Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Joi Noi 15, 2007 9:49 pm

Pai ia zi moduri de intretinere, cred ca pe toti ii intereseaza :)


PS: n-am zis ca Carrera 100 nu e ok, mie mi se pare foarte buna. Doar ziceam ca nu cred ca e facuta in Austria. Sau....poate o fi si atunci cu atat mai bine.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Joi Noi 15, 2007 10:20 pm

cu porsche cel putin te contrazic, aia e o masina la care schimbi filtrele si cam atat :)
Pe bune acu' mai intreaba si pe altii cum e cu cifra octanica mare.
Si nu, nu ma cert, insa nu vad nicio iesire din cercul asta in care eu zic alb si tu pui negru, la asta m-am referit.
Cat priveste preturile: ele sunt stabilite si in functie de puterea de cumparare intr-o tara.
Nu pot sa dau exemple din motive de confidentialitate, insa intr-un anumit domeniu al firmei mele am tarife pentru piata romaneasca, pentru cea germana si cea engleza. Ele difera enorm desi sunt servicii identice.Evident ca daca vezi cat costa aceeasi chestia in Anglia si cat in Ro o a spui ca sigur e o smecherie la mijloc. Pretul se formeaza in functie de piata, daca piata poate absorbi oferta la un anumit pret inseamna ca el ete corect pe respectiva piata
OMV100 de ex, este mai ieftina in Bulgaria, desi este aceeasi benzina, trage identic, insa daca limentezi in germa o sa spui ca ai scos mai mult. Profitul pe piata germana este insa tot pe acolo, pentru ca costa mai mult partea de marketing, costa mult mai mult angajatii. Fa un calcul simplu cat costa 100 de angajati in RO si cat in D, apoi cat costa in BG :)
.indie. cred ca ti-am raspuns acum la intrebarea intrebacioasa
O sa facem si un subiect separat de intretinere a motorului, insa deja exista discutii in curs care tot acolo bat.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Joi Noi 15, 2007 10:21 pm

Pai si eu mai pun ca nu ma pot abtine, dar in general cand circul in afara orasului, in rest ocazional, sau o mai combin cu 95, iese mai ieftin si trage mai bine decat 95 simplu.

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Joi Noi 15, 2007 10:22 pm

Daca stau bine sa ma gandesc ai dreptate.

Un C4 cu aceleasi dotari cu al meu in Franta sare de 21.000 euro iar eu am dat 15 si ceva.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Joi Noi 15, 2007 10:32 pm

@silvius Nu am contestat nimic din ce ai zis tu teoretic, nu am zis eu negru sau tu alb.Eu am vazut dovada reala care presupun ca e mai presus de teorie.Nu e normal ca un motor sa aiba depuneri de calamina in halul ala la 13000km...am vazut si am zis si eu mai departe fara suparare si in rest cine vrea tine cont cine nu ata ete.Chiar ma bucur ca ai pus fisele alea si ca am avut o asa zisa discutie alb negru pt. ca sincer sa iti zic, cei de la service mai ca erau sa dea vina problemei mele, din cauza faptului ca am folosit numai benzina de 100.Asa ca cine mai are motor de 1.6 si peste 15000km foloseste in general omv 100 sau top 99 si ii tacane sau bate motorul sa posteze :)

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Joi Noi 15, 2007 10:40 pm

motorul meu numai carerra100 a vazut si shell vpower racing de 100 si nu tzacane.
Problema pe care ai vazut-o tu poate avea destule motive, de la ulei si pana la softul masinii. Insa nu este de la aditivi, stai linistit. PAi dak era de la aditivi iti dai seama cate masini bune erau varza la ora asta.
Oricum se vedea si pe tester daca o punei ca sunt probleme, super nashpa ce ai patit. Benzina de 100 este mult mai restrictiva la impuritati si la toate alea, insa o buba mare poate fi uleiul pentru ca ala este cel care pana la urma intretine pistoanele. Sunt sigur ca aveai ulei original, intrebarea mea este dak iti amintesti la ce nivel era si cat de ars era. Apoi daca poti sa ne spui si noua la ce service ai fost, just asking.....
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Vin Noi 16, 2007 4:05 pm

Problema mea cu tacaneala, nu are legatura cu calamina de care ziceam, dar mi s-a spus ca ar putea fi una din cauze, ceea ce bineinteles ca nu este.Poate un motor bun va avea probleme din cauza calaminei probabil la 80 mii km dar nu la 13 cat aveam.Eu am fost la serviceul de la suceava, avand deoarece cu ei am pornit demersurile de reparare inca de la inceput si momentan au devenit unul, daca nu singurul, service citroen dotat cum trebuie (hala noua si toate alea).Oricum oamenii care a lucrat la motorul meu si-au dat tot interesul si au incercat sa faca o treaba cat mai buna.In fine mica discutie avuta a fost de genu " domle nu mai puneti benzina de 100 ca dupa cum vedeti aveti calamina si ar putea fi una din probleme .Eu le-am zis bine dom-le dar de ce masina lui taicamiu a mers la greu cu 100 si nu are nici o problema la 95 000 km si 6 ani vechime si la citro s-ar strica.Da ce masina are tata dv? Megane.Da dar asta e citroen, nu renault zice...Sa inteleg ca citroen e mai prost ca renault?Ridicari din umeri, la fel si cand am precizat de restul cu citro care pun 100 si nu au probleme.In fine cam asta a fost mica discutie legata de tacaneala mea.La partea cu benzina ii dau dreptate.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Vin Noi 16, 2007 4:23 pm

Eu nu!!!
Si cred ca multi alti care baga 100 sau 98 de mult timp nu ti-ar da dreptate.

Pai atunci ce o sa se intample cu Honda mea care daca ii bag altceva cred ca ma bat aia de la service (ca sa numai zic ca merge f prost)???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Vin Noi 16, 2007 4:58 pm

@Shadow Nu mi-ar da dreptate la ce la faptul ca am avut depuneri anormale de calamina pe pistoane sau ca tacane din cauza asta.Ultima parte au presupus-o ei nu eu.Acum fac si eu ca ei, honda nu e citroen si de unde stii tu ce ai pe pistoanele de la honda?Chiar trebuie sa repet sa spun ca motorul meu de citroen 1.6 a fost desfacut si avea depuneri anormale de calamina pe pistoane, supapele erau si ele afectate prematur.

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Vin Noi 16, 2007 7:54 pm

Off, pistoane 'este' pistoane :)
Omule, nu conteaza ca sunt de honda, de dacie, de porsche sau altceva in ceea ce priveste depunerea de calamina.
Toate merg dupa acelasi principiu, toate fac bum inauntru si murdaria se depune.
Diferenta este de calitate a materialului din cae sunt facute, evident dimensiune, rezistenta si alte tampenii de zece pagini.
Principiul insa este acelasi. Astia au vrut sa scape de tine si atat. Ce ai vazut tu pe la bmw sau nu stiu unde este acelasi lucru: un om merge cu masina in service si ala da vina pe benzina. Omul nostru intra pe forum si spune, cum ai spus si tu.
Cifra octanica ridicata are belelele ei, dar in niciun caz calamina, iar masinile de generatie noua nu au probleme cu cifra octanica ridicata. Ca doar nu e NOS :)
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Vin Noi 16, 2007 9:40 pm

apropo de depuneri, dupa niste km e indicat sa pui curatatori de pistoane ?
am vazut prin benzinarii, de la STP, 2+2, etc
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Vin Noi 16, 2007 10:38 pm

omv100 deja contine toate alea
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje: 922
Membru din: Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate: CONSTANTA

Mesaj de dimabogdan » Sâm Noi 17, 2007 10:18 am

omv 100 are cam 97 cifra octanica.Asa ca spune-le ca te incadrezi pana in 98 :lol: ( cat au spus ei, ca e recomandat sa folosesti ptr. un mers mai bun!)
Aia de 95 e alta problema: are 93-94.Deci e sub ce trebuie si atunci se depune calaminoasa.
Am lasat draq OMV de cand am faut un full si imi pornea masina la a doua cheie abia( mai avusesem problema asta si cu LUK si efix la anumite statii) De atunci in schimb Petrom 99( si asta se cifreaza pe la 96-97 deci ma incadrez :lol: ) fara probleme.So far :D
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje: 1602
Membru din: Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de eduardo_didi » Joi Dec 11, 2008 12:55 pm

deci topicu nu are nici o legatura cu ce scrie paici #-o
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Reglarea ECU pentru mai multa performanta

Mesaj de Deese » Sâm Feb 14, 2009 2:11 pm

Asa e.
Eu eram curios de ce la un mers in oras masina se 'puturoseste' (se simte in acceleratie) apoi daca o scoti undeva si o turezi bine cateva minute raspunde altfel la acceleratie.
Cineva zicea ca ECU regleaza niste parametrii in functie de stilul de condus.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”