Bujii Iridium

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Mar Apr 29, 2008 12:22 pm

Nu simți frate nimic, e ca atunci când îți pui azot în roți. Sunt avantaje in timp, pe care nu le observi decât dacă ai de gând sa pastrezi C4 vreo 10-15 ani :wink: :D
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Mar Apr 29, 2008 12:27 pm

Asta cu azotul in roti n-ai nimerit-o, cel putin nu la mine :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Mar Apr 29, 2008 12:28 pm

Adică :roll:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mar Apr 29, 2008 12:32 pm

adik el parca pluteste...si-a bagat si simte o diferenta imensa.
repet din punctul meu de vedere...marketing.
PLACEBO
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Mar Apr 29, 2008 12:33 pm

Adica de cand mi-am pus azot nu mai injur aproape deloc comportamentul prin gropi.
Inainte simteam cum masina se rupe in doua.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mar Apr 29, 2008 12:36 pm

la fel simt si eu.
te-ai gandit ca poate masina respectiv amortizoarele s-au rodat???
acelasi lucru l-a semnalat si Mihai.
nu o sa ma convinga nimeni niciodata de efectele minunate ale bujiilor speciale, azotului din roti , cauciucurile de iarna, efectele miraculoase ale filtrului de aer, plusul de putere ce ti-l da toba sport, si exemplele pot continua la nesfarsit.
evident ca vbm de masini normale.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Mar Apr 29, 2008 12:41 pm

@aiurica, good point :thumbup:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Mar Apr 29, 2008 12:45 pm

aiurica, ma indoiesc ca rodajul ala nu era complet cand m-am dus la autosoft fundeni si s-a `desavarsit` dupa 10 minute cat am luat-o de acolo :)
I-am si zis lui sormea care era in dreapta imediat cum treceam peste sinele de pe sos Pantelimon: `bah, nu ti se pare ca merge mai smooth prin denivelari?`

Referitor la ce zici tu acolo cred ca sunt chestii de finete, acum nu trebuie sa te astepti sa ti se transforme in robotel turbo :)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mar Apr 29, 2008 12:47 pm

deese...inseamna ca esti un client multumit.
asta e tot ce conteaza.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mar Apr 29, 2008 12:47 pm

Pai explica-mi si mie ce legatura are azotul cu modul cum se amortizeaza gropile???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Mar Apr 29, 2008 12:50 pm

Parerea mea? Nici una :D
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mar Apr 29, 2008 12:52 pm

Pai asta stiu si eu, dar sunt curios ce explicatie imi da el.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Deese » Mar Apr 29, 2008 12:56 pm

Erau niste explicatii pe threadul azot vs aer.

Oricum, nu prea sunt de acord cu ce zice aiurica pentru ca ar insemna sa bagi in ea ulei prost, benzina proasta, cauciucuri resapate, filtre din vitan si sa mearga la fel, ceea ce nu cred ca e asa.

Diferentele daca folosesti uleiul cel mai bun, benzina cea mai buna, cauciucuri bune, filtrul bun poate nu se simt neaparat cand apesi pedala (in sensul ca nu ti-o transforma in racheta) dar se vad pe termen lung.
Acum depinde si cat vrei sa o tii.

Shadow cu gura lui a zis ca imi recomanda sa scap de TOTAL dupa garantie si sa bag Castrol RS :D
Acum ce sa zic, daca cineva imi schimba uleiul cu cel mai infect ulei posibil cat timp eu tastez acum la PC si masina e in fata casei, fara ca eu sa stiu, probabil ca daca acum ma urc in ea si pornesc nu simt nimic wrong si nu am de unde sa imi dau seama ca mi-a fost schimbat uleiul..
Dar o sa se simta in timp.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mar Apr 29, 2008 1:00 pm

deese, intorci discutia pe partea pe care iti convine.
eu nu marefeream sa bagi ceva prost.........
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mar Apr 29, 2008 1:00 pm

Eu nu am bagat niciodata in C4-ul meu Total, decat cel care a venit din fabrica...pe care l-am schimbat cu prima ocazie.
Dupa parerea mea uleiul este cel mai important fluid din masina, dupa care vina benzina.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”