Citroen Romania se desfiinteaza??

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Bogdan » Vin Noi 02, 2012 5:55 pm

emicald scrie:Citroen Romania nu a facut mare brinza, poate i-a si incurcat pe unii dealeri. Nu cred ca e nici o nenorocire ca n-o sa mai fie.
Plus ca eu am auzit ca o sa se creeze un PSA Romania, cu Peugeot si Citroen sub aceeasi palarie. Asta s-ar putea sa insemne chiar ceva mai bine, fiindca in acest moment piesele de schimb sint mai ieftine la Peugeot decit la Citroen.
Ba eu zic ca s-au straduit sa faca multe, sa spele imaginea Citroen lasata de fostul ATS importator si diversi dealeri( anumiti oameni din cadrul acestor entitati, nu toti)De bine de rau cand aveai probleme la vreun dealer era cineva care sa asculte si sa incerce rezolvarea problemei...pe vremea ATS te scuipau toti!

Vremurile de criza + Citroen Romania au facut ca preturile sa devina mai pamantesti si sa nu mai fuga lumea de reprezentante... Imi aduc aminte cati bani se plateau la ATS pt o revizie normala pe cand acum sa platesti sub 400 Ron prima revizie cu schimbat toate filtrele mi se pare totusi un progres!(1.4 benzina, revizie la radacini)

Intr-adevar preturile la Peugeot sunt mai mici, si daca se va face acel PSA Romania posibil sa avem cu totii de castigat! Daca insa va intra in rol un nou ATS atunci o sa fie poate cam naspa pentru multi si poate bine pentru cine trebuie!

Ramane de vazut ce se anunta oficial dupa 15 noiembrie :)

Sent from my New iPad using Tapatalk HD
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
djmanianfs
Mesaje: 524
Membru din: Dum Aug 19, 2012 9:52 pm
Marca si model masina: BMW F10 520D LCI 2012

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de djmanianfs » Vin Noi 02, 2012 8:39 pm

La Radacini m-ar costa o revizie (ulei + filtre) pt 1.4 costa sub 400 de lei ? Eu am vb la SD Prestige si mi-au zis ca 550 de lei. E service serios Radacini ? Ms!
Ex: Citroen C4 coupe 1.4 16V 2005, Gri Iridis
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de commandorsteel » Vin Noi 02, 2012 9:22 pm

vezi ca bogdan se referea la service-ul radacini din constanta.
prestige-ul are preturi peste medie, ptr ca sunt mai jmecheri...si daca nu le spui tu de vreo campanie valida in care sa beneficiezi de oarece reduceri, ei nu o sa ti-o spuna :wink:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Bogdan » Vin Noi 02, 2012 9:33 pm

djmanianfs scrie:La Radacini m-ar costa o revizie (ulei + filtre) pt 1.4 costa sub 400 de lei ? Eu am vb la SD Prestige si mi-au zis ca 550 de lei. E service serios Radacini ? Ms!
Sunt ceva campanii de reducere active la anumiti dealeri! Atat timp cat acele campanii sunt respectate, campanii initiate de Citroen Romania, pretul reviziei va fi unul de bun simt...lucru ce nu s ar fi intamplat niciodata in era Tariceanu, sau sa poti plati in service cu card avantaj in max 12 rate parca..

Extrem de obiectiv vorbind pe fapte nu vorbe, au fost si inca sunt destule lucruri bune sub Citroen Romania comparat cu alti importatori sau cu ce a fost inainte!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

pufi
Mesaje: 6
Membru din: Mar Apr 20, 2010 5:54 pm

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de pufi » Lun Noi 05, 2012 9:09 pm

Faliment nu dau ei degeaba... au preturi mai mari ca la Peugeot dar pierderi imense, pe cand importatorul Peugeot are si preturi mai mici si profit in fiecare an...ceva e putred in Danemarca!

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Tomita » Mar Noi 06, 2012 12:05 am

politica asta de preturi e o dobitocenie care i-a rupt.

au vrut sa fuga de istoria trecuta cu discounturile mari de preturi si au ramas pe pozitii.
gama DS care e o mizerie de marketing si nu reflecte nici macar negru sub unghie spiritul andre citroen, ci e (o spun tare si raspicat) O MIZERIE care a intinat imaginea citroen.
Unde sunt evolutiile si revolutiile tehnice, ingineresti, nemaivazute.

au scos treptat inovatii ale modelelor precedente pt a reduce costurile, dar pretinzand preturi mai mari.
doar pt un design simandicos nu merita bani.
doar ca vrei tu sa crezi ca ai un produs premium nu inseamna ca este si adevarat.

ori faci ca renault si o iei in barba serios cu mizeria lor low-cost pe toata plaja de produse renault. dacia a fost un succes datorita preturilor net inferioare, si a lipsei concurentei cu astfel de produse.

un mare sef fiat a declarat de curand ca tot ce este peste dimensiunile punto trebuie eliminat, caci nu poti concura cu vw. eh si ar fi multe.

citroen merita un pret mare daca si produsul oferit era cu inginerie high end. drive by wire, ecrane lcd, faruri led, si muulte alte chestii. ei doarms-au oprit la a pune butoane pe plafon ca la avioane. wow. hai sa prostim prostii :applause
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Bogdan » Mar Noi 06, 2012 7:38 am

Ce zici tu, nu are legatura cu Citroen Romania...iar legat de gama DS eu totusi cred ca ei stiu ce fac..altfel s-ar fi oprit la DS3..

Oricum tot ce se discuta aici sunt pure zvonuri momentan
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Deese » Mar Noi 06, 2012 11:08 am

citroen merita un pret mare daca si produsul oferit era cu inginerie high end. drive by wire, ecrane lcd, faruri led, si muulte alte
Pai gama DS cam are ce zici tu, poate mai putin drive by wire, dar sunt si unele chestii by wire, depinde ce intelegi prin by wire.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Silviu Mustata
Mesaje: 208
Membru din: Mar Ian 12, 2010 7:59 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Silviu Mustata » Mar Noi 06, 2012 11:16 am

Bogdan scrie:
djmanianfs scrie:La Radacini m-ar costa o revizie (ulei + filtre) pt 1.4 costa sub 400 de lei ? Eu am vb la SD Prestige si mi-au zis ca 550 de lei. E service serios Radacini ? Ms!
Sunt ceva campanii de reducere active la anumiti dealeri! Atat timp cat acele campanii sunt respectate, campanii initiate de Citroen Romania, pretul reviziei va fi unul de bun simt...lucru ce nu s ar fi intamplat niciodata in era Tariceanu, sau sa poti plati in service cu card avantaj in max 12 rate parca..

Extrem de obiectiv vorbind pe fapte nu vorbe, au fost si inca sunt destule lucruri bune sub Citroen Romania comparat cu alti importatori sau cu ce a fost inainte!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Radacini Bucuresti, revizie curenta C4 1.6 Vti-671RON, SD Prestige-550-620RON, preturi de astazi. astept comentarii.
Fost posesor Citroen C4 1.6 SX Vti 122 CP Pack Confort+Siguranta

zalex
Mesaje: 65
Membru din: Mar Oct 02, 2012 6:19 am
Localitate: Bucuresti

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de zalex » Mar Noi 06, 2012 11:52 am

SD Prestige-550-620RON
difera pretul in functie de ce?
si la radacini de ce e fix?
C4 1.6i 110CP Gris Iceland dec.2004 Berlina

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de commandorsteel » Mar Noi 06, 2012 12:04 pm

radacini nu este bagat in campania de reduceri ptr masinile de 3+ ani, dar daca le soliciti ... iti dau reducere ca si cum ar fi in campanie :wink:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Tomita » Mar Noi 06, 2012 12:17 pm

@bogdan
pe citroen romania i-am laudat si o fac in continuare, ca au avut initiative si fac multe chestii si au ridicat imaginea citro in romania

dar vorbind de brandul citroen, pe care ei nu il pot influenta direct e alta mancare de peste.

eu ma uit la ce idei, concepte si produse de serie au fost la citroen in anii precedenti si ce e acum. ce visau sa realizeze atunci si marele fas rezultat.
drive by wire inseamna lipsa integrala a coloanei de directie si totul facut digital.

dar hai sa facem altfel.
eu ca manager de marketing la citroen as face o revitalizare a brandului dupa spiritul lui andre. revolutionar si cutting edge.
Cand scot produs cu denumirea DS, ma asigur ca acolo voi oferi optiuni si tehnici minim egale cu audi mercedes, bmw, infiniti, lexus, si alti premium. Si daca pot chiar voi aduce ceva in plus (gen volanul de pe primul c4, si alte lucruri inedite)

Pretul pretins va fi unul comparabil cu brandurile enumerate. De asemenea in loc sa folosesc motoare de cilindree mare voi utiliza ceva mai mici mai eco frieandly dar cu performante imediat acolo respectivelor.

Imaginea citroen trebuie definita clar pe segment si acoperita cu back-up tehnic. De asemenea la masini mari (gen DS5, sa ofersi si v6 de 3l, caci vei gasi cumparatori destui, daca targetezi cum trebuie produsul)

Cum primul DS a fost mind blowing pe vremea lui, cu tehnologii care si acum sunt rare (farurile directionale deja incep sa dispara fiind inlocuite de sisteme pseudo-directionale fixe, mai usoare la cheltuieli si mentenanta. dovedind o lipsa de interes in imbunatatirea calitatii ci o intentie de crestere doar a cantitatii) asa si produsele DS moderne ar trebui sa aduca acum pe piata tehnologie care altii vor avea in 2020. sau oricum macar cu o generatie in avans.

Cum testeaza opel insignia acea matrita led pt faruri unice(lunga scurta), care sunt controlate de sensori. pt a-si varia intensitatea pe segmente de drum.

Si la gama mainstream sa analizeze clar daca se justifica sa ataci vw golf si sa cresti de pret aiurea, pt ca acei clienti se vor opri tot la golf.

Ca sa vinzi calumea tre sa oferi calitate la fel sau o idee mai jos cu pret accesibil. Vezi exemplul dacia care a spart topurile, pt ca vandut ieftin. Si nu a oferit optiuni tehnice si alte mofturi, dar au scos o masina moderna si ok.

Sa vedem C-elysee si pug301 ce or face, desi sunt tot scumpe. Smecheria ar fi sa ofere optionale mai bune si calitate in aceeasi bani ai loganului2.
Momentan echipand la fel masinile se pare ca un eysee iese cu 1000 euro mai scump ca loganul.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de catalin4u24 » Mar Noi 06, 2012 12:33 pm

Eu stiu ca mereu ai fost inaintea timpului, si daca nu e cu holograma si alte lasere e expirat insa stiu persoane care si acum prefera ceasurile analogice, sa vaza ochiu cum urca acul la ceas in schimbul oricarui superamoled display... Insa si Citroen a urmarit ce se vinde unei majoritati, nu unei minoritati. Deci, tehnologie in rand cu lumea, design germanic (vezi C5) care l-am promovat ca un citroen german daca sti reclamele... Asadar, vazand ca lumea tinde la passaturi si golfuri au scos si ei produse asemanatoare... ma rog, cat de cat, vezi C5, noul C4 etc., asta din lupta pentru existenta.
Realizezi ca sunt in stare sa vina cu un produs revolutionar, exclusivist, insa din experientele anterioare probabil nu mai sunt dispusi sa riste. Trebuie sa intelegi ca ei, ca sa existe trebuie sa vanda, si vin cu produse care se vand... asta-i tot...

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de alex82 » Mar Noi 06, 2012 1:23 pm

pufi scrie:Faliment nu dau ei degeaba... au preturi mai mari ca la Peugeot dar pierderi imense, pe cand importatorul Peugeot are si preturi mai mici si profit in fiecare an...ceva e putred in Danemarca!
De mare profit ce au cei de la Peugeot , tocmai au iesit cateva mii de oameni in strada la Paris saptamanile trecute ca inchid o fabrica de acolo ... :roll:
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Citroen Romania se desfiinteaza??

Mesaj de Tomita » Mar Noi 06, 2012 1:29 pm

dar daca te uiti pe fluxurile de stiri de vreun an doi psa e cam in plopi (cati angajati a tot concediat PSA anul trecut si anul asta), ceea ce dovedeste ca strategia asta cu produse care tind spre golf este epic fail.
lumea ori cumpara golf, ori nu. nu numai romanii.
hyundai are noroc cu piata americana si asiatica ca si ei se vor mini vw.

fiat a recunoscut aevarul pe care multi il pitesc dupa deget.

ah, si megane3 declara ca e concurent pt golf. wtf...toti vor golf. dar clientii au decis.
the real deal. Asa ca e cazul sa faci ceva transant, si sa scoti produse mainstream altfel, nu impresii de golf (sau passat unde e cazul)

sa tii de pret sus cu un produs care nu merita acei bani e aiurea. lasand ca masinile au crescut de la an la an, de la o generatie la alta ajungand din urma suratele din clasa superioara din urma cu doar 2-3 generatii (ultimul polo fata de golf3, si e valabil la toti)

Renault care isi falsifica vanzarile record prin flotele proprii, si ford (parca si ei au fost dati in vileag) la fel.

Eu doresc nu pt mine, ci pt populatie, sa beneficieze de ultimele tehnologii existente. Sunt 7 miliarde de oameni. Daca tu le oferi o alternativa mai buna decat produsul vechi (aia cu ceasurile e o ineptie) sigur o vor cumpara. Si vor sustine si dezvoltarile ulterioare.

Cand a aparut trenul erau o gramada de sceptici care considerau o tampenie acest mod de transport, ineficient atunci. Multi voiau caii si trasurile.
Automobilul la fel. Multe minti inchise ramaneau la trasurile trase de cai ca erau mai chic, si totusi in scurt timp au fost inlocuite.
Asta cu ceasurile rotunde e un moft asemanator.

Dar hai sa o zic pe aia socanta.

Se poate face un un display digital (vezi nenumaratele concepte si de curand produse de serie) sa desenezi un cerc si un ac de se invarte. O sa existe in continuare "mosi" decerpiti care vor zice ca acul e ac si e parfum. Si poti sa desenezi pe ecranul ala digital ce design vrei tu la ceasul ala, sa ii schimbi culorile integral (nah, nu era fain cand la redline la c4 se inrosea tot turometrul?!)

Pe un ecran MULTIFUNCTIONAL poti oferi soferilot MULT mai multe informatii decat pe un cerc fizic cu un ecranas inghesuit acolo.

Tehnologia ecranului semitrasparent de pe primul c4 mult superior displayurilor lcd simple inca nu se regaseste la alte branduri? De ce, ca doar e dovedit atat ca valoare reala tehnica si inginereasca, cat si a fiabilitatii in timp.

Nu e nevoie de bani in plus pt C-D (cercetare dezvoltare) pt ca furnziorii deja au amortizat tehnica respectiva si se pot folosi cel putin la acelasi pret de atunci. (daca pui in plus inflatia poti pretinde o scadere de pret avand in vedere ca tehnica in sine e amortizata)


Iphone 5 costa jumate din pretul de vanzare. Ipad mini la fel, tot jumate. Diferenta consta in plata retelelor de distributie si a C-D.

Injumatateste tu costurile la orice tehnologie existenta pe generatiile precedente de masini si vezi ca (adaugand niste mici costuri de adaptare pe un produs nou) poti folosi aceleasi concepte.
E ca si cu suspensia tip mcpherson. E vecheeeeeee si totusi e folosita si in zilele de azi, putin alterata logic. Dar principiul de baza e acelasi.

Dar intelegi ce zic fara sa aduc alte zeci de exemple. Se pot dezvolta produse direct cu tehnici mai avansate (din anii 70 decat din anii 20). Sau din anii 2000 decat din anii 70.

:hi

Dupa mine as plati mai putin inginerii si tehnicienii aia, de 10 ori mai putin si doar geniile sa merite sume astronomice. Si corporatiile care aduc produse revolutionare cu adevarat sa fie recompensate pt evolutia adusa omenirii.

In stilul vrei nu vrei, evoulezi, ca poate copilul tau o fi ai putin incuiat la minte si devine un mare geniu al umanitatii.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen Romania”