Frane C4

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4

Mesaj de Deese » Vin Mai 21, 2010 10:38 am

E greu de spus pentru ca nu a facut nimeni masuratori exacte.
Poti incerca un set de 8 placute si 4 discuri Brembo sau Ferodo (modele normale)
Si franele stock eu zic ca sunt foarte bune, daca vrei o solutie ieftina poti lua discuri + placute stock dar nu de la reprezentanta ci de la un magazin de piese unde le gasesti mai ieftin si aia e.
Un forumist de aici tot cu 1.6 hdi cu esp isi luase asa ceva dar si-a dat seama ca erau pt 1.6i, Hdi avand discurile ceva mai mari.
Era pe undeva pe la 1500 lei dar parerea mea e ca sunt bani aruncati.
Ce buget ai apropo pt frane?
Imagine
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Frane C4

Mesaj de Bogdan » Vin Mai 21, 2010 10:48 am

Nu HDI are discurile mai mari, ci prezenta ESP-ului face ca discurile sa fie mai mari!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

joeadrianblack
Mesaje:912
Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Frane C4

Mesaj de joeadrianblack » Vin Mai 21, 2010 12:44 pm

si cum pot sa aflu de care i-mi sunt discurile si placutele stock?

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Frane C4

Mesaj de Bogdan » Vin Mai 21, 2010 1:00 pm

E suficienta seria de sasiu teoretic!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
ATK
Mesaje:102
Membru din:Sâm Apr 12, 2008 12:02 pm
Numar Inmatriculare:B 41 CDB
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Frane C4

Mesaj de ATK » Vin Mai 21, 2010 1:50 pm

am zis ca vreo 1100- 1200 de ron sa dau pe discurile fatza si pe placute, cele de pe spate nu le schimb ca sunt ok , insa daca e o solutie mai ieftina nu ma supar, ca mai vreau sa schimb si farurile sa-mi pun unele cu lentile si orice ban economisit e bine primit:))))
Vanity....definitely my favorite sin

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Frane C4

Mesaj de vlad » Vin Mai 21, 2010 2:02 pm

joeadrianblack scrie:si cum pot sa aflu de care i-mi sunt discurile si placutele stock?
Din ce stiu eu toate C4 are sisteme de frinare Bosch.
ATK scrie:am zis ca vreo 1100- 1200 de ron sa dau pe discurile fatza si pe placute, cele de pe spate nu le schimb ca sunt ok , insa daca e o solutie mai ieftina nu ma supar
Eu mi-am luat kit frina fata 520 lei, tot Bosch. La tine e un pic mai scump pt ca ai ESP.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Frane C4

Mesaj de mituc » Vin Mai 21, 2010 4:16 pm

ATK scrie:am zis ca vreo 1100- 1200 de ron sa dau pe discurile fatza si pe placute, cele de pe spate nu le schimb ca sunt ok
Daca schimbi discurile e mai mult decit foarte recomandat sa schimbi si placutele.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Frane C4

Mesaj de vlad » Vin Mai 21, 2010 4:45 pm

Eu cred ca se referea ca schimba doar discurile si placutele pe fata; discurile si placutele de pe spate fiind bune.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje:4529
Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate:Ploiesti

Re: Frane C4

Mesaj de alex82 » Sâm Mai 22, 2010 10:51 am

vlad scrie:
joeadrianblack scrie:si cum pot sa aflu de care i-mi sunt discurile si placutele stock?
Din ce stiu eu toate C4 are sisteme de frinare Bosch.
mai exista si LUCAS si daca nu ma insel inca o firma...
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Frane C4

Mesaj de vlad » Sâm Mai 22, 2010 10:57 am

Acum am studiat mai bine manualul. Pe fata a motorizarile 2.0 litri benzina (doar cel de 180 CP) sau motorina frinele sint de la Teves; la motorizarile 1.6 HDI, i, sau asta turbat sint Bosch.
Pe spate sint Bosch sau TRW Lucas. Nu precizeaza cum se diferentiaza.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Frane C4

Mesaj de PsH » Vin Iun 04, 2010 3:54 pm

ati gasit un mod de a aveam mai mult de 110 cai pe c4?
pentru ce ar trebui sistem de franare aftermarket pentru o masina de 110 cp folosita zilnic?
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Frane C4

Mesaj de mituc » Vin Iun 04, 2010 4:44 pm

Cu pneuri mai bune s-ar putea niste frine (placute+discuri) mai sanatoase sa ajute.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Frane C4

Mesaj de SonyAD » Mie Sep 15, 2010 11:59 am

Eu cred că mai întâi trebuie pneuri mai bune decât frâne mai bune. Sincer, dacă poți frâna până la a bloca roțile, frânele cred că sunt suficiente.

Dacă vrei un upgrade interesant pt. frâne poți încerca racorduri flexibile de kevlar în loc de cauciuc armat cu plasă de oțel, cum sunt cele stock. Avantajul ar fi că ai, chipurile, control mai precis asupra frânării și timp de răspuns mai mic pt. că furtunul de kevlar se umflă mai puțin sau deloc sub presiune.

După părerea mea, sunt bani aruncați pe fereastră și ăștia. Mai bine niște pneuri Michelin bune, etc.

Dar na, fiecare cum consideră. :P
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Frane C4

Mesaj de mituc » Mie Sep 15, 2010 12:15 pm

Diferenta de la furtunele de cauciuc la cele metalice chiar se simt. Insa nu stiu cit sens au. Problema se pune altfel: cam orice sistem de frinare de la masinile moderne poate bloca o roata, fie el unul cu disc sau unul cu tambur. Cind se upgradeaza discurile si placutele se cauta 2 lucruri:
1. o aderenta mai mare intre placute si discuri la aceeasi temperatura;
2. in conditii extreme (frine foarte reci sau frine foarte fierbinti datorita folosirii intense) acest indice de frecare intre placute si discuri sa nu se modifice foarte mult, asa incit sa mai poti inca opri masina.

In cazul 2, cind ajungi in cazul extrem cu temperaturi mari ale discurilor si placutelor, se pune si problema punctului de fierbere al lichidului de frinare. Daca lichidul e fierbinte automat va inmuia furtunele de cauciuc, si in conditiile in care lichidul de frinare e unul cu punct ridicat de fierbere abia atunci furtunele metalice au cu adevarat sens. Altfel iti ofera doar o fermitate mai buna a raspunsului pedalei de acceleratie fara a influenta in vreun fel modul cum se comporta la o apasare la fund a pedalei (nu-ti trebuie 100% presiune in sistemul hidraulic de frinare pentru a bloca rotile). Si odata cu asta vine si senzatia falsa de siguranta.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Frane C4

Mesaj de SonyAD » Joi Sep 16, 2010 11:20 am

Din câte știu, coeficientul de frecare în general (deci între majoritatea materialelor) crește odată cu temperatura. Similar cu rezistența electrică.

Majoritatea oamenilor, inclusiv eu, nu își schimbă practic niciodată măcar lichidul de frână, ce ar trebui schimbat o dată la 2 ani (care cred că e recomandarea minimă caldă la mai orice fabricant sau mașină), dar avem visuri de mărire cu discuri extrudate, plăcuțe ceramice, etc.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”