Filtru de aer sport/admisie directa

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
b-10-ake
Mesaje:294
Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de b-10-ake » Mie Noi 13, 2013 4:45 pm

Cred ca te poti folosi de tevi pentru scurgerea apei din alea gri si coturi si reductii de diferite marimi si diametre.Ce diametru are teava la tine?
Se eteanseaza foarte bine intre ele si nici nu sunt scumpe iar in teorie ar trebui sa reziste la temperaturi pana in 70-80 de grade fara sa se deformeze, doar sa ai grija sa nu atinga direct pe ceva incins din zona evacuarii.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115

http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Aiurica » Mie Noi 13, 2013 5:36 pm

mai sunt si dalea de wc care se indoaie ....ca se te coste mai putin poti folosi chiar unele aruncate de la apartamente care demoleaza...iar cand se infunda rogi un cosar sa iti desfunde pe acolo cu un sarpe ceva....


hai ma incetati cu nebuniile......mai era unu prin spania care facuse asa ceva.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
ganja
Mesaje:638
Membru din:Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
Marca si model masina:C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
Localitate:Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de ganja » Mie Noi 13, 2013 6:38 pm

am gasit ce-mi trebuie, un cot la 180 + furtun siliconic, numai ca pretul era destul de maricel
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Aiurica » Mie Noi 13, 2013 11:11 pm

Normal ca era maricel. Eu am dat pe un cot atunci de silicon cam 150 ron....
Nimic nu vine ieftin.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Madalin1796
Mesaje:370
Membru din:Dum Ian 31, 2016 4:32 pm
Marca si model masina:Citroen C4 SX 1.6i 16v berlina
Numar Inmatriculare:B796MAD
Localitate:Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Madalin1796 » Mar Mai 10, 2016 9:04 pm

Ce rol are furtunasul care intra in carcasa filtrului de aer? Daca inlocuiesc tot traseul de la colierul care tine carcasa filtrului pana la "cutia" inutila din fata motorului si las furtunasul in aer se intampla ceva?
Ex: Opel Astra G 1.7 DTI Elegance - 2001
Peugeot 307sw 1.6 HDI Navtech - 2004

„Viața este ca mersul pe bicicletă. Pentru a-ți menține echilibrul trebuie să continui să pedalezi.”

parazit
Mesaje:11
Membru din:Sâm Apr 28, 2012 1:24 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6Hdi
Numar Inmatriculare:B-514-PRO
Localitate:Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de parazit » Joi Sep 28, 2017 12:19 pm

Salut,


Sunt in cautarea unor raspunsuri/pareri in ceea ce priveste montarea unei admisii directe si incerc sa fac o sumarizare a celor 26 de pagini proaspat rasfoite, pentru cei care inca sunt in aceeasi situatie cu mine.

1. Inteleg ca cele mai intalnite admisii directe la utilizatorii acestui topic sunt : K&N, Injen si Pipecross (lista poate contunua insa eu asta am constatat din postari)
2. Admisia directa filtreaza mai putin insa din experientele descrise, diferenta este nesemnificativa daca filtrul este intretinut corespunzator si toata modificarea poate avea un efect negativ asupra motorului pe termen lung (150.000km + ) prin prisma faptului ca ajung mai multe particule de praf in motor. Riscuri exista insa sunt asumate de toti cei care opteaza pentru o astfel de modificare.
3. Desi teoretic orice modificare aduce si un plus de performanta, in cazul schimbarii filtrului stock cu admisie directa (fara alte modificari), aceste cresteri nu sunt de luat in seama, fiind foarte aproape de zero si prin urmare nici nu merita amintite.


Ar fi interesat de vazut care este acum, dupa cativa ani, opinia celor care au montat admisii directe si daca ar face ceva diferit la ele astfel incat sa invatam si noi restul din «greselile» lor (daca este cazul).

Intrucat link-urile cu pozele postate in trecut au expirat, rog utilizatorii care si-au montat admisie directa pe 1.6hdi sa ma ajute cu cateva poze pentru a vizualiza modalitatea de amplasare :D . Inteleg ca recomandarea majoritatii este ca filtrul sa fie indreptat catre aripa, in spatele farului stanga.

Sunetul este principalul motiv pentru care as face aceasta operatiune (nu ma judecati :) ), dublata de faptul ca impreuna cu o resoftare, unii dintre voi au raportat o imbunatatire in ceea ce priveste raspunsul la acceleratie si modul in care masina raspunde la turatii medii.

Un kit K&N in acest moment este la pretul de 958 lei la coastadeest. Cu montaj probabil ajunge pe la 1200 lei sau poate peste.
Restul ofertelor mentionate in postarile de mai sus nu le-am mai gasit sau nu mai sunt relevante, unele dintre ele fiind postate in 2007-2008.

Eu am un C4 1.6hdi 109cp.

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de cisu » Vin Oct 20, 2017 9:56 pm

Poti pune un furtun de la Ford Focus 1,6TDCI in loc de tubulatura de C4 si aduci filtul de aer acolo unde vrei. La celalalt capat al furtunului turbo de focus e debitmetrul (la feL cu cel de C4) dupa care pui ce filtru vrei, cu sau fara carcasa (cred ca intra carcasa de Focus). Nu trebuie sa dai sute,mii de lei pe ce zici tu...
In fond e acelasi motor, iar Focus are filtrul de aer montat unde ar trebui sa fie si la C4, sub farul stanga.
Imagine

Imagine
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Sâm Oct 21, 2017 8:05 pm

Da, la flocus si la mazda 3 caseta de admisie este in dreptul farului stinga (sofer). E posibil sa trebuiasca manufacturate/bricolate prinderile insa. Doar vezi ca la focus/mazda este si loc pe linga far plus prin spatele grilei pentru un soi de git de rata care iese din caseta.

Pe de alta parte, filtru sport la 1.6hdi... ce sa zic.. cu o resoftare cistigi palpabil mai mult. Desigur, daca ai deja resoftare si la ea adaugi si o admisie mai permisiva atunci e ok.

In ceea ce priveste admisiile mai permisive: indiferent de tipul filtrului folosit (uscat sau umed) iti recomand sa folosesti un prefiltru daca vei alege sa folosesti filtre conice. Eu pe ale mele le-am luat de la Outerwears.com. Dupa ce ai dimensiunea filtrului conic pentru admisia ta vezi acolo.
Cu filtru textil (umed sau uscat, nu conteaza, doar sa fie ceva de calitate gen KN, AEM, etc) + prefiltru filtrarea este PESTE cea cu filtre de hirtie/microfibra cum sint cele OEM sau echivalentele aftermarket. In plus cu filtru uscat + prefiltru tre' sa cureti filtrul si prefiltrul odata la 2 ani.

Insa pentru ca e diesel, daca ai putea adapta o caseta de admisie de focus sau mazda 3 te-ai cam scoate, pentru ca suprafata de filtrare e o idee mai mare la astea si suprafata de filtrare este tot ce te intereseaza pentru a lasa mai mult aer in motor cu acelasi efort mecanic.

O alta modificare buna ar fi un intercooler ori mai permisiv (aftermarket) ori unul cu un plenum mai voluminos (de 2.2hdi sau ceva de genul asta).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
cisu
Mesaje:856
Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
Numar Inmatriculare:AG1.6HDI

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de cisu » Joi Oct 26, 2017 10:17 pm

si la Volvo cu motor de 1,6 diesel e cam la fel.
Imagine
Evident, trebuie sa vezi daca are loc fizic carcasa de la Flocus sau Vulvo la C4 si sa adaptezi un suport.
Imagine
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”