Feedback pentru Citroen Romania

Scrie răspuns
Avatar utilizator
byte
Mesaje: 434
Membru din: Lun Iul 02, 2007 6:40 am
Numar Inmatriculare: TM-11-NDZ
Localitate: Timisoara

Feedback pentru Citroen Romania

Mesaj de byte » Mie Noi 21, 2012 11:37 pm

Desi a trecut ceva vreme de cand am primit raspunsul acesta m-am gandit sa-l fac public.

"Stimate domnule Mihal,
In urma sesizarii dumneavoastra adresate catre Citroën Romania, referitoare la autovehiculul Citroën C4, cu numarul de identificare VF7LCNFUC74694726, va comunicam urmatoarele:
Asa cum v-am tranmsmis si telefonic, va informam ca reperul clapeta acceleratie, comandat in data de 16.08.2012 este indisponibil in Franta. Pentru mai multe informatii referitoare la comandarea acestui reper, va recomandam sa va adresati Reprezentantului nostru, SC Autoglobus2000 SRL.

Va multumim !
Cu stima,

****************
Consilier Relatii Clienti
Citroën Romania"

Acesta este raspunsul dupa ce am asteptat 2 saptamani pentru aceasta piesa. Iar dupa 3 zile am intrebat in Viena si surpriza ... reperul este disponibil iar comanda dureaza doua zile.
Este oare incompetenta? este oare nepasare? sau asta e modul in care Citroen Franta trateaza Citroen Romania?
TM-11-NDZ
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium

Avatar utilizator
v3c1nu
Mesaje: 59
Membru din: Lun Mar 24, 2008 1:52 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback pentru Citroen Romania

Mesaj de v3c1nu » Vin Apr 12, 2013 10:49 am

Incompetenta clar, la ce te astepti de la acesti angajati neinstruiti care stau toata ziua pe facebook :)
C4 Techno Evolution 1.6i 16V, 110 CP, sable de langrune, tapiterie velour bej
(consum urban: 11.1 l/100Km)

George
Mesaje: 132
Membru din: Mie Noi 19, 2008 6:33 pm

Re: Feedback pentru Citroen Romania

Mesaj de George » Vin Apr 12, 2013 10:52 am

Lasa ca e mai bine acum cu Trust Motors... :?

ShoriRazv
Mesaje: 4
Membru din: Lun Iul 22, 2013 8:30 pm
Marca si model masina: Citroen C3 Picasso Seduction 1.6 HDi 90 CP

Re: Feedback pentru Citroen Romania

Mesaj de ShoriRazv » Lun Iul 22, 2013 8:35 pm

George, corect este: TRIST MOTORS.
Dupa parerea mea nu era vorba nici de incompetenta si nici de reavointa in cazul descris mai sus. Era vorba de ceva mult mai simplu. Dealerul din Austria avea reperul pe stoc. Este adevarat ca ar fi fost foarte bine ca reperul sa se gaseasca pe stoc si la vreun dealer din Romania, dar nu era cazul si in acelasi timp probabil ca nu era disponibil nici in Franta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen Romania”