Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 11:43 am

Si niste filtre mai bune decat cele default, dar pt ulei si benzina nu exista? :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Noi 03, 2007 12:03 pm

pentru alea exista ulei bun si benzina buna :)
Filtrul de aer sport este mult mai permisiv, fluxul de aer fiind mai mare, rezultand o ventilatie mai buna. La admisia directa fluxul este si mai mare, nu mai exista coturile de pe circuitul de aer ce intra la motor si avantajele sunt si mai mari.
La benzina filtrul la c4 si asa este prea permisiv pentru Romania. Cu OMV100 este ok, el continand si aditivi, in felul asta curata inclusiv filtrul de benzina cat de cat. Daca nu ai bagat prostii in masina nu ai probleme.
Uleiul... acolo schimbi filtrul cand este necesar, insa nu te zgarci sa schimbi uleiul mai repede decat in carte. In mod normal poti folosi uleiul ala exact cum scrie in manual, insa la un mers mai sportiv papi mai mult ulei pentru ca si ungerea este superioara (de aici vine si vorba aia cu mersul subturat, pentru ca ungerea nu mai este destula). Un ulei imbatranit o sa iti dea un consum mai mare, putere mai mica si probleme mai tarziu. La masinile preparate nu se pune atata accent pe filtrul de benzina cat pe amestecul de benzina folosit si cifra octanica (aprox 110) Evident la ce pistoane ai pe masina si la axa actuala nu ai nevoie de asa ceva cum nici nos nu poti pune pentru ca ramai fara masina in primele 2 secunde. Dar din nou o iau pe aratura si sunt off, insa tu ai intrebat :lol:
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 12:18 pm

Ok,mersi de explicatii.
Zi-mi si mie ce model de filtru de aer ai tu, am inteles ca ti l-ai luat de la Augsburg.
Sau ma duc si cer un filtru de aer k&n pt c4 motor benzina 1.6 ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Noi 03, 2007 12:27 pm

faci comanda deobicei ca nu au. VIne in max 2 sapt.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Ovidiu
El_Rey
Mesaje:542
Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i
Numar Inmatriculare:BXX5EBI
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Mesaj de Ovidiu » Sâm Noi 03, 2007 4:44 pm

am fost eu la augsburg azi de am platit un filtru aer K&N pentru 1,6 benzina, mi-l aduce in 4 -5 zile si a fost cu kitul de curatare 340 ron!
vreau sa il pun la revizia de un an la Mugurel!
AUDI A6 2.0TDI 177cp
VW Polo tossa blue 1.4 85cp
Kia Pro Cee'd negru 1.4 109cp

Imagine

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 6:56 pm

Si cand iti faci revizia aia ?
Sa scrii aici pe forum ce schimbari simti cu noul filtru.
Eventual fa`i si o poza cand iti vine.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Ovidiu
El_Rey
Mesaje:542
Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i
Numar Inmatriculare:BXX5EBI
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Mesaj de Ovidiu » Sâm Noi 03, 2007 7:02 pm

m-am programat pentru 30nov la revizie, ii fac poze cand vine si le pun aici!
AUDI A6 2.0TDI 177cp
VW Polo tossa blue 1.4 85cp
Kia Pro Cee'd negru 1.4 109cp

Imagine

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje:1296
Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Adrian » Sâm Noi 03, 2007 7:04 pm

auziti, dar filtrul ala sport se si aude altfel? M-ar intersa si pe mine, din prisma sound-ului!

Silvius??

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Noi 03, 2007 7:39 pm

Adrian scrie:Stai linistit! NU prea conteaza ce ii faci la masina, tot la fel va merge! Diferenta e prea mica!

Cat priveste OMV 100.. Mofturi! A mea vede numai de 95 (tot OMV) si trage bine, consuma ca in carte - in oras :) !

Am mai spus-o: aia de 100 e pentru motoare pretentioase, cu turbo, unde fiecare cifra conteaza! La un motor de 1.6, e excelenta aia de 95! NU uita ca afara se vinde foarte bine si aia de 91!

Numai romanii au placeri sa arunce cu banii pe lucruri scumpe! Vezi si : haine de firma, masini de 50k, vile cu 12 camere si 3-4 locatari..

KEEP IT SIMPLE!
Adriane, iar incepi.
Mssina poate ca merge la fel cu OMV95 sau OMV100 dar numai sub 4000rpm. Cum treci de 4000-4500 deja aia cu 95 se sufoca. Daca vrei neaparat poti face un test de acceleratie folosind aceeasi masina cu cele 2 benzine (evident ca va trebui sa le faci dupa ce faci un plin dupa ce ai golit dejaun plin cu acelasi tip de gaz).

Vezi ca faci o confuzie intre cifrele octanice, mai exact la cum sint afisate ele. 91-le de "afara" corespunde la 95-ul de la noi, iar 95-ul de afara la 99-100-ele de la noi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Noi 03, 2007 7:43 pm

Adrian scrie:auziti, dar filtrul ala sport se si aude altfel? M-ar intersa si pe mine, din prisma sound-ului!

Silvius??
treci pe la mine intr-o seara si vezi singur. Se aude cu adevarat altfel daca pui admisia directa
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Noi 03, 2007 8:19 pm

Si la admisia directa ce dezavantaje ai ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje:1296
Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Adrian » Lun Noi 05, 2007 4:07 pm

mituc scrie:
Adrian scrie:Stai linistit! NU prea conteaza ce ii faci la masina, tot la fel va merge! Diferenta e prea mica!

Cat priveste OMV 100.. Mofturi! A mea vede numai de 95 (tot OMV) si trage bine, consuma ca in carte - in oras :) !

Am mai spus-o: aia de 100 e pentru motoare pretentioase, cu turbo, unde fiecare cifra conteaza! La un motor de 1.6, e excelenta aia de 95! NU uita ca afara se vinde foarte bine si aia de 91!

Numai romanii au placeri sa arunce cu banii pe lucruri scumpe! Vezi si : haine de firma, masini de 50k, vile cu 12 camere si 3-4 locatari..

KEEP IT SIMPLE!
Adriane, iar incepi.
Mssina poate ca merge la fel cu OMV95 sau OMV100 dar numai sub 4000rpm. Cum treci de 4000-4500 deja aia cu 95 se sufoca. Daca vrei neaparat poti face un test de acceleratie folosind aceeasi masina cu cele 2 benzine (evident ca va trebui sa le faci dupa ce faci un plin dupa ce ai golit dejaun plin cu acelasi tip de gaz).

Vezi ca faci o confuzie intre cifrele octanice, mai exact la cum sint afisate ele. 91-le de "afara" corespunde la 95-ul de la noi, iar 95-ul de afara la 99-100-ele de la noi.
Hai zi zauuuu.....!!!!

Si ala de 100 de la ei ce inseamna? Ca ala de 105 la noi?? :lol: :lol:

Frate 91 e 91, 95 e 95 si 100 e 100!
Eu in DE am alimentat cu 95.. Si de unde bagam eu avea si de 91 si SUPER 100! Fie ca era Jet, Omv, Esset sau mai stiu eu ce natie de gaz!

Si mie nu mi se sufoca masina .. 8) Si la limitare trage bine!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mar Noi 06, 2007 12:07 pm

Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje:1296
Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Adrian » Mar Noi 06, 2007 4:26 pm

Ala nu e c4, e C3-ul de la chinezi care seamana foarte mult cu 206 ;)

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Mar Noi 13, 2007 8:34 pm

Eu personal simt mare diferenta intre aia 100 si 95, depinde acuma si cum o nimeresti.Inainte sa se cheme carrera se simtea mult mai bine.Cu 95 se simte cum chinuie motorul in pedala.Poate nu scot mari diferente ca timp, dar o secunda si faptul ca nu ai senzatia aia de chinuiala e excelent pentru mine.Si nu este nu-s ce fomfeu pretul este cat de cat corect vorba aia cat dai atata face.Pentru un drum lung este mare diferenta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”