In sfârșit C5

Avatar utilizator
Florinhot
Mesaje:308
Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP
Numar Inmatriculare:B 43 WKR
Localitate:Bucuresti
Re: In sfârșit C5

Mesaj de Florinhot » Dum Apr 13, 2014 5:20 pm

Bine ai venit si sa o stapanesti cu placere! Sa ne povestesti cum te impaci cu ea pe parcurs :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Imagine

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Dum Apr 13, 2014 6:04 pm

nu am ce sa ii reprosez momentan. singurul minus...motorul depasit pentru zilele noastre. in rest e buna la facut treaba ca masina de zi cu zi. urmeaza un upgrade de an mai tarziu.
a..si ce nu mai imi place la ea, dar nu e vina ei...fostul proprietar si singurul ( un neamt/olandez) a avut grija foarte bine dpdv mecanic de ea, dar interiorul.....no comment.
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Mie Apr 16, 2014 2:34 pm

ca in bancul cu omul care isi duce calul in targ doar sa-l faca de ras.
azi din prima, totul a functionat cum nici nu credeam. la deschidere din telecomanda oglinda s-a initiat singura, la mers inapoi la fel, la inchis din telecomanda la fel, dreapta moarta...banuielile mele se confirma. accident pe dreapta.
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Vin Mai 02, 2014 7:07 pm

ca sa fiu in ton cu lumea, zic si eu. avem o problema.
fenomen: deschid capota sa fac o curatenie la baterie....era cursa pe sistemul de prindere si nu imi placeu bornele care erau cam.....inflorite. ridic clema la minus rasucesc un pic, o pun la loc. ridic la pus rasucesc un pic o lasa asa. vroiam sa ma duc sa iau break cleaner-ul din casa. dau sa inchid din buton..oha. ma apropi de ea oha. hmm, ciudat, intru in masina sa vad daca am tensiune in interior, oha. bag cheia in contact, nimic, rasucesc...surpriza, nimic. apas pe inchis cu ea in contact, se aude ceva pe sub volan la relee, dar atat. am scos bateria, o las asa pana maine ca nu mai am chef de nimic (am scutit o iesire la munte :) )si vad ce fac. a mai patit cineva asa? Sper ca maine sa plece, daca nu...Norisor, se stieeee.
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: In sfârșit C5

Mesaj de DjAndr3w » Vin Mai 02, 2014 10:12 pm

Curata bine bornele de la baterie si clemele de la + si -, nu cred ca e altceva.
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Vin Mai 02, 2014 10:39 pm

corect. dar vreau sa o fac de ras ca se da la buzunar :drive
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Sâm Mai 10, 2014 3:24 pm

se putea sa scap....
clasica problema cu stanga-dreapta la clima. a ramas blocat pe cald stanga. o bucurie acuma vara, dar si o bucurie la reparatie. ghinion pentru mine ca nu am gasit amator pentru reparatie.
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: In sfârșit C5

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Mai 10, 2014 3:59 pm

La C4 este kit de reparatie pt aceasta problema si e pana intr-o 100 de lei, presupun ca se potriveste si pe modelul tau de C5, sau daca nu este ceva similar, trebuie incercat...
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: In sfârșit C5

Mesaj de Norishor » Sâm Mai 10, 2014 5:37 pm

Din pacate la C5-ul lui nu e chiar asa usor ca la C4. La C5 trebuie dat ABSOLUT tot bordul jos pentru a ajunge la voleti. O tona de munca...
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Sâm Mai 10, 2014 6:39 pm

plus ca voletii sunt si mai mari si mai scumpi :)
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Lun Iun 23, 2014 10:29 am

Norishor scrie:Din pacate la C5-ul lui nu e chiar asa usor ca la C4. La C5 trebuie dat ABSOLUT tot bordul jos pentru a ajunge la voleti. O tona de munca...
de frica pretului si-a revenit singur. oricum defectiunea exista, dar vreau sa o ignor
In alta ordine de idei:
la rece are un tremur care se linisteste dupa 60grade, dar acul de la turometru il resimte, sasiul nu
schimbat bobinele, la fel limp mode 3000 rot/min
curatat clapeta de acceleratie, nu stiu exact cat deschide acuma
nu am gasit nici un mecanic destept sa verifice sistemul de alimentare. posibil sa fie cauza asta;
la schimbul de bujii am gasit ulei pe filet la 3 dintre ele, sper sa fie doar de la semeringurile de supape
in rest foarte multumit de ea. doar ca am luat cauciucuri GoodYear HydraGrip....foarte proaste. ori fi bune la ceva, dar la zgomot, depaseste bariera bului simt....am crezut ca nu mai am bile la rulmentii fata, asta ca idee sa va feriti.
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: In sfârșit C5

Mesaj de ingfrancisc » Lun Iun 23, 2014 8:37 pm

numai tu stii ce cauciuce sunt alea :) de unde si cat ai dat pe ele ... :)
pe siteul GoodYear nu apare asa ceva (UK, Germania, Franta, etc ...) Asta e toata oferta lor pentru vara/automobile:
Imagine

sorry ...
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Re: In sfârșit C5

Mesaj de dimabogdan » Lun Iun 23, 2014 9:58 pm

In captura sunt "summer tyres", iar HydraGrip sunt all season. Exista, nu sunt facaturi. :hi
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Lun Iun 23, 2014 10:13 pm

ingfrancisc scrie:numai tu stii ce cauciuce sunt alea :) de unde si cat ai dat pe ele ... :)
pe siteul GoodYear nu apare asa ceva (UK, Germania, Franta, etc ...) Asta e toata oferta lor pentru vara/automobile:
Imagine

sorry ...
Pe scurt. Am fost acum câteva luni la o mica tura pe un circuit moto pe alte meleaguri. Acolo ce sa vezi, test day pentru presa făcut de compania GoodYear, care propunea la vânzare pentru 4 Bucăți preț de 2 la modelele ce au fost scoase din producție si înlocuite de noile anvelope prezente in test. Acum calul de dar nu se caută sub coada. Plus ca era cu montat inclus si distrugerea glumelor vechi. Astea sunt cauciucurile care le stiu eu. Ce nu stiu eu pana la urma e de ce masina merge in limp mode ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Avatar utilizator
paulpaw
Mesaje:237
Membru din:Sâm Mar 29, 2014 9:34 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Pajero 3.2DiD
Numar Inmatriculare:PAW
Localitate:Bucuresti

Re: In sfârșit C5

Mesaj de paulpaw » Joi Iul 10, 2014 11:31 am

problem Solved. pompa benzina. vreau sa iau una sh sa o pun pe masina sa incerc cu ea stoc. exista un risc sa nu bage combustibil la presiunea care o vrea motorul. caut una aftermarket pro dupa ce sunt sigur ca e remediata problema 100%.
Imagine
Ex. Balaenoptera musculus - C5, 1.8i, 16v, 117cp

Scrie răspuns

Înapoi la “C5”