Daca te refereai sa bagi ceva mai bun in ea atunci eu cred ca nu ai ce rau sa ii faci, din contra.aiurica scrie:deese, intorci discutia pe partea pe care iti convine.
eu nu marefeream sa bagi ceva prost.........
Doar ca nu trebuie sa iei de buna reclamele producatorului si beneficiile cu care el se lauda ca vin produsul.
Eu de aia v-am intrebat pe voi daca eu ca om din spatele volanului simt ceva efectiv.
Nici nu e nevoie sa simti in practica mari imbunatatiri, diferentele pot fi atat de mici in cat sa fie imperceptibile, insa nici diferenta de pret nu e asa mare. Pai bujiile astea sunt 1.6 mil setul. Alea stock cat sunt ? Nu pot fi nici ele 20 de lei.
Pentru unii e de ajuns sa isi satisfaca ei niste `pitici`, mai ales daca esti perfectionist ca mine.
Nu am nici o pretentie ca ma pricep la masini, incerc sa invat cat mai multe, de aia pun si `n` intrebari, insa mi-am dat seama ca C4 1.6i nu e genul de masina pe care sa o transformi in racheta.
Si atunci faci unele chestii de dragul sanatatii ei, sa stii pentru tine ca merge un pic mai bine decat ti-a dat-o fabrica, cand intalnesti alte C4uri pe strada sa ai sentimentul ca tu iti ingrijesti mai bine `calul` decat ei.
Eu cel putin tin foarte mult la ea si nu o vad deloc ca pe sursa de banii pentru o parte din viitoarea masina Masina asta am sa o pastrez pana la adanci batraneti, pana cand rezista. De aia nici nu ma gandesc in termeni de genul ``oricum in 2 ani o vand, nu mai bag bani in ea`` Si oricum urmatoarea masina tot Citroen va fi, asa ca raman la familie (bineinteles, in cazul in care nu mostenesc 200.000e si e nevoie de ceva hypersport)
Nu am absolut nici o iluzie ca prin modificarile astea de finete pe care vreau sa i le fac o sa castig 2s la demaraj si 20 kmh la topspeed.
Cred ca o investitie de 1.6 mil vs 1 mil cat or fi alea stock nu reprezinta un capat de tara. Si pentru cineva care se pregateste sa isi tina masina cat long lasting cu atat mai mult.
Daca astea erau 10 milioane, sau daca filtrul KN era 15 mai ziceam, atunci da, probabil ca nu merita.