Mi-am tras pirandă!!
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Sau sa apesi mai mult pe acceleratie ...
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Mi-am tras pirandă!!
Nu, el trebuie sa ajunga in treapta superioara cat mai repede.
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
Re: Mi-am tras pirandă!!
am incercat chiar si cu modul sport. e mai ok dar schimba prea sus.
- Asgard
- Mesaje:115
- Membru din:Lun Mai 21, 2012 11:37 pm
- Marca si model masina:PGT 607
- Localitate:Ploiesti
Re: Mi-am tras pirandă!!
Acum exista fel si fel de teorii despre cum sa mergi cu un diesel sau unde sa se schimbe treptele de viteza. Ca si o comparatie Skoda Octavia 2 cu DSG de mergi domol cu ea la 60 la ora este deja intr-a sasea, trepte schimbate pe la 1800-2000 rpm, frumos nu?
Ca a ta schimba la 2000 rpm nu ar fi o problema, problema ar fi ca dupa schimbarea vitezei turatia sa nu ajunga prea jos incat sa simti motorul ca merge subturat si sa inceapa sa vibreze. Daca iti pica pe la 1700-1800 rpm poti sa mergi linistit asa pt ca nu exista nici-un risc, atata timp cat nu vrei sa faci vreo depasire mai in forta la aceasta turatie.
Ar fi bine oricum de vb cu un specialist daca la aceasta cutie se mai pot face ceva ajustari din soft, poate macar o resetare ceva.
Ca a ta schimba la 2000 rpm nu ar fi o problema, problema ar fi ca dupa schimbarea vitezei turatia sa nu ajunga prea jos incat sa simti motorul ca merge subturat si sa inceapa sa vibreze. Daca iti pica pe la 1700-1800 rpm poti sa mergi linistit asa pt ca nu exista nici-un risc, atata timp cat nu vrei sa faci vreo depasire mai in forta la aceasta turatie.
Ar fi bine oricum de vb cu un specialist daca la aceasta cutie se mai pot face ceva ajustari din soft, poate macar o resetare ceva.
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: Mi-am tras pirandă!!
Nu are nimic daca mergi cu diesel-uri si sub 2000 de ture, dar nu mai putin de 1500. Se recomanda schimbarea vitezelor (la manuale zic...atentie, ca e diferenta mare) pe la 2500 de ture, doar pentru a proteja turbina, prin a tine masina in plaja de cuplu.
La automate, e cu totul altfel gandita si cutia, si turbina, s.a.m.d., deci nu compara.
Cel mai si cel mai important este sa nu va apuce depasirea, daca aveti undeva sub 1700-1800 de ture si sa ii dati kickdown, caci fix asa omorati turbina foarte usor. Daca o data la jumatate de an macar iesiti pe autostrada si mergeti macar 30 de km cu ea turata constant pe la 3000-3500 de ture (ca sa se curete turbina cat de cat), nu ar trebui sa fie nici o problema.
La automate, e cu totul altfel gandita si cutia, si turbina, s.a.m.d., deci nu compara.
Cel mai si cel mai important este sa nu va apuce depasirea, daca aveti undeva sub 1700-1800 de ture si sa ii dati kickdown, caci fix asa omorati turbina foarte usor. Daca o data la jumatate de an macar iesiti pe autostrada si mergeti macar 30 de km cu ea turata constant pe la 3000-3500 de ture (ca sa se curete turbina cat de cat), nu ar trebui sa fie nici o problema.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
Re: Mi-am tras pirandă!!
Saptamana asta am avut ceva probleme. De fapt problemele persistau de vreo 1 luna si anume la plecarea lina de pe loc uneori aveam parte de smucituri. Ulterior a mai aparut inca o problema - se auzea undeva in partea stanga o bazaiala puternica precum a unui transformator electric, pentru ca in final sa nu mai intre in nicio viteza pt cateva secunde timp in care imi aparea pe bord mesajul "gear box fault". Marti ma prezint la reprezentanta cea mai apropiata (Radacini Braila). Pun baietii testerul pe ea si dupa o scurta verificare (3 ore ) se da verdictul: o conducta sparta de la sistemul electrohidraulic al cutiei (pilotul careb schimba vitezele) si, drept consecinta, nivelul uleiului scazut sub limita minima admisa.
Acum vine partea frumoasa: uleiul - 190 lei/litru (de 1 litru era nevoie), conducta - 390 lei (!!!), manopera + altele...... in total, la prima strigare, vreo 800 lei.
Partea si mai frumoasa abia acum vine. Nu exista in tara nicio picatura de asemenea ulei. timp de achizitie: 6-7 zile. Turbez!
In cele din urma am parte de o minune pt ca gasesc uleiul chiar la mine in oras, mai scump un pic (250 lei) dar ma multumesc ca nu stau 1 saptamana la mantinela.
Azi mi-am ridicat piranda si sunt multumit de treaba facuta de baietii de la Braila.
Printre altele, mi se aduce la cunostinta (stiam deja) ca unitatea CD-GPS necesita un update dar ca exista riscuri (f. mici) ca aceasta sa se arda. Ati mai auzit de asa ceva?
Acum vine partea frumoasa: uleiul - 190 lei/litru (de 1 litru era nevoie), conducta - 390 lei (!!!), manopera + altele...... in total, la prima strigare, vreo 800 lei.
Partea si mai frumoasa abia acum vine. Nu exista in tara nicio picatura de asemenea ulei. timp de achizitie: 6-7 zile. Turbez!
In cele din urma am parte de o minune pt ca gasesc uleiul chiar la mine in oras, mai scump un pic (250 lei) dar ma multumesc ca nu stau 1 saptamana la mantinela.
Azi mi-am ridicat piranda si sunt multumit de treaba facuta de baietii de la Braila.
Printre altele, mi se aduce la cunostinta (stiam deja) ca unitatea CD-GPS necesita un update dar ca exista riscuri (f. mici) ca aceasta sa se arda. Ati mai auzit de asa ceva?
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Mi-am tras pirandă!!
Pai si cine raspunde daca se arde?
Eu n am mai auzit de asa ceva pana acum, dar nu te mai mira nimic
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Eu n am mai auzit de asa ceva pana acum, dar nu te mai mira nimic
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Mi-am tras pirandă!!
Cunosc... Sa vezi cum e sa trebuiasca sa astepti o saptamana dupa o piesa cand esti in concediu de doua saptamani in tara...mootoo scrie:Nu exista in tara nicio picatura de asemenea ulei. timp de achizitie: 6-7 zile.
Printre altele, mi se aduce la cunostinta (stiam deja) ca unitatea CD-GPS necesita un update dar ca exista riscuri (f. mici) ca aceasta sa se arda. Ati mai auzit de asa ceva?
Partea a doua cred ca e vrajeala... Adica cand exista riscul sa se arda, cand faci update'ul sau daca nu-l faci?
- gabi_1050
- Mesaje:107
- Membru din:Lun Ian 14, 2013 11:25 am
- Marca si model masina:Peugeot 5O8 GT 2O4cp
ex car:407,1.6hdi,80kw - Localitate:Deva
Re: Mi-am tras pirandă!!
Este vorba de update firmware la Rneg (ultima versiune sw R50b R50.03)
Exista riscul sa se blocheze navigatia daca nu se face corect si complet update-ul .
Adica ,asa ca masura de protectie,ca la orice update exista un mic risc pe care reprezentanta nu vrea sa si-l asume.
Testat update cu versiunea R50b R50.03,sursa aici.
Update-ul se face cu motorul pornit si nu se intrerupe...poate dura si 50 de minute,in functie de sw-ul avut anterior...eu am avut 17.xx!
Orice actiune se face pe propriul risc.
Spor.
Exista riscul sa se blocheze navigatia daca nu se face corect si complet update-ul .
Adica ,asa ca masura de protectie,ca la orice update exista un mic risc pe care reprezentanta nu vrea sa si-l asume.
Testat update cu versiunea R50b R50.03,sursa aici.
Update-ul se face cu motorul pornit si nu se intrerupe...poate dura si 50 de minute,in functie de sw-ul avut anterior...eu am avut 17.xx!
Orice actiune se face pe propriul risc.
Spor.
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Mi-am tras pirandă!!
Nivel scazut de aditiv (Eolys) pentru filtrul de particule. Go2Service si fa-ti reumplerea.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
Re: Mi-am tras pirandă!!
multumesc barosane
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
Re: Mi-am tras pirandă!!
prezentat la IRMEX Braila, rezolvat problema. Multumesc IRMEX pt iefteneala: 380 lei.
- mootoo
- Mesaje:187
- Membru din:Lun Aug 25, 2008 7:37 pm
- Marca si model masina:şe şinşi
- Numar Inmatriculare:numar di numar
- Localitate:galati
Re: Mi-am tras pirandă!!
De cateva luni de zile (se face anul de-acum) aud niste lovituri in cutia de viteze in momentul in care robotul schimba de la viteza 3 la 2 si apoi de la 2 la 1. Sentimentul e ca si cum nu se actioneaza ambreiajul complet si se forteaza intrarea in viteza (se intampla numai la decelerare, cand franez brusc). Ceva sfaturi?