Kit admisie hdi

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti
Re: Kit admisie hdi

Mesaj de SonyAD » Sâm Ian 08, 2011 5:28 am

mituc scrie:Pai nu am cum sa inteleg. Daca e sa ma iau dupa tine nu intra aer deloc in admisie.
Nu înțeleg unde am zis eu asta. Cum reiese așa ceva din ceva ce am zis eu?
mituc scrie:Nu de alta dar greutatea lui aparenta e 0.
Greutatea "aparentă" a aerului, în aer, e o noțiune cam lipsită de sens. Dar ce treabă are asta cu discuția?
mituc scrie:Cind de fapt ce conteaza e volumul*densitatea, iar densitatea aerului se cunoaste, eventual se poate calcula pentru variatii ale presiunii.
Ce contează este masa de aer care intră în motor într-un interval de timp. Adicătelea cât aer, în sens absolut, trece prin motor în unitatea de timp.

De ce te complici cu volumul * densitatea, cu greutatea, greutatea "aparentă" a aerului în aer, etc. când debitmetrul cu fir cald îți spune clar ce debit de aer, după masă, ai prin motor?
mituc scrie:Ce treaba are greutatea aparenta aici sa-mi trag un cot in ochi daca inteleg.
Nu eu am adus vorba de "greutate aparentă", asta e ceva copiat de pe wiki. Fără o cameră vidată nu ai cum să măsori altceva decât "greutatea aparentă" în aer a corpurilor. Deci ce rost are calificativul "aparent" când toate greutățile măsurate în viața de zi de zi în aer sunt numai "aparente"?

Oricum, nu văd ce rost are toată poliloghia asta. Ai văzut de la ce afirmație cutremurătoare a pornit discuția, că prin comprimare masa aerului crește.

D'apoi perla aiasta măiastră... toată lumea o ia de bună. Dar eu reinventez legile fizicii. :ok

De ce formula pt. G nu ia în calcul atmosfera, sincer, nu prea mă preocupă. Și chiar nu ia în calcul atmosfera și forța arhimedică pe care o exercită. Pt. că dacă ar face-o formula pt. G ar cere și densitatea aerului și a corpului măsurat. Nu merge doar să adaugi o constantă pe undeva.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de mituc » Sâm Ian 08, 2011 8:19 am

Pai puteai sa fii ceva mai indulgent si sa intelegi ceea ce a inteles toata lumea, si anume ca prin comprimare masa aerului in acelasi volum creste. E cam clar ca intr-un litru de aer se afla mase diferite de aer la presiuni diferite.
Nu de alta dar motorul are un volum fix, nu se umfla ca un balon cind apesi pe NOS. Desi ar fi o treaba sa ai motor de 2 litri la relanti si in WOT sa se faca de vreo 5.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de cisu » Vin Ian 28, 2011 8:44 pm

#-o :lol: Aoleuuuu.... N-am mai intrat pe forum, sa vad ce a iesit de la treaba cu ''cresterea masei''...
Toata treaba a pornit de la userul care a inteles ca ar creste ''masa aerului'' prin comprimare ... cand de fapt ideea era clara: creste ''masa de aer din motor'' , adica intra mai mult aer in acelasi volum (prin comprimare)!!! In puii mei!!! E cea mai tare ''discutie'' de pana acum!
Exista si notiunea de ''densitate'' si cea de ''masa specifica'' ...si sigur ca va creste densitatea prin comprimare (dar nu ma refeream la densitate)... eu ma refeream la faptul ca intra ''doua galeti'' de aer in cilindru, daca e comprimat, si poate numai una sau juma' de ''galeata'' de aer, daca motorul e cu aspiratie... (atentie, aerul e luat cu galeata direct din atmosfera la altitudinea 0, la nivelul marii ... :ok ) da=o draq de treaba ca asta e....
Hai sa cerem o expertiza la Poli..... si masa aia specifica de aer, nu e proportionala cu greutatea specifica?
Simplifici discutia cu ''g-ul'' ...Nu punctul ''G'', ala....poate stii! Poate...
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de cisu » Sâm Ian 29, 2011 7:29 am

Bine, in inchiere, pt ca nu suntem toti ''fizicishti'', cateva precizari:
1. Totul a pornit de la premisa falsa (indusa de SonyAD) , ca in discutie e ''aceeasi cantitate'' de aer careia ii creste masa, asta si din cauza exprimarii necenzurate de rigoarea stiintifica...
2. Din discutie (context) si mai ales din cunoasterea modului de functionare a sistemului -turbina/intercooler/cilindru- rezulta clar ca prin comprimare crestea masa de aer introdusa (fortat) in cilindru/cilindrii cu volum fix ( piston coborat in pct de admisie)...
3. Apoi SonyAD spune ca nu stie ce unitate de masura folosesti, pt masurarea MASEI, si ca de fapt toata lumea face confuzie intre MASA si Greutate...
Trebuie sa=i raspund ca (prin conventie) unitatea de masura a MASEI este Kg (kilogramul), in timp ce pentru GREUTATE este Newtonul...(pentru ca greutatea este de fapt o FORTA!)
4.Este mai corect, ca pentru exprimarea fenomenului de admisie fortata/aspirata sa folosesti notiunea de MASA, decat cea de greutate a aerului, pt ca masa nu se modifica in functie de g..., pe cand G (greutatea) e influentata de g...care poate varia... si este notiunea cea mai potrivita si mai simpla pt a te referi la ''cantitatea'' de aer comprimata la o anumita presiune, in volum fix.
5. Mici confuzii sau notiunile echivalente de pe parcurs, nu schimba intelesul discutiei sau fenomenul... daca vrei poti folosi si notiunea de densitate, masa specifica, dar va trebui sa explici mai mult si te complici, mai ales daca nu te referi la volumul fix al recipientului in care introduci aerul ala cu densitati diferite si la gradul de umplere... si tot la MASA ajungi in cele din urma!!! Aaaaa! Si pentru ca MASA e de fapt ENERGIE!!! Energia misca Universul si pistonul...

6.De fapt, toate aceste notiuni sunt alese conventional, iar fizica nu explica multe chestiuni(inca) dar nici nu are rost sa complicam lucrurile prin ''artificii'' de genul ''masurarii masei in apa, aer rarefiat sau vid''... sau starea fiziologica sau de spirit a operatorului...
Succesuri!
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Aiurica » Sâm Ian 29, 2011 6:03 pm

Vezi ma Mihai...tu nu....bat man bat man....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Mihay » Sâm Ian 29, 2011 6:54 pm

Cisu=Mituc2 :ok ar trebui sa va cunoasteti :mrgreen: poate o sa va placeti reciproc :ya

@Aiurica tereacu din fundul inimii :hi

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de mituc » Sâm Ian 29, 2011 8:05 pm

Mihay scrie:Cisu=Mituc2 :ok ar trebui sa va cunoasteti :mrgreen: poate o sa va placeti reciproc :ya
Spui asta dupa ce ne-ai vazut scarmanindu-ne reciproc in vreo 2 ocazii pe aici? Sau tu spui asta asa, la misto, si vrei sa ne chemi pe amindoi la o intilnire pentru a ne "motiva" reciproc, si apoi tu de undeva de pe un bloc turn din apropiere sa filmezi cum aruncam unul in celalalt cu ceilalti participanti la intilnire si cu spoilerele si rotile lor de rezerva?
It's going to be EPIC :ya Do let's Doo eeeeet!! :ok ::P
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Mihay » Dum Ian 30, 2011 1:08 am

ziceam sa ne recunoastem intre noi cuplurile , gen Aiurica&Mihay si acum Cisu&Mituc :mrgreen: dar eu cu voi la swingeri nu merg sa fie clar :mrgreen:

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de SonyAD » Dum Ian 30, 2011 2:27 pm

cisu scrie:1. Totul a pornit de la premisa falsa (indusa de SonyAD) , ca in discutie e ''aceeasi cantitate'' de aer careia ii creste masa, asta si din cauza exprimarii necenzurate de rigoarea stiintifica...
Toată chestia a pornit de la exprimarea semănătoristă a unor experți poporani care scriu dizertații pe forum. Numai un expert poporan încurcă densitatea cu masa și plusează cu fudulie și sarcasm.

Ai fi putut zice că aerului îi crește densitatea prin comprimare, că debitul de aer, după masă, prin motor crește, că presiunea și densitatea aerului cresc după compresor, etc.

În schimb ai zis o prostie cât casa de care refuzi să te dezici. Tu sau ingfrancisc, nu mai știu. Dar doar tu încă perseverezi.

Permite-mi să-ți aduc aminte ce tâmpenie aperi:

"aerul e comprimabil, odata cu comprimarea ii creste masa".

Adică dacă eu astup o seringă și apăs pistonul, crește masa aerului din seringă. Exact asta înseamnă și nimic altceva.

Dacă o afirmație ca asta (deși poate nu tu ai spus-o) te reprezintă, din moment ce o aperi cu atâta dârz, ce să zic?
cisu scrie:2. Din discutie (context) si mai ales din cunoasterea modului de functionare a sistemului -turbina/intercooler/cilindru- rezulta clar ca prin comprimare crestea masa de aer introdusa (fortat) in cilindru/cilindrii cu volum fix ( piston coborat in pct de admisie)...
Na, poftim. O formulare alambicată pentru a spune că: debitul maxim de aer, după masă, prin motor (la aceeași turație - dacă vrei să fim pedanți) crește cu inducție forțată.

Fantastic.

De câte pagini a fost nevoie?

Și ce naiba e punctul de admisie?
cisu scrie:3. Apoi SonyAD spune ca nu stie ce unitate de masura folosesti, pt masurarea MASEI, si ca de fapt toata lumea face confuzie intre MASA si Greutate...
Nu toată lumea, experții poporani.
cisu scrie:Trebuie sa=i raspund ca (prin conventie) unitatea de masura a MASEI este Kg (kilogramul), in timp ce pentru GREUTATE este Newtonul...(pentru ca greutatea este de fapt o FORTA!)
Da, și masa o măsori prin cântărirea corpului (sau fluidului) într-un fluid. Cu cât fluidul ambient e mai dens (apă, mercur), cu atât precizia crește! :ok

Bravo. O convenție care ignoră complet influența forței arhimedice inerentă cântăririi într-un fluid.

Neinteresant.

Uite și pe ciumpalacii ăștia de la National Physics Laboratory din UK, cântăresc în vid! :lol:
cisu scrie:4.Este mai corect, ca pentru exprimarea fenomenului de admisie fortata/aspirata sa folosesti notiunea de MASA, decat cea de greutate a aerului, pt ca masa nu se modifica in functie de g..., pe cand G (greutatea) e influentata de g...care poate varia... si este notiunea cea mai potrivita si mai simpla pt a te referi la ''cantitatea'' de aer comprimata la o anumita presiune, in volum fix.
Stai puțin că nu înțeleg.

Cu cine te cerți? Sau încerci să înțelegi ce ți-am explicat?

Pentru a stabili debitul, DUPĂ MASĂ, de aer prin motor ai debitmetrul cu fir cald. Pe vremuri erau soluții electromecanice triste, alambicate, nefiabile, imprecise.

Ce mă interesează pe mine, în secolul 21, să cântăresc volume aer ca să deduc, foarte prost, cantitatea?

Pe mine mă interesează un senzor cu timp de răspuns mic și precizie mare care să-i permită ECU-ului un feedback loop de control al injecției în funcție de cantitatea de aer care intră în motor și ce zice potențiometrul de accelerație.

Ia ghici în ce măsoară senzorul MAF masa de aer pe secundă care trece prin el?

În volți.
cisu scrie:5. Mici confuzii sau notiunile echivalente de pe parcurs, nu schimba intelesul discutiei sau fenomenul...
Într-adevăr, o prostie cât casa e aproape irelevantă.
cisu scrie:daca vrei poti folosi si notiunea de densitate, masa specifica, dar va trebui sa explici mai mult si te complici, mai ales daca nu te referi la volumul fix al recipientului in care introduci aerul ala cu densitati diferite si la gradul de umplere... si tot la MASA ajungi in cele din urma!!! Aaaaa! Si pentru ca MASA e de fapt ENERGIE!!! Energia misca Universul si pistonul...
De obicei, pentru a exprima noțiunea, conceptul de densitate folosim cuvântul "densitate"; pentru a exprima noțiunea, conceptul de masă folosim cuvântul "birou" ș. a. m. d.

Nu te complici deloc folosind cuvântul adecvat în locul oricărui altuia decât el. Uite și tu câte raționalizări și explicitații meșteșugești ca să explici ce înseamnă de fapt o tâmpenie ca:

"aerul e comprimabil, odata cu comprimarea ii creste masa".
cisu scrie:6.De fapt, toate aceste notiuni sunt alese conventional, iar fizica nu explica multe chestiuni(inca) dar nici nu are rost sa complicam lucrurile prin ''artificii'' de genul ''masurarii masei in apa, aer rarefiat sau vid''... sau starea fiziologica sau de spirit a operatorului...
Succesuri!
Nu știu ce vrei tu să zici acolo dar reiese că te-am ajutat să înțelegi și distincția dintre masă și greutate și să accepți că, prin cântărire, nu măsori direct masa.

Accept plată în crocheți (de pește) sau burgeri.
cisu scrie:Toata treaba a pornit de la userul care a inteles ca ar creste ''masa aerului'' prin comprimare ... cand de fapt ideea era clara: creste ''masa de aer din motor'' , adica intra mai mult aer in acelasi volum (prin comprimare)!!! In puii mei!!! E cea mai tare ''discutie'' de pana acum!
Văd că nu te mai saturi să dregi busuiocul.
cisu scrie:Exista si notiunea de ''densitate'' si cea de ''masa specifica'' ...si sigur ca va creste densitatea prin comprimare (dar nu ma refeream la densitate)... eu ma refeream la faptul ca intra ''doua galeti'' de aer in cilindru, daca e comprimat, si poate numai una sau juma' de ''galeata'' de aer, daca motorul e cu aspiratie... (atentie, aerul e luat cu galeata direct din atmosfera la altitudinea 0, la nivelul marii ... :ok ) da=o draq de treaba ca asta e....
"aerul e comprimabil, odata cu comprimarea ii creste masa".

Ai susținut afirmația asta, așa cum este, deci îți aparține, chiar dacă nu tu ai emis-o.

Ce tot o dai la întors acum?
cisu scrie:Hai sa cerem o expertiza la Poli..... si masa aia specifica de aer, nu e proportionala cu greutatea specifica?
Simplifici discutia cu ''g-ul'' ...Nu punctul ''G'', ala....poate stii! Poate...
Hai să nu. Mai bine învață tu ce este modestia și decența nu mai scrie aici decât ca să accepți că ai greșit și, poate, să îți ceri scuze.

După cum NU ai observat, eu i-am lăsat ultimul cuvânt lui mituc deși simțeam că mai am precizări de făcut și nu eu sunt cel care a susținut elucubrații.

Poate găsești și tu tactul să nu mai insiști, cu atât mai mult în stilul persiflant în care o faci.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
ClubC4
Mesaje:278
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 1:47 am

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de ClubC4 » Dum Ian 30, 2011 2:54 pm

Relaxati-va si nu mai luati totul personal!
@Sonyad hai sa nu mai apelam la jigniri gratuite...

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de ingfrancisc » Dum Ian 30, 2011 3:07 pm

...
În schimb ai zis o prostie cât casa de care refuzi să te dezici. Tu sau ingfrancisc, nu mai știu. Dar doar tu încă perseverezi.
...
SonyAD, eu nu "perseverez" pentru ca-mi place forumul nostru prea mult sa dau curs la flame-uri ... si ca sa ma citez: "SonyAd, eu ma dau batut ..." spuneam eu la ultimul post si nicidecum ca ai avea dreptate sau ca eu + ceilalti am fi gresit explicand lucruri pe care doar TU nu le intelegi!

acum imboldul e sa-ti scriu altcevam dar ... mai fac un pas in spate ... poate o lasi mai moale cu "prosti", "poporani", etc ... macar din bun simt pentru colegii de forum, asa "prosti" si "poporani" cum suntem uni.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de ingfrancisc » Dum Ian 30, 2011 3:08 pm

ClubC4 scrie:Relaxati-va si nu mai luati totul personal!
@Sonyad hai sa nu mai apelam la jigniri gratuite...
chiar asa :hi
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de cisu » Lun Ian 31, 2011 7:36 am

Mai SonyAd, expertule,
-daca nu vrei sa intelegi ca exprimarea ''poporana'' e des intalnita pe forumuri, pt ca nu e un mediu academic, poti sa-ti scrii lucrarea de doctorat in fizica, dar nu cred ca pe forumul asta, unde majoritatea nu are atata ''expertiza'' ca tine, in ''limbi si fizica''...
-Tot o tii pe-a ta, ca e vorba de aceeasi ''cantitate'' de aer pe care o tot comprimi, sa vezi daca ii creste masa.... (exemplul cu seringa)
-pt ce sa-mi cer scuze, pt ca am omis sa mentionez expres ca ''prin comprimare masa aerului creste, in acelasi volum (cilindrul unui motor) (evident cu aport de aer)? Am omis,asa e, exprimarea nu e cea mai corecta, ideea e ca ne refeream la un caz particular, toata lumea a inteles despre ce e vorba, dar tu, nu si nu, se refera la cresterea masei unei cantitati fixe de aer, ca asa rezulta din analiza textului.... Ignori mesajul!
-Daca vrei tu sa impui o unitate de masura pt masa unui corp, alta decat ''Kg'', e treaba ta, eu mi-o insusesc p-asta, pt ca nu sunt expert cu activitate revolutionara in fizica...
Explicatia comprimarii aerului era una la nivelul meu si al multora in fizica, motoare si discutii pe forumuri... in rest poti s-o iei cum vrei, eu ti-o dau (voia)...
- Tot d-aia ''punctul de admisie'' se refera la stadiul cand pistonul e coborat (PMI) si supapa de admisie deschisa pt umplerea cilindrului... (explicatie pe intelesul tuturor...)
Si nu mai lasa frustrarile din copilarie sa te chinuie pe forumuri, in anonimatul tastaturii... cu jigniri care te coboara pe scara evolutiei umane... Fierbi in neputinta ta de a revolutiona fizica si a ne educa pe toti la nivel de doctorat, in fizica, si atunci iti rabufneste neputinta si mizeria interna, in jigniri neprovocate (cu alte jigniri...)?
Curata-te spiritual...
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de cisu » Lun Ian 31, 2011 8:00 am

Aia cu supapa deschisa era doar un exemplu ...(asta ca sa nu se mai trezeasca vreunul sa faca teorie pe tema asta 10 -20 de pagini...)
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de cisu » Lun Ian 31, 2011 9:49 am

cisu scrie:Aia cu supapa deschisa era doar un exemplu ...(asta ca sa nu se mai trezeasca vreunul sa faca teorie pe tema asta 10 -20 de pagini...)
Nu ma mai lasa sa modific, fapt pt care imi cer scuze ca scriu de doua ori la rand...

Si pt a fi mai clar (doar pt SonyAd), mai am un argument pentru care folosirea notiunii de ''densitate'' respectiv ''cresterea densitatii'' prin comprimarea aerului la motoarele turbo, nu este suficienta pentru a explica principiul de functionare si fenomenul in cauza:
- pornind tot de la ''obsesia'' ''cresterii masei aerului prin comprimare'', iata de ce nu e potrivit si suficient sa folosim notiunea de densitate:
a. poti creste densitatea aerului prin comprimare, dar asta nu implica automat si cresterea masei de aer rezultate in urma comprimarii (atunci cand comprimi aceeasi cantitate de aer- ca in exemplul tau, cu seringa).
b. pentru scopul propus, supraalimentarea unui motor, nu este suficienta numai cresterea densitatii aerului introdus in cilindru, ci mai ales masa de aer (mai mare) sau cantitatea introdusa prin comprimare! Degeaba introduci aceeasi cantitate de aer la o presiune mai mare (adica aer mai dens), pt ca nu ajuta la cresterea puterii, motorul nefiind unul pneumatic, ci cu ardere interna.
c. esential este sa introduci mai mult oxigen in cilindru, cresterea densitatii fiind doar efectul secundar al comprimarii, scopul turboalimentarii fiind cresterea masei de aer (oxigen...) introdusa la un ciclu de functionare...
Vezi acum de ce e mai sugestiv (si potrivit) sa folosesti notiunea de ''masa'' de aer, in intelesul si de cantitate, in locul notiunii de ''densitate''?! Tot nu?
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”