Da man... chill... nimeni nu a zis ca asta ai facut...
Dar chestiile alea au un rol functional in mod normal... nu sunt puse acolo pentru ca dau bine... rol care pe masina ta nu o sa si-l regaseasca...
Cam asa vad eu lucrurile... si Mituc a avut dreptate cand a spus ca: "Exista o droaie de alte modificari functionale dar cu impact direct si imediat asupra aspectului"
Si chiar o sa regreti peste vreun an cand o sa te saturi sa vina toti idioti sa traga de ele sa vada daca sunt reale... sa faca toti caterinca de tine ca umbli cu lacatele pe capota ca sa nu se trezeasca vreunul intr-o seara sa te lase fara motor... sau cand o sa vrei sa vinzi masina si o sa te intrebe noul proprietar ori ce sunt cu gaurile alea in capota... ori daca ti s-a stricat sis de inchidere de la capota si ai ajuns sa-ti pui lacatele ca sa ti-o tina inchisa...
Hood pins ... kitsch sau nu pe aluminiu infoliat ?
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- radu_bass
- Mesaje:7
- Membru din:Lun Oct 10, 2011 6:39 pm
- Numar Inmatriculare:MM07UEO
- Localitate:Baia Mare
Re: Hood pins ... kitsch sau nu pe aluminiu infoliat ?
http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc01945o.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cam asta ar fii pachetul.Miercuri imi duc masina sa imi colateze plafonul, iar la salariul viitor posibil capota (folie carbon) daca ma hotarasc sa imi montez hood-pins pe ea.
Ce ma mai pune pe ganduri e ca am vazut capote infoliate tip carbon si se pare ca romanasul de rand nu se poate abtine sa nu le zgarie, macar asea un pic cu unghia, sa vada cat de rezistente is
Asea ca in curand voi avea si eu o prezentare cu robotelul meu
Cam asta ar fii pachetul.Miercuri imi duc masina sa imi colateze plafonul, iar la salariul viitor posibil capota (folie carbon) daca ma hotarasc sa imi montez hood-pins pe ea.
Ce ma mai pune pe ganduri e ca am vazut capote infoliate tip carbon si se pare ca romanasul de rand nu se poate abtine sa nu le zgarie, macar asea un pic cu unghia, sa vada cat de rezistente is
Asea ca in curand voi avea si eu o prezentare cu robotelul meu
Citroen c4 Coupe 1.6 Hdi
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Hood pins ... kitsch sau nu pe aluminiu infoliat ?
Am mai vazut chestii d-astea si pe masinile de drift de 450cp.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Hood pins ... kitsch sau nu pe aluminiu infoliat ?
m-am uitat atent si capota colantata cu carbon nu aveau!
nu stiu ce ai vazut tu!
nu stiu ce ai vazut tu!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Hood pins ... kitsch sau nu pe aluminiu infoliat ?
Ma refeream la yalele alea...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk