Filtru de aer sport/admisie directa
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Ce dezbati tu sonyad si jordan(care apropos astept un raspuns la tine) este exact la fel cu o discutie despre jante de pe un alt forum unde predomina utilizatori inroctrinati cu "NU reprezentante! NU tuning! " :
Dc sa pui roti pe 17 ca se strica tot de la articulatii directie planetare comportament etc etc! Ramai cu alea pe 15 de tabla ca nu e prost producatorul!
Sfatul meu pentru "conservatoristi" : stati departe de sectiunea tuning ca sa nu mai facem varza si alte topicuri!
Sent using Iphone and Tapatalk
Dc sa pui roti pe 17 ca se strica tot de la articulatii directie planetare comportament etc etc! Ramai cu alea pe 15 de tabla ca nu e prost producatorul!
Sfatul meu pentru "conservatoristi" : stati departe de sectiunea tuning ca sa nu mai facem varza si alte topicuri!
Sent using Iphone and Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Tot niște conservatori încuiați sunt și ăia de nu-și pun magneți pe conducta de benzină.
Le lion flatulent est revenu.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Filtru de aer sport/admisie directa
Da Man... K... Bafta cu magnetii... Acum ne lași si pe noi sa discutam despre tuning???
Nu despre discuții pro sau contra tuning...
Nu despre discuții pro sau contra tuning...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- jordan
- Mesaje:44
- Membru din:Dum Mai 01, 2011 5:12 pm
- Localitate:Cj
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Atunci sa trimitem filtrul direct in sfera tuning .
Filtrul vine din sportul cu motor ,avand avantaje evidente in anumite conditii date de fortare a mecanicii si termofizicii aproape de limite.
Dar...Motorsport e una si a freca masina pe la stopuri cu bashii la maxim e alta.
Pe termen lung,este clar ca filtrul direct dauneaza motorului.Am distrus doua motoare si stiu ce spun.
Uneori n-am folosit filtru deloc sau doar am atasat un ciorap de matase pentru a nu accede goange in minunatii mei cilindri.
Din pacate in Romania tuning are o singura tendinta,de a fi cool si atat.
Am vazut destule motoare distruse doar pentru acea placere de a auzi un pufait la accelerare sau a utiliza un ulei racing gen 0W60 la motoare uzate folosite in 99% din timp la relanti.
Filtrul vine din sportul cu motor ,avand avantaje evidente in anumite conditii date de fortare a mecanicii si termofizicii aproape de limite.
Dar...Motorsport e una si a freca masina pe la stopuri cu bashii la maxim e alta.
Pe termen lung,este clar ca filtrul direct dauneaza motorului.Am distrus doua motoare si stiu ce spun.
Uneori n-am folosit filtru deloc sau doar am atasat un ciorap de matase pentru a nu accede goange in minunatii mei cilindri.
Din pacate in Romania tuning are o singura tendinta,de a fi cool si atat.
Am vazut destule motoare distruse doar pentru acea placere de a auzi un pufait la accelerare sau a utiliza un ulei racing gen 0W60 la motoare uzate folosite in 99% din timp la relanti.
N-are baba ce-are moshu',citroen cu scaun roshu' ....
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Asta cu ulei 0w60 sau, mai grav, 10w50-10w60 in masini de strada pentru care se recomanda uleiuri 0-5 w 30-40 e de un cretinism nemarginit. Motoarele alea se ramolesc intr-o zingura iarna. Din nefericire sint suficient de multi care invata asta pe propria lor cheltuiala, de multe ori cu masini noi, avind impresia ca e foarte ok cu uleiul mai gros pentru simplul fapt ca e mai silentios.
Motoarele pe care le-ai distrus cum le-ai distrus? Bineinteles, te intreb ca sa invatam ce sa nu facem, nu ca sa ne dam destepti cum ca noi n-am fi facut.
Motoarele pe care le-ai distrus cum le-ai distrus? Bineinteles, te intreb ca sa invatam ce sa nu facem, nu ca sa ne dam destepti cum ca noi n-am fi facut.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- ardei
- Mesaje:133
- Membru din:Dum Noi 23, 2008 6:42 pm
- Numar Inmatriculare:B 84 BSR
- Localitate:Bucuresti
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Salutare,
Scuze ca "ma bag" in discutia voastra, insa am nevoie de ajutorul vostru, mai exact daca stie cineva care este diametrul admisiei in zona clapetei de acceleratie? Pentru motorul de 1.6 benzina stiam ca undeva intre 60-70 mm.
Multumesc,
Scuze ca "ma bag" in discutia voastra, insa am nevoie de ajutorul vostru, mai exact daca stie cineva care este diametrul admisiei in zona clapetei de acceleratie? Pentru motorul de 1.6 benzina stiam ca undeva intre 60-70 mm.
Multumesc,
Citroen C4 1.6 16v 110cp - Pipercross Cold Air Intake; Borla exhaust cat-back by PILOT!; Vitaminizata by Dimsport
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
ori 51 ori cel mai probabil 64. Mai mult nu are cum sa fie, deja 3" (76mm) nici aspiratele de 2 litri/200cp nu au (nu din fabrica).
Insa vezi ca daca faci modificari acolo (pui clapeta cu un corp mai mare, etc) probabil vei vrea sa cresti diametrul intregii admisii inclusiv al housingului debitmetrului, caz in care calibrarile debitmetrului se duc in lumea lor si e posibil ca iesind prea mult din marje nici sa nu mai invete noile debite ca lumea (sau deloc, si mergi cu alea de +20C si presiune atmosferica la nivelul marii, amestec sarac si incoming FAIL).
Insa vezi ca daca faci modificari acolo (pui clapeta cu un corp mai mare, etc) probabil vei vrea sa cresti diametrul intregii admisii inclusiv al housingului debitmetrului, caz in care calibrarile debitmetrului se duc in lumea lor si e posibil ca iesind prea mult din marje nici sa nu mai invete noile debite ca lumea (sau deloc, si mergi cu alea de +20C si presiune atmosferica la nivelul marii, amestec sarac si incoming FAIL).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
tu5 nu are debitmetru
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- ardei
- Mesaje:133
- Membru din:Dum Noi 23, 2008 6:42 pm
- Numar Inmatriculare:B 84 BSR
- Localitate:Bucuresti
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Multumesc de raspuns!
Am pus intrebarea deoarece as vrea sa imi refac traseul de admisie, probabil din inox sau aluminiu.,Momentan il am dintr-un "material" ciudat, ce a venit odata cu filtrul Pipercross. Nu sunt foarte sigur ca aerul "curge" (daca pot sa ma exprim asa) asa cum trebuie. Ma batea gandul sa schimb filtrul actual cu cel al lui Birtok Baneasa (Air by corneliu).Plus o izolare termica a locului este pozitionat filtrul.
Ce parere aveti?
Am pus intrebarea deoarece as vrea sa imi refac traseul de admisie, probabil din inox sau aluminiu.,Momentan il am dintr-un "material" ciudat, ce a venit odata cu filtrul Pipercross. Nu sunt foarte sigur ca aerul "curge" (daca pot sa ma exprim asa) asa cum trebuie. Ma batea gandul sa schimb filtrul actual cu cel al lui Birtok Baneasa (Air by corneliu).Plus o izolare termica a locului este pozitionat filtrul.
Ce parere aveti?
Citroen C4 1.6 16v 110cp - Pipercross Cold Air Intake; Borla exhaust cat-back by PILOT!; Vitaminizata by Dimsport
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Pe HondaFan a fost o discutie f ampla despre filtrele respective...
Raspunsurile date de acel "inventator" au fost cel putin ezitante... ca sa nu zic penibile...
Raspunsurile date de acel "inventator" au fost cel putin ezitante... ca sa nu zic penibile...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Da. Dar ia cutia de izolare termica de la el. Eu am ceva asemanator la mine si-si face treaba cu virf si indesat.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI[/youtube]
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- ganja
- Mesaje:638
- Membru din:Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
- Marca si model masina:C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
- Localitate:Bucuresti
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Am si eu o intrebare referitor la filtrul de aer sport, admisie sport K&N.
In martie mi-am pus : http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0662 pe masina mea 1.6 HDI si acuma inainte de iarna am zis sa-l curat. Toate bune si frumoase, numai ca sa scoti filtrul trebuie sa demontezi o gramada. Si m-am gandit sa-l aduc cumva in fata el fiind montat tot in spate in locul celui stock.
El este montat cum apare in figura cu negru, dar as vrea sa-i pun un cot ceva sa-l aduc in fata cum e desenat cu rosu
Credeti ca ar avea un impact negativ asupra performantei?
De unde pot gasi tub flexibil, cot la un pret cat mai mic?
In martie mi-am pus : http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0662 pe masina mea 1.6 HDI si acuma inainte de iarna am zis sa-l curat. Toate bune si frumoase, numai ca sa scoti filtrul trebuie sa demontezi o gramada. Si m-am gandit sa-l aduc cumva in fata el fiind montat tot in spate in locul celui stock.
El este montat cum apare in figura cu negru, dar as vrea sa-i pun un cot ceva sa-l aduc in fata cum e desenat cu rosu
Credeti ca ar avea un impact negativ asupra performantei?
De unde pot gasi tub flexibil, cot la un pret cat mai mic?
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
Nu gasesti! Nu exista! Las-o asa.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- ganja
- Mesaje:638
- Membru din:Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
- Marca si model masina:C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
- Localitate:Bucuresti
Re: Filtru de aer sport/admisie directa
wow m-ai lamurit, ms multAiurica scrie:Nu gasesti! Nu exista! Las-o asa.
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;