Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Deese » Vin Noi 02, 2007 9:39 pm

Care e faza cu faptul ca daca sa zicem ca 5 minute turezi masina intens si te porti `sportiv` cu ea ECU modifica nu stiu ce si masina devine din `lenta` mai `nervoasa` ?
Ultima oară modificat Joi Apr 03, 2008 3:13 pm de către Deese, modificat 1 dată în total.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Ovidiu
El_Rey
Mesaje: 542
Membru din: Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
Marca si model masina: AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i
Numar Inmatriculare: BXX5EBI
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de Ovidiu » Vin Noi 02, 2007 10:01 pm

se transforma in robotel!!! :twisted:
habar nu am , dar cred ca doar se mai desmorteste si ea !!!
AUDI A6 2.0TDI 177cp
VW Polo tossa blue 1.4 85cp
Kia Pro Cee'd negru 1.4 109cp

Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Vin Noi 02, 2007 10:07 pm

Odata se incalzeste motorul, si apoi ECU incepe sa ajusteze fluxul amestecului bagat in cilindri astfel incit masina incepe sa traga mai tare (se modifica acolo diverse lucruri, cum ar fi AFU si cantitatea de amestec).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Vin Noi 02, 2007 10:09 pm

Si ce anume trebuie sa fac ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Vin Noi 02, 2007 10:27 pm

pai mie mi se pare ca tu faci aici o confuzie... inainte de o cursa turezi masina, incalzesti motorul si toate alea. Poti face si tu singur un test cum se comporta masina ta cand o scoti pe strada dupa ce sta o noapte intreaga si cum se comporta dupa ce turezi motorul si apoi ii dai drumul.

Faza cu mersul mai sportiv sta altfel, nu in alea 3 minute: o iei frumos pe sosea/autostrada si ii dai acolo in blana pana nu mai poate :lol: si nu baga a 5-a la 70 unde mergi lejer de tot cu a 3-a. Dupa vreo 100 de km ECU isi creeaza alte curbe si masina o sa raspunda altfel, dar exista si un dar: conteaza mult ce benzina ai inauntru, in cazul in care ai avut benzina jegoasa mai multa vreme conteaza in ce stare este filtrul de benzina. Evident conteaza mult si filtrul de aer (chiar daca este relativ nou, daca ai umblat in praf muuuult, e posibil sa fie deja imbacsit, dar iarna nu e o problema asa de mare asta).
Evident o masina invatata sa raspunda mai sportiv inseamna si un consum mai sportiv. Nu ma plang, insa de cand sa lasat frigul am ajuns la 11.3-11.4 l/100km oras only. Insa recunosc ca decat sa stau la cozi interminabile prefer sa o iau pe strazi laturalnice si asa viteza mea in iubita capitala a ajuns sa fie o medie de 19km/h :)
In general daca vrei performante trebuie: sa o inveti sa le aibe, sa ii dai mancare buna, aer curat, sa o ingrijesti :wink:

LE: draga Ovidiu, si eu sunt multumit de K&N, insa pls. nu juma de pagina :lol: :lol: :lol:
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Vin Noi 02, 2007 11:04 pm

Pai mancare buna....ii pun OMV Carrera 100. Mai buna in RO nu cred sa fie. Din pacate sau din fericire.

Aer curat....asta din pacate nu tine de mine :( Poate daca eram la munte era mai bine.

Sa o ingrijesc....detaliaza pls. La ce te referi ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje: 1296
Membru din: Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Adrian » Vin Noi 02, 2007 11:46 pm

Stai linistit! NU prea conteaza ce ii faci la masina, tot la fel va merge! Diferenta e prea mica!

Cat priveste OMV 100.. Mofturi! A mea vede numai de 95 (tot OMV) si trage bine, consuma ca in carte - in oras :) !

Am mai spus-o: aia de 100 e pentru motoare pretentioase, cu turbo, unde fiecare cifra conteaza! La un motor de 1.6, e excelenta aia de 95! NU uita ca afara se vinde foarte bine si aia de 91!

Numai romanii au placeri sa arunce cu banii pe lucruri scumpe! Vezi si : haine de firma, masini de 50k, vile cu 12 camere si 3-4 locatari..

KEEP IT SIMPLE!

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Vin Noi 02, 2007 11:47 pm

nu ma refeream la aer de munte, evident :roll:
Ma refeream la filtrul de aer, cat de curat/permisiv e
Ingrijire inseamna: verificare/curatare/schimb filtre in functie de situatie/tip, verificare/schimbare ulei, evident ca din timp in timp mai verifici presiunea in roti, echilibrare roti, geometrie punte fata/spate (geometria o faci la un numar mai maricel de km, nu stiu cati ai acum, echilibrarea rotilor in functie de gropi si de viteza cu care mergi. Cat timp nu ii dai in goarna nu o sa simti nimic la partea de echilibrare, insa cu timpul conteaza daca mergi cu ele aiurea)
Rotile cu presiunea aiurea iti scad performantele, sa nu mai spun de uzura.
Evident conteaza si cu ce incalti masina.
Nu te astepta la castig de putere substantial si transformari miraculoase pentru ca ai acelasi motor. Bineinteles ca cei 110 cai ai tai se pot transforma usor in mult mai putini si nu uita ca la roata ai aprox 100 de cai, nu 110. Evident ca poti intra si la motor, insa deja iesim rau pe offtopic pe aici.
Prin urmare: masina nu o sa devina mult mai agresiva, sau agresivitatea nu se va pastra atata timp cat tu turezi motorul pe rosu 5 minute si dupa aia schimbi la 2000-2500 de ture.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje: 1296
Membru din: Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Adrian » Vin Noi 02, 2007 11:55 pm

Userul nostru se gandea probabil ca daca tine motorul turat 2-3 minute se sperie subit masina, se transforma in robotul din reclama si in plus, devine si 2.0 VTS! :lol:

NU ai ce sa ii faci... Diferentele sunt atat de mici, incat poate fi pus pe seama efectului Placebo! Asa ca! Da-i talpa!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 12:04 am

Evident, nu ziceam de diferente mari.
Dar cineva mi-a zis sa nu mi-o invat lenesa ca asa ramane.

PS: eu chiar simt diferente intre 95 si 100. Nu sunt mari, dar se simt, si mai bine e sa bag 100.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Noi 03, 2007 12:08 am

cati km ai cu ea?
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 12:09 am

Vreo 3.000.

Am citit pe threadul cu Filtrul de aer ca ti-ai pus un K&N.Ma gandesc sa imi pun si eu dupa ce actualul trebuie schimbat.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Noi 03, 2007 12:14 am

1. incearca sa o inveti mai infipta in primii 5000km (mai ai doar 2000)
2. filtrul e ok pana la primavara, nu trebe sa il schimbi. Diferenta nu o sa fie imensa, iti dai seama, insa o sa traga totusi altfel, mai ales in zilele de vara cand pe autostrada sunt 40-42 de grade ca anul asta si tu fluieri pe langa altii cu filtre stock si motoare incinse
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 12:16 am

Si filtrul (am inteles ca e in jur de 250 lei) nu afecteaza cu nimic garantia?
Cei de la ATS or sa il monteze fara probleme ?


Apropo, ce ti-ai pus tu e filtru sport ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Noi 03, 2007 12:49 am

da, il monteaza la ats
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”