Filtru de aer sport/admisie directa

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Joi Iun 16, 2011 10:13 pm

SonyAD scrie:Shadow, se pare că refuzi să înțelegi că eu nu fac parte din tagma ricerilor. Tu presupui că gândesc ca tine, cum să fac rahatul bici, și de aia nu ne înțelegem deloc.
Deci... ca sa o iau putin pe rand....

1. Esti in sectiunea de TUNING... cauta in dictionar cuvantul... nu stau sa ti-l explic...
2. Ai evitat de fiecare data sa-mi dai un raspuns la intrebarile pe care ti le-am pus... tu dai lectii cam din ce experienta???
3. Daca tu ai impresia ca pt ca am modificat un Civic Type R sau ca acum modific un EVO X... fac din rahat bici... esti de coma...


Atata timp cat nu ne impartasesti pasiunea de a modifica masini... sau asa cum ai zis-o tu... sa facem din rahat bici... du-te pe sectiuni corespunzatoare... pt ca pe sectiunea asta nu prea ai ce lectii sa dai... atata timp cat experienta ta in modificat masini este ZERO!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Joi Iun 16, 2011 10:52 pm

:ok
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Joi Iun 16, 2011 11:02 pm

SonyAD scrie: Cruntul adevăr e că să fii client K&N înseamnă să fii ricer.
SonyAD scrie:Deranjant rău că singurul punct de vedere fondat e divergent...
Nu, deranjant e punctul de vedere sustinut orbeste fara a lua in considerare si premise din seturile celorlalti, chiar daca nu fac parte din motivele tale.
SonyAD scrie: Sau e un atuu la vânzare consumul de ulei?
Exista masini cu aproximativ 100k km si filtre dintr-astea site de pietris care trag ca-n prima zi (sau mai tare) si nu consuma ulei deloc (fara motoare refacute sau alte schimbari). Oare cum s-a intimplat? :) Iti spun eu cum: grija in exploatare si intretinere.
SonyAD scrie: Cruntul adevăr e că să fii client K&N înseamnă să fii ricer.
Atunci ori nu stii ce e ala ricer ori iti place sa arunci cu cuvinte.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Vin Iun 17, 2011 8:46 am

@Mituc: Man... eu nu inteleg de ce te mai chinui sa-i explici... omul are ochelari de cal la ochi... vede intr-o singura directie... daca el a spus asa... asa e... doar a citit atatea ARTICOLE pe net in care toti aia au pus POZE sau in care diversi competitori au pus chiar GRAFICE in care se vedea clar cum plaja de la Neptun se mutase in motoarele lor...

Mai conteaza ca unii dintre noi chiar au fise cu teste dyno in care chiar se vad cresteri de putere... mai conteaza ca sunt unii care au sarit de 100K km cu site din astea care ale dreaqu daca chiar ai grija de ele...chiar filtreaza si mai iti dau si niste cresteri pe aici pe dincolo... astea sunt argumente??? Hai ma Mituc...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Vin Iun 17, 2011 12:54 pm

mituc scrie:Nu, deranjant e punctul de vedere sustinut orbeste fara a lua in considerare si premise din seturile celorlalti, chiar daca nu fac parte din motivele tale.
Vai dragă, sunteți niște persecutați pentru credință! :ok

Vă interzic eu să vă montați site de pietriș? Eu doar zic că e cam bătaie de joc pentru ciumpalacul care cumpără mașina după voi.

Doar montați admisia stock la loc înainte de vânzare, nu? Și nu suflați cuvințel de sita de pietrș, nu?

Cu ce sunt eu de vină că vă deranjează adevărul despre sitele de pietriș?
mituc scrie:Exista masini cu aproximativ 100k km si filtre dintr-astea site de pietris care trag ca-n prima zi (sau mai tare) si nu consuma ulei deloc (fara motoare refacute sau alte schimbari). Oare cum s-a intimplat? :) Iti spun eu cum: grija in exploatare si intretinere.
Câtuși de puțin. Motoarele moderne sunt foarte bune d. p. d. v. mecanic, înghit multă bătaie de joc. Totodată poate fi destul de greu de observat de pe locul șoferului fumul albastru pe care îl dai. Poți crede că ai pierderi normale, prin evaporare.
mituc scrie:Atunci ori nu stii ce e ala ricer ori iti place sa arunci cu cuvinte.
Dar cum ai vrea să îi zic? Țigăneală?
Shadow scrie:@Mituc: Man... eu nu inteleg de ce te mai chinui sa-i explici... omul are ochelari de cal la ochi... vede intr-o singura directie... daca el a spus asa... asa e... doar a citit atatea ARTICOLE pe net in care toti aia au pus POZE sau in care diversi competitori au pus chiar GRAFICE in care se vedea clar cum plaja de la Neptun se mutase in motoarele lor...

Mai conteaza ca unii dintre noi chiar au fise cu teste dyno in care chiar se vad cresteri de putere... mai conteaza ca sunt unii care au sarit de 100K km cu site din astea care ale dreaqu daca chiar ai grija de ele...chiar filtreaza si mai iti dau si niste cresteri pe aici pe dincolo... astea sunt argumente??? Hai ma Mituc...
Ooo, vai. De parcă vreodată 2 testări, chiar și pe același dinamometru, o să iasă fix la fel (mai ales dacă sunt consecutive) sau dinamometrul însuși nu are o marjă de eroare foarte probabil suficientă să ascundă orice spor ce s-ar putea datora sitei de pietriș (dacă există).

Mai mult de atât, pe topicul ăla de pe tdiclub cu plaja din Neptun în admisie e și o captură de ecran cu 3 grafice de dyno, primul fără nici un filtru, al doilea cu filtru stock și al treilea cu sită de pietriș:

Imagine

Bineînțeles că și ăsta e o minciună.

Tu ce vrei, de fapt? Când ți se arată poze în ce hal NU filtrează sita cutare de pietriș, cum bate lumina prin sita cutare de pietriș, cum nu aduce nici un beneficiu sita cutare de pietriș?

Ce vrei, ce te deranjează pe tine de fapt?

Doar nu o să arunc banii pe o mizerie d-asta (eventual și tubulatură și alte tâmpenii) și testare pe dinamometru înainte și după ca să îți demonstrez ție că e o tâmpenie în timp ce îmi umplu motorul de nisip.

Dacă asta numești tu experiență, succes și la mai mare dar sper să ai integritatea ca atunci când vei vrea să vinzi mașina să lași admisia aspirator de praf pe ea.

P. S. Nu cred că m-ai observat zicând ceva rău de o evacuare sport sau alte metode finuțe și eficace de tuning.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Vin Iun 17, 2011 2:33 pm

SonyAD scrie: Dacă asta numești tu experiență, succes și la mai mare dar sper să ai integritatea ca atunci când vei vrea să vinzi mașina să lași admisia aspirator de praf pe ea.

P. S. Nu cred că m-ai observat zicând ceva rău de o evacuare sport sau alte metode finuțe și eficace de tuning.

Ma doare fix in.... cot... de fapt nici acolo... daca iti schimbi tu vreodata admisia...

Ceea ce ma deranjeaza pe mine este ca tu vii cu argumente gasite pe net (daca vreo iti gasesc de 2 ori mai multe PRO) ca sa combati niste afirmatii ale unor oameni care vb din experienta si nu din telenovele...

Asta ma deranjeaza pe mine persoanal...

P.S.: Daca o sa te uiti la anuntul de vanzare de la CTRul meu...care a fost si pe aici... o sa vezi ca scria destul de mare la modificari CAI Injen...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Vin Iun 17, 2011 3:14 pm

Shadow scrie:Ma doare fix in.... cot... de fapt nici acolo... daca iti schimbi tu vreodata admisia...
Tocmai că te roade foarte rău.
Shadow scrie:Ceea ce ma deranjeaza pe mine este ca tu vii cu argumente gasite pe net (daca vreo iti gasesc de 2 ori mai multe PRO) ca sa combati niste afirmatii ale unor oameni care vb din experienta si nu din telenovele...
Argumentele tale sunt praf și pulbere, evident. Anecdotă despre admisia ta curată versus testare ISO 5011 a eficienței de filtrare. Oare cui o să dau crezare?

Atâta timp cât chiar pe siteul sitelor de pietriș K&N scrie clar de eficiențe de filtrare conform ISO 5011 de între 96% și 99% și atât, pentru că nu e NIMIC de laudă în asta ci doar de plâns, iar în broșuri de filtre MANN HUMMEL:

http://www.airnowsupply.com/catalogs/M+ ... OCHURE.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
The special filter medium developed for the CompacPlus® filter element from MANN+HUMMEL with its separation efficiency of more than 99.98% (ISO 5011, SAE-C) enables excellent engine protection together with a high specific dust capacity. The CompacPlus® can thereby achieve an above-average service life and this helps to reduce the running costs on your machine.
Chiar nu contează ce ai tu sau altcineva de zis. K&N recunosc singuri și nesiliți de nimeni o filtrare de între 50 și 200 de ori mai proastă decât standardul în industrie.
Shadow scrie:Asta ma deranjeaza pe mine persoanal...
Vii tu cu experiența de o mașină pricopsită cu sită de pietriș să ne explici cum că ți se pare că nu ai praf în traseul de admisie dovedește CLAR ȘI FĂRĂ ECHIVOC că sita filtrează tot la fel de bine ca un filtru.
Shadow scrie:P.S.: Daca o sa te uiti la anuntul de vanzare de la CTRul meu...care a fost si pe aici... o sa vezi ca scria destul de mare la modificari CAI Injen...
Pune clar acolo: Am batjocorit mașina cu sită de pietriș pe post filtru de aer pentru motor.

Poftiți de cumpărați!


P. S.: Suprafața desfășurată a unui filtru stock.

Imagine

P. P. S.: Parcă ați fi sectanți Herbalife, să moară bibi.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
jordan
Mesaje: 44
Membru din: Dum Mai 01, 2011 5:12 pm
Localitate: Cj

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de jordan » Vin Iun 17, 2011 4:46 pm

Diagrame,maculatura,dyno sunt doar un aspect al problemei.
Ce face un filtru direct uscat? Opreste mustele si carabusii sa nu viziteze bujiile tale.
Ce face unul direct umed? Pe langa carabusi opreste si unele obiecte aterizate din cariera.
Cum se simte practic un filtru direct?
In primul rand prin sunet,pufaie frumos si ...."sport".Altfel? Pare ca motorul intra ceva mai iute in ture lucru cu care te obisnuiesti atat de repede incat nici nu stii ca mai exista.
Alte implicatii?
Debitmetre cazute inainte de vremea lor tehnologica. Oare de ce?
Chiar in cazul K&N,care sunt o referinta in domeniu,gradul de filtrare este mai mic decat in cazul unui filtru stock de calitate,lucru dat in primul rand de suprafata elementului de filtrare.
Un filtru direct "sport" are aplicatii conform specificului adica sport.
A folosi pe masina de toata ziua astfel de filtre,este sinucidere financiara.
N-are baba ce-are moshu',citroen cu scaun roshu' ....

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Aiurica » Vin Iun 17, 2011 8:49 pm

pe mine personal ma doar fix in fiund ca la 100k km o sa segmentez motorul sau o sa iasa fum.....placerea pe care o simt cand apas acceleratia ma face sa ignor implicatiile financiare de peste 6 ani....
nu stau sa intru in detalii comerciale, gen, o sa mai am masina........a mai zis cineva....1500 eur peste 6 ani....ma doaren chiur daca scoate fum....pt ca probabil voi conduce o alta masina iar harbul va sta pe o strada amarata,......oameni buni....noua ordine econimica mondiala....


voi( am fost dragutz) ce vreti sa demonstrati??


sony, nu tin minte sa ne fi prezentat masina ta vreodata....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de chainsaw » Vin Iun 17, 2011 9:05 pm

problema motoarelor noi e ca s-a pus accentu pe reducerea emisiilor si nu pe cresterea eficientei, da' nu neaga nimeni faptu' ca-s fiabile. tu5 de ex e un motor relativ simplu, care si-a dovedit fiabilitatea si pe xsara. La c4, iti pica sistemu electric sau iti face joc puntea spate, sau ti se cojeste interioru pana sa pateasca motoru sau cutia ceva. si cand se intampla astea, masina deja va valora fix nimic.

chiar nu cred ca cineva de-aici, de pe clubc4, posesor de c4, si-a pus filtru sport sau admisie directa pentru sporirea performantelor dinamice. Arata misto cand deschizi capota si se aude marfa in sarcina. Si da, cand o vinzi, le dai jos, insa faci asta pentru ca e foarte posibil ca aceasta modificare sa nu fie pe gustu noului propietar, si nu din cauza ca vezi-doamne ai fi killarit motoru 80%, si sa nu se prinda ala.

mituc si shadow au masini performante, cu puteri de 2 sau 3 ori mai mari decat amaratele noastre... sunt convins ca un coldair intake bine gandit, si mai ales inteligent instalat chiar face diferenta pe motoarele lor.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Vin Iun 17, 2011 9:50 pm

SonyAD scrie: Doar montați admisia stock la loc înainte de vânzare, nu? Și nu suflați cuvințel de sita de pietrș, nu?
Nu, pentru ca am donat-o.
SonyAD scrie: Doar nu o să arunc banii pe o mizerie d-asta (eventual și tubulatură și alte tâmpenii) și testare pe dinamometru înainte și după ca să îți demonstrez ție că e o tâmpenie în timp ce îmi umplu motorul de nisip.
Am explicat variatiile de putere la instalarea unei admisii fara resoftare. Le-am explicat si dupa resoftware, tot la modul general. Daca nu vrei sa citesti e ok.

Cit despre teste pe dinamometru... unii au facut si au obtinut una-alta (sint si prin jurnalul meu de bord vreo citeva fise dyno).
Fisele dyno postate de tine sint la o trotineta de 80 de cai. Asa cum spuneam, daca trotineta cu pricina e altceva decit o buburuzanie de vreo 700-800 de kile atunci tre' sa ai ceva cu capul sa pui filtru sport la asa ceva. Abia acolo e o timpenie. Abia ala e ricer, ca si ala care-si pune jante de la 15" la 18-19" pe mai stiu eu ce pocnete de masina cu motor de 1.4 si 70 de cai si evacuari dintr-alea de cad toate blocurile cu bulina dupa el, si eventual se lauda cit de bine ii trage masina cu fartcan.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Sâm Iun 18, 2011 12:24 pm

SonyAD scrie:
Atâta timp cât chiar pe siteul sitelor de pietriș K&N scrie clar de eficiențe de filtrare conform ISO 5011 de între 96% și 99% și atât, pentru că nu e NIMIC de laudă în asta ci doar de plâns, iar în broșuri de filtre MANN HUMMEL:

http://www.airnowsupply.com/catalogs/M+ ... OCHURE.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
The special filter medium developed for the CompacPlus® filter element from MANN+HUMMEL with its separation efficiency of more than 99.98% (ISO 5011, SAE-C) enables excellent engine protection together with a high specific dust capacity. The CompacPlus® can thereby achieve an above-average service life and this helps to reduce the running costs on your machine.
Chiar nu contează ce ai tu sau altcineva de zis. K&N recunosc singuri și nesiliți de nimeni o filtrare de între 50 și 200 de ori mai proastă decât standardul în industrie.

Cum sa spui o asemenea prostie... te contrazici in 2 paragrafe diferite... de la 96%-99% pana la de 50-200 ori mai proasta... e o diferenta mare... :ok

Diferentele de filtrare daca filtrul este intretinut sunt neglijabile dpmdv... mi se rupe ca motorul ma tine 225.000km in loc sa ma tine 250.000km(este doar un exemplu...daca nu iti specific cine stie ce teorii ale scobitorii mai gasesti net)...

Chiar m-am plictisit sa stau sa-mi pierd vremea sa-ti explic tie... bafta la restaurari de tractoare...

P.S.: Nu-mi mai da tu mie sfaturi cum sa-mi vand masina... nu as lua un sfat de la tine nici daca ar fii despre telenovele...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de chainsaw » Sâm Iun 18, 2011 12:44 pm

filtru de 99.98 lasa sa treaca 0.02% praf.
filtru de 96 lasa sa treaca 4% praf. adica de fix 200 de ori mai mult.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Sâm Iun 18, 2011 1:03 pm

Întâi intra pe linkul care l-a pus... Sa-mi spui dacă ți se pare a fii filtru stock panel...;)
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Sâm Iun 18, 2011 1:05 pm

Shadow scrie:Cum sa spui o asemenea prostie... te contrazici in 2 paragrafe diferite... de la 96%-99% pana la de 50-200 ori mai proasta... e o diferenta mare... :ok
Dacă după o oră în debit de aer constant un filtru oprește 999.8 grame dintr-un Kg de praf de test din particule de până la 7 microni în timp ce altul oprește 960 grame din acel Kg în aceleași condiții se numește că primul filtru a lăsat 0.2 grame mai departe în timp ce al doilea a scăpat 40 de grame de praf în motor, de 200 de ori mai mult.
Shadow scrie:Diferentele de filtrare daca filtrul este intretinut sunt neglijabile dpmdv...
Da, neglijabile. Doar vreo 2 ordine de mărime.
Shadow scrie:mi se rupe ca motorul ma tine 225.000km in loc sa ma tine 250.000km(este doar un exemplu...daca nu iti specific cine stie ce teorii ale scobitorii mai gasesti net)...
Raționament de ricer de pe 4tuning.
Shadow scrie:Chiar m-am plictisit sa stau sa-mi pierd vremea sa-ti explic tie... bafta la restaurari de tractoare...
Din cauză că motorina nu e filtrată corespunzător în pompele din benzinării am probleme cu mașina.

Preîncălzitorul se află înainte de filtrul de motorină pe mașina mea și se înfundă cu mizeriile din motorină. L-au eliminat în Decembrie 2001 dar mașina mea e mai veche.

Și nu e exclus să fie înfundată și sita pompei de amorsare din rezervor.

Va trebui să montez un filtru de benzină pe turul de la rezervor, înainte de preîncălzitor.
Shadow scrie:P.S.: Nu-mi mai da tu mie sfaturi cum sa-mi vand masina... nu as lua un sfat de la tine nici daca ar fii despre telenovele...
Dacă s-ar putea aș da în schimb tuturor pe pasul de a face greșeala sfatul să nu.
Shadow scrie:Întâi intra pe linkul care l-a pus... Sa-mi spui dacă ți se pare a fii filtru stock panel...;)
Acum că ți s-a arătat că ai greșit te legi de faptul că nu am găsit date ISO 5011 despre filtre panou cum obișnuiesc să fie filtrele stock pentru turisme.

Bine atunci, presupune eficiență în filtrare de 99.95% în loc de 99.98%.

Comparat cu 96%~99%.

Filtrare între "doar" de 20 și 80 de ori mai bună.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”