Filtru de aer sport/admisie directa
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
A propos de admisie directa... e destul de aiurea sa ai asa ceva din mai multe motive:
1. motorul nu ar sti ce sa faca cu atita aer;
2. cistigul de putere nu ar fi mult mai mare decit cu un filtru sport (vreo 8-10CP vs. de vreo 4-5CP);
3. neavind scut filtrul cu admisie directa va trebui curatat incomod de des pentru ca ajunge prea mult praf in zona motorului.
Filtru sport intentionez eu sa-mi pun, insa nu vreau sa-mi pun pina nu gasesc unul care filtreaza CELPUTIN la fel de bine ca cel stock. Durerea e ca ratatii de la K&N au un filtru acolo (33-2916) dar care cica nu se potriveste pe C4 1.6i (desi ei sustin asta), ci doar pe 1.4i. Pentru 2.0i au alt filtru.
1. motorul nu ar sti ce sa faca cu atita aer;
2. cistigul de putere nu ar fi mult mai mare decit cu un filtru sport (vreo 8-10CP vs. de vreo 4-5CP);
3. neavind scut filtrul cu admisie directa va trebui curatat incomod de des pentru ca ajunge prea mult praf in zona motorului.
Filtru sport intentionez eu sa-mi pun, insa nu vreau sa-mi pun pina nu gasesc unul care filtreaza CELPUTIN la fel de bine ca cel stock. Durerea e ca ratatii de la K&N au un filtru acolo (33-2916) dar care cica nu se potriveste pe C4 1.6i (desi ei sustin asta), ci doar pe 1.4i. Pentru 2.0i au alt filtru.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Pai fliltru sport nu stiu daca ai sa gasesti care sa poate filtra la fel de bine ca unul stock. De obicei astea sunt mai permisive, insa nu vad o problema prea mare..
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Nu, chiar sint unele care filtreaza (mult) mai bine decit cele stock. Tu ca ai 1.4i ti-aiputea pune unul dintr-ala de la K&N care e cu ungere. Trebuie reuns la vreo 5-7 mii km (parca) dar nu vad sa fie asta o problema.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Cu ajutorul unei "cold air intake" facuta pe specificatiile masini intr-adevar, masina primeste mai mult aer decat stie ce sa faca cu el, dar cu ajutorul unei evacuari facute k-lumea si impreuna cu un chip, lucrurile se schimba surprinzator.
Acum nu va ganditi ca daca iti pui admisie, evacuare si chip castigi 50 Cp, dar chiar daca castigul la o masina aspirata este undeva la 15-17 Cp (si in functie de puterea initiala a masini) masina va urca mult mai ushor in ture tocmai pt ca poate "respira" mai bine
Acum nu va ganditi ca daca iti pui admisie, evacuare si chip castigi 50 Cp, dar chiar daca castigul la o masina aspirata este undeva la 15-17 Cp (si in functie de puterea initiala a masini) masina va urca mult mai ushor in ture tocmai pt ca poate "respira" mai bine
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Si in ce consta?
Pentru ce motor e? Ca pentru VTS am vazut si la K&N, daca n-o fi chiar acel kit pe care ti-l pot aduce si racing nick.
Pentru ce motor e? Ca pentru VTS am vazut si la K&N, daca n-o fi chiar acel kit pe care ti-l pot aduce si racing nick.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Motorul tau fiind? 0.8l/45CP?Shadow scrie:Eu i-am intrebat pe ei pt motorul meu si mi-au recomandat kitul de la Green.
Inca o treaba: ce ti-au spus despre acel kit? Ce cresteri iti aduce (de cuplu si putere) si cumfiltreaza comparat cu filtrul stock?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Trebuie sa ceri detalii despre ce obtii. La diesel-uri schimbarea filtrului de aer si a admisiei eventual se face cu extrem de foarte multa si mare grija, altfel nu vei reusi decit sa:
- pierzi din cuplu si eventual putere;
- sa pui masina sa inghita mai mult praf;
- sa zvirli niste bani aiurea si sa nu obtii nimic sau chiar una sau 2 din cele de mai sus.
- pierzi din cuplu si eventual putere;
- sa pui masina sa inghita mai mult praf;
- sa zvirli niste bani aiurea si sa nu obtii nimic sau chiar una sau 2 din cele de mai sus.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!