Kit admisie hdi

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje: 269
Membru din: Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 hdi

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de CerteZ » Mie Dec 03, 2008 12:20 pm

Imagine cam asa ar trebui sa arate unu construit

Imagine asa arata unu de pe ford 1.6 tdci

Imagine si asa arata unu facut si montat p masina poza e de la noi de pe forum
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Shadow » Joi Dec 04, 2008 1:43 pm

Acum am inteles ce tot spune-i tu acolo.

Dar i-ar mai trebuii si un heat-shield.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Doc » Joi Dec 04, 2008 3:40 pm

La ce crezi ca i-ar putea folosi un "heat-shield" ??? Doar nu este motor aspirat. M-am bine v-ati gandi la modificari mai serioase gen intercooler sau turbo.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Aiurica » Joi Dec 04, 2008 3:57 pm

iti raspund eu Doc,
pt ca ar fi chiar in dreptul radiatorului si ar trage doar aer cald.

a 3-a solutie, chiar are nevoie de asa ceva!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Doc » Joi Dec 04, 2008 4:29 pm

Hai sa-ti raspund si eu:

1. din montajul prezentat mai sus nu are nicio legatura cu radiatorul;
2. la ce iti mai foloseste atunci intercoolerul? Oricum aerul care ajunge in turbo este incalzit la comprimare deci .. ce rost ar avea sa ii pui CAI si alte inginerii gen filtre/plase/heat shield-uri?
3. ma repet, de ce vreti sa puneti filtru de aer motor turbo diesel cu debitmetru de aer fara sa aveti vreo modificare de soft?
Ultima oară modificat Joi Dec 04, 2008 4:35 pm de către Doc, modificat 1 dată în total.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Aiurica » Joi Dec 04, 2008 4:34 pm

da, daca privesti lucrurile asa, ai dreptate!
din punctul asta de vedere este cam inutil, dar de curiozitate, de ce se mai pune CAI la alte motoare turbo?

cat despre amplasarea filtrului, este la limita dintre far si radiator.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Doc » Joi Dec 04, 2008 4:44 pm

Pentru ca nu toata lumea cunoaste semnificatia unui CAI (cold air intake) si la ce foloseste acesta. Un CAI ar trebuie sa aduca urmatoarele imbunatatiri:

1) cresterea masei de aer (amestecului)
2) Aerul rece e mai dens.
3) CAI baga aer mai rece si mai dens pe admisie

(pentru cine se descurca cu engleza: http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_air_intake" onclick="window.open(this.href);return false;)

insa principiul de functionare al unui CAI este valabil doar la motoare aspirate ce nu au debitmetru care masoara cantitatea de aer si face amestecul. Un exemplu este chiar Civic Type-R model nou, care vine cu debitmetru si orice modificare de admisie fara modificarea de soft duce la scaderea puterii.

Pentru mai multi CP la motorul de 1.6HDi trebuie sa modificati softul, alt turbo, injectoarele, intercoolerul, alta pompa etc.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Aiurica » Joi Dec 04, 2008 4:53 pm

incep prin a preciza ca nu imi propun o discutie din care sa iasa scantei sau sa ne certam!

asadar!
consider ca te contrazici!
-mai intai imi spui ca este ineficient un CAi pe motorul prezentat pt ca e turbo si ca il pui degeaba pt ca oricum aerul va fi incalzit.
- apoi ne spui ce face de fapt un CAI si ca este eficient la doar motoare aspirate
dar de ce la un 2.0 tfsi o admisie poate da ~15 cai, iar la 1.6 este inutil?
e posibil sa fi inteles eu gresit!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Bogdan » Joi Dec 04, 2008 5:11 pm

Si totul se reduce la soft si iar soft si iar soft!!!!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Shadow » Joi Dec 04, 2008 5:33 pm

Aici are partial dreptate Doc...
Eu nu sunt de acord ca un CAI (pe un type-r de ex) iti ia din putere, dar iti poate cauza flat-spoturi(in turatiile joase, de ex intre 3500-4000 rpm), cum s-a intamplat si la mine, care cu o resoftare se pot remedia.
Acest lucru apare datorita parametrilor la care este setat debitmetru.
Ce a spus Doc mai sus a fost ca: un CAI (COLD air intake) este inutil pt o masina turbo, nu o admisie care sa ii mareasca volumul de aer.
La asta cred ca s-a referit el
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Doc » Joi Dec 04, 2008 6:07 pm

Bogdan scrie:Si totul se reduce la soft si iar soft si iar soft!!!!
Pentru ca masinile voastre sunt dotate cu debitmetru care culmea masoara cantitatea de aer si face amestecul dupa indicatiile din softul masinii.

Culmea ca la modelul C4 1.6HDI EDC16+ exista 5 harti pentru Air mass flow, deci clar ai nevoie de modificarea valorilor din aceste grafice.
Imagine

Imagine

Imagine


Imagine

Imagine
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje: 269
Membru din: Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 hdi

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de CerteZ » Joi Dec 04, 2008 9:12 pm

sper sa imi rasp la MP ....am shi eu o intrebare , de ce e dif asa mare intre primele 3 harti si in ultimele 2
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Aiurica » Vin Dec 05, 2008 9:14 am

interesanta ultima harta
daca inteleg bine ai 100 cp ( daca asta reprezinta ) la 1200 rpm.
tare!
da si tu detalii cum s-a ajuns aici!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Doc » Vin Dec 05, 2008 11:07 am

:ok :ok :ok

Nu sunt grafice dyno ce am prezentat mai sus ci reprezentari grafice ale hartilor Air mass flow. Coordonatele nu au nicio legatura cu cai putere.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Kit admisie hdi

Mesaj de Aiurica » Vin Dec 05, 2008 11:11 am

Shadow scrie:Aici are partial dreptate Doc...

Ce a spus Doc mai sus a fost ca: un CAI (COLD air intake) este inutil pt o masina turbo, nu o admisie care sa ii mareasca volumul de aer.

cat si pt Doc,

care este diferenta dintre o admisie care trage aer rece si un CAI.( daca cea prezentata mai sus este CAI)

sa mor de inteleg!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”