Mesaj
de mugurel » Mar Noi 02, 2010 6:11 pm
idei sunt multe.
Bani nu prea sunt.
Carroserie express functioneaza pentru clientii grabiti si intr-o economie normala. Astfel, daca apelam la Casco, trebe sa facem acte, accpete de plata, reparatii conform Audatex. Adica birocratie. Si, in plus si vreo fransiza.
Afara daca avem o mica zgarietura, clientul stie deja de peste 30 de ani ca nu isi strica Casca si trebe s-o faca repede. Aici, service-ul are masinarii specifice de vopsit/lacuit/polisat rapid si in cateva ore masina e ca noua.
Noi, in Romania, le avem degeaba. Pt ca fiecare se gandeste cum sa mai faca ceva pe dauna la asigurator sau cum sa nu il coste nimik. Daca in F i se propune pt 35 Euro un vehicul de inlocuire pt 24h, ia act si intelege. La noi trebuie sa vina gratuit si sa ii distruga masina dealerului.
Eu, stiind toate lucrurile astea, m-am gandit la altceva. Avand nevoie de clienti, care, de fapt, ne platesc salariile, ma gandesc sa ii acord un bonus clientului care se gandeste sa isi repare Citroen-ul la CITROEN. Adica 5% din valoarea reparatiei. Astfel clientul va alege service-ul marcii si de banii aia isi va putea repara altceva, sau isi va lua ceva ce inainte nu isi putea permite. plus ca ii spal masina si ii fac si o revizie gratuita de verificare a punctelor cheie' inclusiv Lexia.
Detaliile promotiei asteia, saptamana asta.
Sper sa multumim si mai multi posesori de citro in felul asta.
Nu prea inteleg de ce postam pe Citroen Romania, in schimb?!
DS3 1,6HDi 92CP