Reglarea ECU pentru mai multa performanta
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
pentru alea exista ulei bun si benzina buna
Filtrul de aer sport este mult mai permisiv, fluxul de aer fiind mai mare, rezultand o ventilatie mai buna. La admisia directa fluxul este si mai mare, nu mai exista coturile de pe circuitul de aer ce intra la motor si avantajele sunt si mai mari.
La benzina filtrul la c4 si asa este prea permisiv pentru Romania. Cu OMV100 este ok, el continand si aditivi, in felul asta curata inclusiv filtrul de benzina cat de cat. Daca nu ai bagat prostii in masina nu ai probleme.
Uleiul... acolo schimbi filtrul cand este necesar, insa nu te zgarci sa schimbi uleiul mai repede decat in carte. In mod normal poti folosi uleiul ala exact cum scrie in manual, insa la un mers mai sportiv papi mai mult ulei pentru ca si ungerea este superioara (de aici vine si vorba aia cu mersul subturat, pentru ca ungerea nu mai este destula). Un ulei imbatranit o sa iti dea un consum mai mare, putere mai mica si probleme mai tarziu. La masinile preparate nu se pune atata accent pe filtrul de benzina cat pe amestecul de benzina folosit si cifra octanica (aprox 110) Evident la ce pistoane ai pe masina si la axa actuala nu ai nevoie de asa ceva cum nici nos nu poti pune pentru ca ramai fara masina in primele 2 secunde. Dar din nou o iau pe aratura si sunt off, insa tu ai intrebat
Filtrul de aer sport este mult mai permisiv, fluxul de aer fiind mai mare, rezultand o ventilatie mai buna. La admisia directa fluxul este si mai mare, nu mai exista coturile de pe circuitul de aer ce intra la motor si avantajele sunt si mai mari.
La benzina filtrul la c4 si asa este prea permisiv pentru Romania. Cu OMV100 este ok, el continand si aditivi, in felul asta curata inclusiv filtrul de benzina cat de cat. Daca nu ai bagat prostii in masina nu ai probleme.
Uleiul... acolo schimbi filtrul cand este necesar, insa nu te zgarci sa schimbi uleiul mai repede decat in carte. In mod normal poti folosi uleiul ala exact cum scrie in manual, insa la un mers mai sportiv papi mai mult ulei pentru ca si ungerea este superioara (de aici vine si vorba aia cu mersul subturat, pentru ca ungerea nu mai este destula). Un ulei imbatranit o sa iti dea un consum mai mare, putere mai mica si probleme mai tarziu. La masinile preparate nu se pune atata accent pe filtrul de benzina cat pe amestecul de benzina folosit si cifra octanica (aprox 110) Evident la ce pistoane ai pe masina si la axa actuala nu ai nevoie de asa ceva cum nici nos nu poti pune pentru ca ramai fara masina in primele 2 secunde. Dar din nou o iau pe aratura si sunt off, insa tu ai intrebat
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Ok,mersi de explicatii.
Zi-mi si mie ce model de filtru de aer ai tu, am inteles ca ti l-ai luat de la Augsburg.
Sau ma duc si cer un filtru de aer k&n pt c4 motor benzina 1.6 ?
Zi-mi si mie ce model de filtru de aer ai tu, am inteles ca ti l-ai luat de la Augsburg.
Sau ma duc si cer un filtru de aer k&n pt c4 motor benzina 1.6 ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
- Ovidiu
- El_Rey
- Mesaje:542
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
- Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i - Numar Inmatriculare:BXX5EBI
- Localitate:BUCURESTI
- Contact:
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Ovidiu
- El_Rey
- Mesaje:542
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
- Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i - Numar Inmatriculare:BXX5EBI
- Localitate:BUCURESTI
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Adriane, iar incepi.Adrian scrie:Stai linistit! NU prea conteaza ce ii faci la masina, tot la fel va merge! Diferenta e prea mica!
Cat priveste OMV 100.. Mofturi! A mea vede numai de 95 (tot OMV) si trage bine, consuma ca in carte - in oras !
Am mai spus-o: aia de 100 e pentru motoare pretentioase, cu turbo, unde fiecare cifra conteaza! La un motor de 1.6, e excelenta aia de 95! NU uita ca afara se vinde foarte bine si aia de 91!
Numai romanii au placeri sa arunce cu banii pe lucruri scumpe! Vezi si : haine de firma, masini de 50k, vile cu 12 camere si 3-4 locatari..
KEEP IT SIMPLE!
Mssina poate ca merge la fel cu OMV95 sau OMV100 dar numai sub 4000rpm. Cum treci de 4000-4500 deja aia cu 95 se sufoca. Daca vrei neaparat poti face un test de acceleratie folosind aceeasi masina cu cele 2 benzine (evident ca va trebui sa le faci dupa ce faci un plin dupa ce ai golit dejaun plin cu acelasi tip de gaz).
Vezi ca faci o confuzie intre cifrele octanice, mai exact la cum sint afisate ele. 91-le de "afara" corespunde la 95-ul de la noi, iar 95-ul de afara la 99-100-ele de la noi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
Hai zi zauuuu.....!!!!mituc scrie:Adriane, iar incepi.Adrian scrie:Stai linistit! NU prea conteaza ce ii faci la masina, tot la fel va merge! Diferenta e prea mica!
Cat priveste OMV 100.. Mofturi! A mea vede numai de 95 (tot OMV) si trage bine, consuma ca in carte - in oras !
Am mai spus-o: aia de 100 e pentru motoare pretentioase, cu turbo, unde fiecare cifra conteaza! La un motor de 1.6, e excelenta aia de 95! NU uita ca afara se vinde foarte bine si aia de 91!
Numai romanii au placeri sa arunce cu banii pe lucruri scumpe! Vezi si : haine de firma, masini de 50k, vile cu 12 camere si 3-4 locatari..
KEEP IT SIMPLE!
Mssina poate ca merge la fel cu OMV95 sau OMV100 dar numai sub 4000rpm. Cum treci de 4000-4500 deja aia cu 95 se sufoca. Daca vrei neaparat poti face un test de acceleratie folosind aceeasi masina cu cele 2 benzine (evident ca va trebui sa le faci dupa ce faci un plin dupa ce ai golit dejaun plin cu acelasi tip de gaz).
Vezi ca faci o confuzie intre cifrele octanice, mai exact la cum sint afisate ele. 91-le de "afara" corespunde la 95-ul de la noi, iar 95-ul de afara la 99-100-ele de la noi.
Si ala de 100 de la ei ce inseamna? Ca ala de 105 la noi??
Frate 91 e 91, 95 e 95 si 100 e 100!
Eu in DE am alimentat cu 95.. Si de unde bagam eu avea si de 91 si SUPER 100! Fie ca era Jet, Omv, Esset sau mai stiu eu ce natie de gaz!
Si mie nu mi se sufoca masina .. Si la limitare trage bine!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Uite unul care a reusit: http://pizdaus.com/pics/XfFIYX9Wy7jr.jpg
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Eu personal simt mare diferenta intre aia 100 si 95, depinde acuma si cum o nimeresti.Inainte sa se cheme carrera se simtea mult mai bine.Cu 95 se simte cum chinuie motorul in pedala.Poate nu scot mari diferente ca timp, dar o secunda si faptul ca nu ai senzatia aia de chinuiala e excelent pentru mine.Si nu este nu-s ce fomfeu pretul este cat de cat corect vorba aia cat dai atata face.Pentru un drum lung este mare diferenta.