Desi a trecut ceva vreme de cand am primit raspunsul acesta m-am gandit sa-l fac public.
"Stimate domnule Mihal,
In urma sesizarii dumneavoastra adresate catre Citroën Romania, referitoare la autovehiculul Citroën C4, cu numarul de identificare VF7LCNFUC74694726, va comunicam urmatoarele:
Asa cum v-am tranmsmis si telefonic, va informam ca reperul clapeta acceleratie, comandat in data de 16.08.2012 este indisponibil in Franta. Pentru mai multe informatii referitoare la comandarea acestui reper, va recomandam sa va adresati Reprezentantului nostru, SC Autoglobus2000 SRL.
Va multumim !
Cu stima,
****************
Consilier Relatii Clienti
Citroën Romania"
Acesta este raspunsul dupa ce am asteptat 2 saptamani pentru aceasta piesa. Iar dupa 3 zile am intrebat in Viena si surpriza ... reperul este disponibil iar comanda dureaza doua zile.
Este oare incompetenta? este oare nepasare? sau asta e modul in care Citroen Franta trateaza Citroen Romania?
Feedback pentru Citroen Romania
- byte
- Mesaje:434
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 6:40 am
- Numar Inmatriculare:TM-11-NDZ
- Localitate:Timisoara
TM-11-NDZ
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium
- v3c1nu
- Mesaje:59
- Membru din:Lun Mar 24, 2008 1:52 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Feedback pentru Citroen Romania
Incompetenta clar, la ce te astepti de la acesti angajati neinstruiti care stau toata ziua pe facebook
C4 Techno Evolution 1.6i 16V, 110 CP, sable de langrune, tapiterie velour bej
(consum urban: 11.1 l/100Km)
(consum urban: 11.1 l/100Km)
-
- Mesaje:130
- Membru din:Mie Noi 19, 2008 6:33 pm
Re: Feedback pentru Citroen Romania
Lasa ca e mai bine acum cu Trust Motors...
-
- Mesaje:4
- Membru din:Lun Iul 22, 2013 8:30 pm
- Marca si model masina:Citroen C3 Picasso Seduction 1.6 HDi 90 CP
Re: Feedback pentru Citroen Romania
George, corect este: TRIST MOTORS.
Dupa parerea mea nu era vorba nici de incompetenta si nici de reavointa in cazul descris mai sus. Era vorba de ceva mult mai simplu. Dealerul din Austria avea reperul pe stoc. Este adevarat ca ar fi fost foarte bine ca reperul sa se gaseasca pe stoc si la vreun dealer din Romania, dar nu era cazul si in acelasi timp probabil ca nu era disponibil nici in Franta.
Dupa parerea mea nu era vorba nici de incompetenta si nici de reavointa in cazul descris mai sus. Era vorba de ceva mult mai simplu. Dealerul din Austria avea reperul pe stoc. Este adevarat ca ar fi fost foarte bine ca reperul sa se gaseasca pe stoc si la vreun dealer din Romania, dar nu era cazul si in acelasi timp probabil ca nu era disponibil nici in Franta.