Filtru de aer sport/admisie directa

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Sâm Feb 10, 2007 10:27 pm

A propos de admisie directa... e destul de aiurea sa ai asa ceva din mai multe motive:
1. motorul nu ar sti ce sa faca cu atita aer;
2. cistigul de putere nu ar fi mult mai mare decit cu un filtru sport (vreo 8-10CP vs. de vreo 4-5CP);
3. neavind scut filtrul cu admisie directa va trebui curatat incomod de des pentru ca ajunge prea mult praf in zona motorului.

Filtru sport intentionez eu sa-mi pun, insa nu vreau sa-mi pun pina nu gasesc unul care filtreaza CELPUTIN la fel de bine ca cel stock. Durerea e ca ratatii de la K&N au un filtru acolo (33-2916) dar care cica nu se potriveste pe C4 1.6i (desi ei sustin asta), ci doar pe 1.4i. Pentru 2.0i au alt filtru.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Sâm Feb 10, 2007 10:32 pm

Pai fliltru sport nu stiu daca ai sa gasesti care sa poate filtra la fel de bine ca unul stock. De obicei astea sunt mai permisive, insa nu vad o problema prea mare..
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Feb 10, 2007 10:33 pm

Nu, chiar sint unele care filtreaza (mult) mai bine decit cele stock. Tu ca ai 1.4i ti-aiputea pune unul dintr-ala de la K&N care e cu ungere. Trebuie reuns la vreo 5-7 mii km (parca) dar nu vad sa fie asta o problema.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Dum Feb 11, 2007 10:52 am

Cu ajutorul unei "cold air intake" facuta pe specificatiile masini intr-adevar, masina primeste mai mult aer decat stie ce sa faca cu el, dar cu ajutorul unei evacuari facute k-lumea si impreuna cu un chip, lucrurile se schimba surprinzator.
Acum nu va ganditi ca daca iti pui admisie, evacuare si chip castigi 50 Cp, dar chiar daca castigul la o masina aspirata este undeva la 15-17 Cp (si in functie de puterea initiala a masini) masina va urca mult mai ushor in ture tocmai pt ca poate "respira" mai bine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Dum Feb 11, 2007 10:54 am

Si un filtru de aer sport intr-adevar este mai permisiv din pct de vedere al impuritatilor cu aproape 10%.

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Dum Feb 11, 2007 12:47 pm

Cateva poze cu filtru de aer montat :
ImagineImagineImagine


Admisia directa:
ImagineImagineImagineImagineImagine

ImagineImagine

Sursa: C4atreros.es
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Dum Feb 11, 2007 5:51 pm

Alte poze..

Imagine Imagine Imagine

Chiar arata frumos montajul.

Sursa: C4areros.es
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
puiuradu
Membru Nefondator
Mesaje: 97
Membru din: Dum Feb 11, 2007 12:34 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de puiuradu » Dum Feb 11, 2007 6:29 pm

Unde ne putem pune asa ceva in bucuresti , stiti vreo firma ?

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Dum Feb 11, 2007 11:57 pm

Eu pana acum singurii la care am gasit kit special pt C4 este Racing Nick.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Feb 12, 2007 8:33 am

Si in ce consta?
Pentru ce motor e? Ca pentru VTS am vazut si la K&N, daca n-o fi chiar acel kit pe care ti-l pot aduce si racing nick.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Lun Feb 12, 2007 11:45 am

Eu i-am intrebat pe ei pt motorul meu si mi-au recomandat kitul de la Green.

Avatar utilizator
puiuradu
Membru Nefondator
Mesaje: 97
Membru din: Dum Feb 11, 2007 12:34 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de puiuradu » Mar Feb 13, 2007 9:51 pm

aia de la Racing Nick vand si de asemenea si monteaza ? cum ai dat de ei , caci pe site nu au adresa, doar telefon
C4 Coupe 1.4i X (B-45-DWD)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mar Feb 13, 2007 10:35 pm

Shadow scrie:Eu i-am intrebat pe ei pt motorul meu si mi-au recomandat kitul de la Green.
Motorul tau fiind? 0.8l/45CP?

Inca o treaba: ce ti-au spus despre acel kit? Ce cresteri iti aduce (de cuplu si putere) si cumfiltreaza comparat cu filtrul stock?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mar Feb 13, 2007 10:51 pm

Din pacate nu i-am intrebat detalii despre kitul de admisie, doar i-am intrebat informativ despre un kit special pt C4 HDI 110 Cp si mi l-au recomandat pe acesta.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Feb 14, 2007 8:40 am

Trebuie sa ceri detalii despre ce obtii. La diesel-uri schimbarea filtrului de aer si a admisiei eventual se face cu extrem de foarte multa si mare grija, altfel nu vei reusi decit sa:
- pierzi din cuplu si eventual putere;
- sa pui masina sa inghita mai mult praf;
- sa zvirli niste bani aiurea si sa nu obtii nimic sau chiar una sau 2 din cele de mai sus.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”