Frane C4
- Ediz
- Mesaje:759
- Membru din:Lun Dec 01, 2008 10:59 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i
Mercedes C200 Kompressor - Numar Inmatriculare:Ct 07 WOA / CT 90 ESE
- Localitate:Constanta
- Contact:
da...cam asa e...o sa le schimb cand vine tata peste 2 sapt ...
C4
C200K
C200K
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Frane C4
Ideal ar fi ca pina atunci sa nu frinezi violent, sa nu apuce placutele sa se dea dupa noile discuri.
Imi aduc aminte ca eu la 52k aveam discurile destul de duse (buza santului pe exterior avea cam 2-3mm) desi plcutele erau cam pe la 50% maxim. E ceva ce nu pot explica.
Imi aduc aminte ca eu la 52k aveam discurile destul de duse (buza santului pe exterior avea cam 2-3mm) desi plcutele erau cam pe la 50% maxim. E ceva ce nu pot explica.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Frane C4
Placutele erau prea dure si mancau din disc.
Asa am patit si eu la Honda pe spate cu niste placute noi, pana mi-am pus Ferodo DS2500.
Asa am patit si eu la Honda pe spate cu niste placute noi, pana mi-am pus Ferodo DS2500.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
asa am avut si eu placutele la 50% in 30 000 km si discurile mult mai mancate DAR TOTUSI IN LIMITE. Raspunsul celor abilitati...condus sportiv
- ATK
- Mesaje:102
- Membru din:Sâm Apr 12, 2008 12:02 pm
- Numar Inmatriculare:B 41 CDB
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Frane C4
am 50 de mii cu masina mea si trebuie sa-i schimb discurile fata. spune-ti ce marci si de unde, vreau mai bune decat cele stock ca daca tot dau un ban macar sa iau ceva calumea.
recomandari???
recomandari???
Vanity....definitely my favorite sin
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
Zimermann - http://www.coastadeest.ro" onclick="window.open(this.href);return false; , sunt partenerii nostrii si ai si reducere ca membru al forumului !
- ATK
- Mesaje:102
- Membru din:Sâm Apr 12, 2008 12:02 pm
- Numar Inmatriculare:B 41 CDB
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Frane C4
am vazut alea perforate, se potrivesc etrierii stock? cat costa placutele plus discurile fata?
Vanity....definitely my favorite sin
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
da se potrivesc daca sunt pentru C4 . eu nu lucrez la ei ... da-le un telefon, e cel mai simplu. Au si un topic pe forum: viewtopic.php?f=89&t=2429&start=300" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
Nu merita sa iti pui discuri perforate la 100 de cai si nici nu e recomandat la o masina de strada.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
au o gramada perforate . uite edy de ex. ia vezi e multumit ? iar vb aiurea..
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
Nu vorbesc deloc aiurea, rezistenta discului cu perforatii vs acelasi disc fara fara e mai slaba la ce gaurit..
La fel si suprafata de franare, e mai mica la cele cu perforate.
El e multumit pentru ca are alt material la placute si discuri decat cele stock, unul mai bun.
Daca isi lua un set de discuri fix din aceleasi material si dimensiuni ca cel perforat era si mai multumit.
Minusul era ca se raceau mai greu, dar cui naiba ii pasa la 110 cai?
Atentie, nu zic ca alea perforate nu franeaza mai bine decat alea stock.
Dar alea pline franeaza si mai bine decat alea perforate (da,stiu ca arata foarte bine) la aceleasi dimensiuni si materiale.
Peforatiile sunt facute pentru a nu aparea fenomenul de brake fading http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_fade" onclick="window.open(this.href);return false; dar NU o sa ti se incalzeasca intr-atat franele la 110 cai in vecii vecilor.
La fel si suprafata de franare, e mai mica la cele cu perforate.
El e multumit pentru ca are alt material la placute si discuri decat cele stock, unul mai bun.
Daca isi lua un set de discuri fix din aceleasi material si dimensiuni ca cel perforat era si mai multumit.
Minusul era ca se raceau mai greu, dar cui naiba ii pasa la 110 cai?
Atentie, nu zic ca alea perforate nu franeaza mai bine decat alea stock.
Dar alea pline franeaza si mai bine decat alea perforate (da,stiu ca arata foarte bine) la aceleasi dimensiuni si materiale.
Peforatiile sunt facute pentru a nu aparea fenomenul de brake fading http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_fade" onclick="window.open(this.href);return false; dar NU o sa ti se incalzeasca intr-atat franele la 110 cai in vecii vecilor.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Frane C4
Perforatiile nu sunt numai pt racire...au multe alte roluri...degajarea prafului de "ferodo" mai rapida de pe disc...creaza o aderanta mai buna intre placuta si disc...etc...
Dar intr-adevar discurile perforate mananca mai repede placutele...dar in nici un caz cele stock fara perforatii nu sunt mai eficiente...
Dar intr-adevar discurile perforate mananca mai repede placutele...dar in nici un caz cele stock fara perforatii nu sunt mai eficiente...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Frane C4
Nici nu am zis de cele stock, am zis de unele identice la material si dimensiuni cu cele cu perforatii numai ca fara perforatii.
Treaba asta e valabila pentru o masina de strada, rulata pe strada, evident ca cele perforate au indicatiile lor clare.
Treaba asta e valabila pentru o masina de strada, rulata pe strada, evident ca cele perforate au indicatiile lor clare.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Frane C4
Ia vedeti ce fel de discuri de frina prefera cei care merg si se dau si pe circuite cu compacte si apoi vedeti ce spune Desee pe acolo, ca eu cred ca e departe de a abera.
Discurile perforate incep sa capete sens atunci cind discul e nesimtit de mare (porsche, lambo, ferarri, etc, sau orice disc mai mare de 300-330mm diametru, care e cam limita de jos). Pentru orice altceva exista discurile blank sau striate daca va preocupa atit de mult prezenta prafului si lipsa spatiului pentru ca acesta sa fuga cind mergeti voi pe circuitele stradale in care mergeti in coloane.
Discurile perforate au semnificativ mai putin material in ele si daca-s mici se vor incalzi (pardon, infierbinta) mai repede. Asta s-ar putea sa fie de dorit la masini cu placute ceramice sau orice super sport (eventual pe circuit) care-s total ineficiente cind sint reci, dar nu la o masina de strada cu care treci si prin promoroaca si balti in care-ti poti ovaliza sau chiar crapa un disc perforat infierbintat excesiv.
Or sa vina iar voci care-or sa spuna ca la "citi cai are C4 si la cite kile...", pai bine, atunci de ce sa te mai chinui cu discuri perforate care de obicei sint din materiale ineficiente la temperaturi joase si respectiv cu placute foarte dure care au acelasi comportament mediocru la rece - MULT MAI PROST DECIT OEM?!
Ah, si rar vezi cite un lunatic cu lamborghini sau pagani zonda mergind iarna prin promoroaca sau zapada. Voi credeti ca veti frina la iarna cu placute foarte dure si discuri gaurite? No shit?! Sa faceti film sa ma conving si eu!
Mai aveam eu un bolovan pe forumul mazda care si-a pus pe 3MPS discuri DBA4000 si se chinuia el sa ne spuna cit de bune sint (in conditiile in care discurile si placutele stock de pe 3MPS sint chiar bune). Si apoi baga ceva de genul "cind mergi la drum lung tre' sa ai grija sa le incalzesti inainte, ca daca pleci cu ele reci e chair periculos!". M-a convins instantaneu!... ca habar nu are ce vorbeste. Mai ales ca iarna discurile se racesc si mai repede, si dupa ce le incalzesti "corespunzator" te trezesti ca dupa 20Km mersi pe un european fara sa frinezi ca tre' sa le incalzesti iar. Eu nu vreau sa pun stingul pe frina odata la 10Km sa incalzesc discurile doar sa le pot folosi cit de cit rezonabil incit sa le tin pe masina doar pentru show. De discuri, pneuri, jante, suspensii, articulatii si directie depinde viata mai mult decit de airbag si 70 de stele euroncap:
- nu ai discuri si placute care sa se potriveasca, sau sint pentru circuit, prinzi copacul cu 120 si degeaba ai airbag;
- strimbi sau rupi janta in te miri ce pietricite si zbori in copac cu 120, degeaba ai airbag;
- ai pneuri praf, eventual reesapate, "da frate da's pe 18 tu stii cum dau pe masina?!", frina canci curba canci, copac la 120, degeaba ai airbag;
- iei o curba cu 120 si nu-ti sta masina pe sosea, prinzi capul de pod sau copacul si degeaba ai airbag;
- tragi de volan si masina coteste dupa 10 secunde, prinzi copacul cu 120 si degeaba iti iese airbagul din volanul de care tocmai ai tras, ca-ti iese volanul cu airbag cu tot prin sira spinarii;
Aa... ai airbag si 70 de stele euroncap, faci diverse sau se intimpla diverse, frinezi, tragi corespunzator de volan, chitesti masina printre 2 copaci si-l iei pe al 3-lea la 20 de metri mai incolo pe frina, bagi masina in el cu 70 in loc de 120, te dai jos din masina intact, pui mina pe cric si mergi si-i aplici un tratament de frumusete slutului aluia e care ma-sa l-a facut si prost si era sa te omoare.
Discurile perforate incep sa capete sens atunci cind discul e nesimtit de mare (porsche, lambo, ferarri, etc, sau orice disc mai mare de 300-330mm diametru, care e cam limita de jos). Pentru orice altceva exista discurile blank sau striate daca va preocupa atit de mult prezenta prafului si lipsa spatiului pentru ca acesta sa fuga cind mergeti voi pe circuitele stradale in care mergeti in coloane.
Discurile perforate au semnificativ mai putin material in ele si daca-s mici se vor incalzi (pardon, infierbinta) mai repede. Asta s-ar putea sa fie de dorit la masini cu placute ceramice sau orice super sport (eventual pe circuit) care-s total ineficiente cind sint reci, dar nu la o masina de strada cu care treci si prin promoroaca si balti in care-ti poti ovaliza sau chiar crapa un disc perforat infierbintat excesiv.
Or sa vina iar voci care-or sa spuna ca la "citi cai are C4 si la cite kile...", pai bine, atunci de ce sa te mai chinui cu discuri perforate care de obicei sint din materiale ineficiente la temperaturi joase si respectiv cu placute foarte dure care au acelasi comportament mediocru la rece - MULT MAI PROST DECIT OEM?!
Ah, si rar vezi cite un lunatic cu lamborghini sau pagani zonda mergind iarna prin promoroaca sau zapada. Voi credeti ca veti frina la iarna cu placute foarte dure si discuri gaurite? No shit?! Sa faceti film sa ma conving si eu!
Mai aveam eu un bolovan pe forumul mazda care si-a pus pe 3MPS discuri DBA4000 si se chinuia el sa ne spuna cit de bune sint (in conditiile in care discurile si placutele stock de pe 3MPS sint chiar bune). Si apoi baga ceva de genul "cind mergi la drum lung tre' sa ai grija sa le incalzesti inainte, ca daca pleci cu ele reci e chair periculos!". M-a convins instantaneu!... ca habar nu are ce vorbeste. Mai ales ca iarna discurile se racesc si mai repede, si dupa ce le incalzesti "corespunzator" te trezesti ca dupa 20Km mersi pe un european fara sa frinezi ca tre' sa le incalzesti iar. Eu nu vreau sa pun stingul pe frina odata la 10Km sa incalzesc discurile doar sa le pot folosi cit de cit rezonabil incit sa le tin pe masina doar pentru show. De discuri, pneuri, jante, suspensii, articulatii si directie depinde viata mai mult decit de airbag si 70 de stele euroncap:
- nu ai discuri si placute care sa se potriveasca, sau sint pentru circuit, prinzi copacul cu 120 si degeaba ai airbag;
- strimbi sau rupi janta in te miri ce pietricite si zbori in copac cu 120, degeaba ai airbag;
- ai pneuri praf, eventual reesapate, "da frate da's pe 18 tu stii cum dau pe masina?!", frina canci curba canci, copac la 120, degeaba ai airbag;
- iei o curba cu 120 si nu-ti sta masina pe sosea, prinzi capul de pod sau copacul si degeaba ai airbag;
- tragi de volan si masina coteste dupa 10 secunde, prinzi copacul cu 120 si degeaba iti iese airbagul din volanul de care tocmai ai tras, ca-ti iese volanul cu airbag cu tot prin sira spinarii;
Aa... ai airbag si 70 de stele euroncap, faci diverse sau se intimpla diverse, frinezi, tragi corespunzator de volan, chitesti masina printre 2 copaci si-l iei pe al 3-lea la 20 de metri mai incolo pe frina, bagi masina in el cu 70 in loc de 120, te dai jos din masina intact, pui mina pe cric si mergi si-i aplici un tratament de frumusete slutului aluia e care ma-sa l-a facut si prost si era sa te omoare.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- ATK
- Mesaje:102
- Membru din:Sâm Apr 12, 2008 12:02 pm
- Numar Inmatriculare:B 41 CDB
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Frane C4
oameni buni...gata m-am linistit, nu vreau perforate....
dar pana la urma dintre cele aftermarket...care sunt mai bune decat cele stock????
masina mea e 1.6 hdi fap 110, cu abs si esp!
dar pana la urma dintre cele aftermarket...care sunt mai bune decat cele stock????
masina mea e 1.6 hdi fap 110, cu abs si esp!
Vanity....definitely my favorite sin