Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:
Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de mituc » Sâm Feb 14, 2009 11:23 pm

Asta una, apoi un motor cald raspunde altfel, iar daca mai scapa si de cenusa de pe injectoare treaba e si mai buna.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
dragos_1984
Mesaje:70
Membru din:Mie Oct 22, 2008 8:33 am
Numar Inmatriculare:B-17-THC
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de dragos_1984 » Lun Aug 15, 2011 11:46 am

eu am fost la un service care se ocupa cu modificarile ECU ( chip Tuning) si sincer motorul trage mult mai bine fata de cum era stock , modificarea am facut-o de 2 ani si nu am avut nici o problema...deci din punctul meu de vedere se merita sa iti schimbi softul ECU-ului sau sa folosesti un chip tuning .....
C4 Coupe 1.6l 16v 110CP+12-15cp chip+admisie schimbata
rosu lucifer
si alte mici modificari la interior

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de mituc » Lun Aug 15, 2011 11:50 am

Da. doar ca relativ la ce ai tu scris in semnatura ai cistigat 12-15Nm si 8-10Cp.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Aiurica » Mie Aug 31, 2011 11:02 pm

ce a castigat el concret va pot spune eu:
(intamplator) m-am intalnit cu el la semafor si (intamplator) am plecat ambii in acelasi timp.
diferenta initiala de un sfert de masina parea ca nu mai poate fi recuperata pe nici o viteza dpmdv.

astfel cu vreo 200 e a castigat 1 metru de distanta in fata unuia cu usile pline de bitum, bari pline de kit, un umflat la volan de 95 kile, si as mai putea enumera...jante, anvelope, suspensii....

deci nu e chiar de asa....."se simte clar" insa ce e clar e ca nu aveam cum sa recuperez acea diferenta de 1m.


concluzia:eu personal la motorul meu nu as recomanda vreun tuning cu bani multi, si ias spune celui ce doreste, sa cheltuisca altfel 200e.
lucrurile se schimba daca se face gratis. :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de mituc » Joi Sep 01, 2011 12:04 am

Aiurica scrie:astfel cu vreo 200 e a castigat 1 metru de distanta in fata unuia cu usile pline de bitum, bari pline de kit, un umflat la volan de 95 kile, si as mai putea enumera...jante, anvelope, suspensii....
Pai putea sa nu fie resoftat ca tu pierzi doar din surplusul de balast :)

Comparatia la o plecare de pe loc intre 2 masini identice o faci cu pneuri identice, presiune identica, soferi identici, pe suprafata identica, cu suspensii identice si (ATENTIE) de uzura identica, incarcate identic si cu aceeasi cantitate de gaz in rezervor.
Cel mai simplu mergi cu ambele masini in treapta 4 si de la 70 calca amindoi la podea in acelasi timp. Care ajunge primul la 164 sau la cit taie in 4 ala e. Pentru testul asta nu tre' sa ai decit masinile de aproximativ aceeasi greutate si pneurile umflate cum trebuie.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
dragos_1984
Mesaje:70
Membru din:Mie Oct 22, 2008 8:33 am
Numar Inmatriculare:B-17-THC
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de dragos_1984 » Sâm Dec 01, 2012 1:02 pm

airica ai uitat ca si eu mi am facut si aveam facuta isolare fonica tot cu folii de bitum .....
bine tu oricum ai ideile tale preconcepute si nu te poate contrazice nimeni ideea e ca in carte scri ca masina mea are 1200 de kg si dupa toate izolarile facute plus boze subwoofer etc totusi cred ca merge mai bine..... te mai invit la o liniuta nr de tel ilo sti 0767789457 :twisted: chiar ce mai face copilasul a crescut o gramada de cand l am vazut ultima oara ii doresc multa sanatate ca si tie si sotiei tale..... DRagos
C4 Coupe 1.6l 16v 110CP+12-15cp chip+admisie schimbata
rosu lucifer
si alte mici modificari la interior

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de mituc » Sâm Dec 01, 2012 7:23 pm

1.6i hatckback 5p are 1340kg daca-mi aduc bine aminte... nu vad cum ar avea coupe-ul cu 100+ kg mai putin.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Aiurica » Sâm Dec 01, 2012 8:03 pm

dragos_1984 scrie:airica ai uitat ca si eu mi am facut si aveam facuta isolare fonica tot cu folii de bitum .....
bine tu oricum ai ideile tale preconcepute si nu te poate contrazice nimeni....
sincer nu cred ca aveai facute lea atunci....tin minte ca ulterior le-ai facut.

1-ideea mea era alta si era expusa foarte clar in postul meu!
pt 200 e, nu cred ca merita jumate de masina....nu am spus ca nu ai fost in fata ci doar ca nu spectaculos de mult....

2-oricine poate sa ma contrazica daca detine datele concrete....


3-despre liniutze , vin cu placere.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Deese » Dum Dec 02, 2012 12:11 am

Daca chiptuningul iti ofera senzatii mai placute la condus (mai ales la reprizele din oras) si un consum ceva mai redus eu zic ca merita 100e sau cat e o rescriere, nu toti se gandesc la liniute.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Aiurica » Dum Dec 02, 2012 2:47 am

Unde e rescrierea aia de 100????
La baiatul din parcare???
Bagate tu ca eu prefer sa merg cu ea asa


Sent from my iPhone using Tapatalk
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Deese » Dum Dec 02, 2012 10:39 am

http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/ci ... ormal-2580" onclick="window.open(this.href);return false; si cu reducere ajungi la 100 si ceva.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
dragos_1984
Mesaje:70
Membru din:Mie Oct 22, 2008 8:33 am
Numar Inmatriculare:B-17-THC
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de dragos_1984 » Dum Dec 02, 2012 11:04 am

nu iti consuma mai putin din contra iti consuma mai mult deecat cu ecu stock....stiu asta pe pielea mea eu n u reusesc sa scot in oras daca nu e aglomeratie mai putin de 9,5 la suta si asta inseamna sa conduc batraneste adica la 55km/h sant in a cincea ...... asa ca chiar nu are cum s consume mai putin din cauza modificarii parametrilor de alimentare combustibil/aer
C4 Coupe 1.6l 16v 110CP+12-15cp chip+admisie schimbata
rosu lucifer
si alte mici modificari la interior

Avatar utilizator
dragos_1984
Mesaje:70
Membru din:Mie Oct 22, 2008 8:33 am
Numar Inmatriculare:B-17-THC
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de dragos_1984 » Dum Dec 02, 2012 11:13 am

a si aurica de atunci mi am schimbat tot ambreajul inclusiv volanta , amj schimbat uleiul la cutie folosesc ulei mobil one 0W40 si i am bagat si duralube pt motoare pana in 100000 de km
si toate treburile astea se simt mult mai bine decat atunci .... chiar daca vrei ulei din asta care mi am pus eu si credema ca o sa zici dupa ce il schimbi ca parca e motorul nou suna ma si iti zic de unde sa iti iei il stiu eun pe patron si aduce uleiul dirtect din germania pe net cel mai mic pret e 65 ron iar la el e 38 ron are aceeasi vascozitate cu uleiul 5w40 dar asta fiin 0w40 pt motoare pana in 150000km este fenomenal e sintetic super aditivat se foloseste la ferrari , porshe , lamborghini etc,.... suna ma si iti explic de unde il cumperi si teoretic poti sa il schimbi la 50000 de km suna ma 0767789457 bafta
C4 Coupe 1.6l 16v 110CP+12-15cp chip+admisie schimbata
rosu lucifer
si alte mici modificari la interior

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de commandorsteel » Dum Dec 02, 2012 11:22 am

dragos_1984 scrie:nu iti consuma mai putin din contra iti consuma mai mult deecat cu ecu stock....stiu asta pe pielea mea eu n u reusesc sa scot in oras daca nu e aglomeratie mai putin de 9,5 la suta si asta inseamna sa conduc batraneste adica la 55km/h sant in a cincea ...... asa ca chiar nu are cum s consume mai putin din cauza modificarii parametrilor de alimentare combustibil/aer
am observat ca si mie imi consuma mai mult ... #-o
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de mituc » Dum Dec 02, 2012 7:32 pm

Duralube FAIL.

Masina va consuma mai mult dupa resoftare pentru ca poate, iar voi daca va dati la ea...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”