteza 1,moare iar,daca ii in viteza 1 si pornesc masina,merge,dar trebuie sa merg o perioada de,nici eu nu stiu sa precizez,jum de ora,alteori 10min,cu max viteza 2,daca i dau a 3a ,moare !!!
- horas
- Mesaje:247
- Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am
Re: probleme c5!!!
la ce reprezentanta Citroen ai fost?
Sa nu fie o chestie cu filtrul de particule. Nu ma prea pricep la diesel-uri dar...
Chestia asta care ai patit-o tu, asemanator a avut un prieten de-al meu la FORD, motorul PSA 2.0 litri, si era de la un cablu intrerupt de la ESP.
Pentru asta a avut nevoie de 8 ore de munca din partea unui electrician si 3 vizite la service pana au gasit problema.
In general le este lene, prefera sa bage aditiv ....
Masina cati km are?
Ia legatura cu norishor de aici de pe forum si poate iti face el o diagnoza.
Daca nu incearca sa faci o programare la Cartec Pitesti sunt ceva mai rasariti pe acolo.
Sa nu fie o chestie cu filtrul de particule. Nu ma prea pricep la diesel-uri dar...
Chestia asta care ai patit-o tu, asemanator a avut un prieten de-al meu la FORD, motorul PSA 2.0 litri, si era de la un cablu intrerupt de la ESP.
Pentru asta a avut nevoie de 8 ore de munca din partea unui electrician si 3 vizite la service pana au gasit problema.
In general le este lene, prefera sa bage aditiv ....
Masina cati km are?
Ia legatura cu norishor de aici de pe forum si poate iti face el o diagnoza.
Daca nu incearca sa faci o programare la Cartec Pitesti sunt ceva mai rasariti pe acolo.
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR
- tromeod
- Mesaje:313
- Membru din:Joi Mar 26, 2009 11:56 pm
- Numar Inmatriculare:B-06-ZPF
- Localitate:Bucuresti
Re: probleme c5!!!
nu mai trage pt ca puterea motorului este limitata de calculator foarte mult, undeva la 30% parca....
Mergi la un service Citroen, fa o diagnoza si o sa iti spuna ce e de facut. Posibil sa fie un injector dus sau cu putin noroc sa fie doar o motorina foarte proasta.
"Arde-o" si pune alta mai buna calitativ si vezi daca mai face. Oricum imi pare ca trebuie sa ajungi la diagnoza sa iti stearga "eroarea"/ martorul care se aprinde si iti limiteaza si puterea.
Mergi la un service Citroen, fa o diagnoza si o sa iti spuna ce e de facut. Posibil sa fie un injector dus sau cu putin noroc sa fie doar o motorina foarte proasta.
"Arde-o" si pune alta mai buna calitativ si vezi daca mai face. Oricum imi pare ca trebuie sa ajungi la diagnoza sa iti stearga "eroarea"/ martorul care se aprinde si iti limiteaza si puterea.
C4 Coupe 1.6i THP, Rouge Loucifer - a special one -
- Anamaria
- Mesaje:3
- Membru din:Vin Oct 26, 2012 1:11 pm
Re: probleme c5!!!
citroen timisoara!!sunt f dezamagita de ei..km reali in jur de 150.000,pe bord 129.000,ii adusa din franta..un mecanic dintr un alt service aduse vb de filtru de particule,insa sper sa nu fie asta cauza,am inteles ca i f scump..ideea este ca ea isi revine dupa jum de ora,o ora si culmea,dispare si martorul..nu ma pricep la masini dar m am saturat de slaba lor pregatire sau dezinteres..incerc sa dau de d nul norishor ,multumesc pt sfat!!horas scrie:la ce reprezentanta Citroen ai fost?
Sa nu fie o chestie cu filtrul de particule. Nu ma prea pricep la diesel-uri dar...
Chestia asta care ai patit-o tu, asemanator a avut un prieten de-al meu la FORD, motorul PSA 2.0 litri, si era de la un cablu intrerupt de la ESP.
Pentru asta a avut nevoie de 8 ore de munca din partea unui electrician si 3 vizite la service pana au gasit problema.
In general le este lene, prefera sa bage aditiv ....
Masina cati km are?
Ia legatura cu norishor de aici de pe forum si poate iti face el o diagnoza.
Daca nu incearca sa faci o programare la Cartec Pitesti sunt ceva mai rasariti pe acolo.
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: probleme c5!!!
Nu cred ca cineva se osteneste sa schimbe nr km pt 20 de mii... poate reali sa aibe 250k
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: probleme c5!!!
"Dl." norishor este pe aici si citeste. Bineinteles poti taia "Dl."
Din pacate daca esti din Timisoara, cam greu sa dai de mine, eu fiind in Bucuresti
Daca masina se invarte in jurul celor 150.000km este posibil sa nu mai ai lichid in filtrul de particule, dar asta trebuie verificat neaparat. Din pacate la motoarele diesel, eroarea de care te lovesti tu poate avea o galagie de cauze: de la chestii simple (furtune sparte) pana la chestii complexe (injectoare, debitmetru, valva turbo, egr, fap, etc ..). Cea mai buna metoda este sa faci o diagnoza cu tester si soft de marca (interfata Actia si soft Lexia sau DiagBOX). Din pacate KTS-ul (Bosch) sau Delphi, care sunt testere multimarca si folosite in service-uri multimarca, au scapari mai ales la frantuzoaice (deh.. sunt frumoase ale naibii)
Daca ajungi prin Bucuresti, gasesti datele mele atat in avatar (il poti scana cu un programel pt. coduri de bare) cat si in profil. Sper sa rezolvi cat mai ieftin si repde problema ta.
PS: alex82 cam are dreptate. Nu prea se chinuie sa schimbe kilometrajul pt. 20.000
Din pacate daca esti din Timisoara, cam greu sa dai de mine, eu fiind in Bucuresti
Daca masina se invarte in jurul celor 150.000km este posibil sa nu mai ai lichid in filtrul de particule, dar asta trebuie verificat neaparat. Din pacate la motoarele diesel, eroarea de care te lovesti tu poate avea o galagie de cauze: de la chestii simple (furtune sparte) pana la chestii complexe (injectoare, debitmetru, valva turbo, egr, fap, etc ..). Cea mai buna metoda este sa faci o diagnoza cu tester si soft de marca (interfata Actia si soft Lexia sau DiagBOX). Din pacate KTS-ul (Bosch) sau Delphi, care sunt testere multimarca si folosite in service-uri multimarca, au scapari mai ales la frantuzoaice (deh.. sunt frumoase ale naibii)
Daca ajungi prin Bucuresti, gasesti datele mele atat in avatar (il poti scana cu un programel pt. coduri de bare) cat si in profil. Sper sa rezolvi cat mai ieftin si repde problema ta.
PS: alex82 cam are dreptate. Nu prea se chinuie sa schimbe kilometrajul pt. 20.000
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- Anamaria
- Mesaje:3
- Membru din:Vin Oct 26, 2012 1:11 pm
Re: probleme c5!!!
buna..tuturor!:)de km am aflat de la citroen,asta mi au spus ei .ideea este ca renunt la service citroen si incerc sa dau de cineva din tm care lucreaza cu aceste programe(sper ca le am dat o denumire corecta:)),nu ma pricep!)multumesc de ajutor si revin curand(sper)cu noi informatii!norishor scrie:"Dl." norishor este pe aici si citeste. Bineinteles poti taia "Dl."
Din pacate daca esti din Timisoara, cam greu sa dai de mine, eu fiind in Bucuresti
Daca masina se invarte in jurul celor 150.000km este posibil sa nu mai ai lichid in filtrul de particule, dar asta trebuie verificat neaparat. Din pacate la motoarele diesel, eroarea de care te lovesti tu poate avea o galagie de cauze: de la chestii simple (furtune sparte) pana la chestii complexe (injectoare, debitmetru, valva turbo, egr, fap, etc ..). Cea mai buna metoda este sa faci o diagnoza cu tester si soft de marca (interfata Actia si soft Lexia sau DiagBOX). Din pacate KTS-ul (Bosch) sau Delphi, care sunt testere multimarca si folosite in service-uri multimarca, au scapari mai ales la frantuzoaice (deh.. sunt frumoase ale naibii)
Daca ajungi prin Bucuresti, gasesti datele mele atat in avatar (il poti scana cu un programel pt. coduri de bare) cat si in profil. Sper sa rezolvi cat mai ieftin si repde problema ta.
PS: alex82 cam are dreptate. Nu prea se chinuie sa schimbe kilometrajul pt. 20.000
-
- Mesaje:167
- Membru din:Joi Oct 25, 2007 5:38 pm
- Numar Inmatriculare:AB84MMI
- Localitate:Alba Iulia
- Contact:
Re: probleme c5!!!
daca ai cumva drumuri pe la cluj poti sa incerci si acolo la citroen - tehnicianul de diagnoza de acolo este bun are experienta in marca de vreo 12 ani si iti gaseste problema imediat.
C4 1.6 Hdi Robot Atomic
C5 III 2.0 Hdi............
C5 III 2.0 Hdi............
- buzuramd
- Mesaje:226
- Membru din:Vin Dec 09, 2011 9:12 am
- Marca si model masina:1.6i
- Numar Inmatriculare:CJ 14 AEC
- Localitate:Cluj - Napoca
Re: probleme c5!!!
la cluj sunt mai multi care se ocupa numai de PSA. daca ajungi in zona te trimit la cineva. ai nr meu de telefon in PM.
Ascut ovaz. Numai in timpul liber.
1.6 16v 80 kW
1.6 16v 80 kW