Filtru de aer sport/admisie directa

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Bogdan » Sâm Iun 18, 2011 1:29 pm

Ce dezbati tu sonyad si jordan(care apropos astept un raspuns la tine) este exact la fel cu o discutie despre jante de pe un alt forum unde predomina utilizatori inroctrinati cu "NU reprezentante! NU tuning! " :
Dc sa pui roti pe 17 ca se strica tot de la articulatii directie planetare comportament etc etc! Ramai cu alea pe 15 de tabla ca nu e prost producatorul!
Sfatul meu pentru "conservatoristi" : stati departe de sectiunea tuning ca sa nu mai facem varza si alte topicuri!


Sent using Iphone and Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de SonyAD » Sâm Iun 18, 2011 3:06 pm

Tot niște conservatori încuiați sunt și ăia de nu-și pun magneți pe conducta de benzină.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Sâm Iun 18, 2011 3:55 pm

Da Man... K... Bafta cu magnetii... Acum ne lași si pe noi sa discutam despre tuning???
Nu despre discuții pro sau contra tuning...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
jordan
Mesaje: 44
Membru din: Dum Mai 01, 2011 5:12 pm
Localitate: Cj

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de jordan » Lun Iun 27, 2011 11:55 pm

Atunci sa trimitem filtrul direct in sfera tuning .
Filtrul vine din sportul cu motor ,avand avantaje evidente in anumite conditii date de fortare a mecanicii si termofizicii aproape de limite.
Dar...Motorsport e una si a freca masina pe la stopuri cu bashii la maxim e alta.
Pe termen lung,este clar ca filtrul direct dauneaza motorului.Am distrus doua motoare si stiu ce spun.
Uneori n-am folosit filtru deloc sau doar am atasat un ciorap de matase pentru a nu accede goange in minunatii mei cilindri.
Din pacate in Romania tuning are o singura tendinta,de a fi cool si atat.
Am vazut destule motoare distruse doar pentru acea placere de a auzi un pufait la accelerare sau a utiliza un ulei racing gen 0W60 la motoare uzate folosite in 99% din timp la relanti. :mrgreen:
N-are baba ce-are moshu',citroen cu scaun roshu' ....

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Mie Iun 29, 2011 8:02 pm

Asta cu ulei 0w60 sau, mai grav, 10w50-10w60 in masini de strada pentru care se recomanda uleiuri 0-5 w 30-40 e de un cretinism nemarginit. Motoarele alea se ramolesc intr-o zingura iarna. Din nefericire sint suficient de multi care invata asta pe propria lor cheltuiala, de multe ori cu masini noi, avind impresia ca e foarte ok cu uleiul mai gros pentru simplul fapt ca e mai silentios.

Motoarele pe care le-ai distrus cum le-ai distrus? Bineinteles, te intreb ca sa invatam ce sa nu facem, nu ca sa ne dam destepti cum ca noi n-am fi facut.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
ardei
Mesaje: 133
Membru din: Dum Noi 23, 2008 6:42 pm
Numar Inmatriculare: B 84 BSR
Localitate: Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de ardei » Mie Aug 17, 2011 11:18 am

Salutare,

Scuze ca "ma bag" in discutia voastra, insa am nevoie de ajutorul vostru, mai exact daca stie cineva care este diametrul admisiei in zona clapetei de acceleratie? Pentru motorul de 1.6 benzina stiam ca undeva intre 60-70 mm.

Multumesc,
Citroen C4 1.6 16v 110cp - Pipercross Cold Air Intake; Borla exhaust cat-back by PILOT!; Vitaminizata by Dimsport

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Mie Aug 17, 2011 11:30 pm

ori 51 ori cel mai probabil 64. Mai mult nu are cum sa fie, deja 3" (76mm) nici aspiratele de 2 litri/200cp nu au (nu din fabrica).
Insa vezi ca daca faci modificari acolo (pui clapeta cu un corp mai mare, etc) probabil vei vrea sa cresti diametrul intregii admisii inclusiv al housingului debitmetrului, caz in care calibrarile debitmetrului se duc in lumea lor si e posibil ca iesind prea mult din marje nici sa nu mai invete noile debite ca lumea (sau deloc, si mergi cu alea de +20C si presiune atmosferica la nivelul marii, amestec sarac si incoming FAIL).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de chainsaw » Mie Aug 17, 2011 11:58 pm

tu5 nu are debitmetru
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
ardei
Mesaje: 133
Membru din: Dum Noi 23, 2008 6:42 pm
Numar Inmatriculare: B 84 BSR
Localitate: Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de ardei » Vin Aug 19, 2011 9:54 am

Multumesc de raspuns!
Am pus intrebarea deoarece as vrea sa imi refac traseul de admisie, probabil din inox sau aluminiu.,Momentan il am dintr-un "material" ciudat, ce a venit odata cu filtrul Pipercross. Nu sunt foarte sigur ca aerul "curge" (daca pot sa ma exprim asa) asa cum trebuie. Ma batea gandul sa schimb filtrul actual cu cel al lui Birtok Baneasa (Air by corneliu).Plus o izolare termica a locului este pozitionat filtrul.
Ce parere aveti? :?:
Citroen C4 1.6 16v 110cp - Pipercross Cold Air Intake; Borla exhaust cat-back by PILOT!; Vitaminizata by Dimsport

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Shadow » Vin Aug 19, 2011 11:28 am

Pe HondaFan a fost o discutie f ampla despre filtrele respective...
Raspunsurile date de acel "inventator" au fost cel putin ezitante... ca sa nu zic penibile...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Dum Aug 21, 2011 6:14 pm

Da. Dar ia cutia de izolare termica de la el. Eu am ceva asemanator la mine si-si face treaba cu virf si indesat.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de mituc » Mie Sep 26, 2012 10:29 am

Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
ganja
Mesaje: 641
Membru din: Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
Marca si model masina: C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
Localitate: Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de ganja » Mie Oct 30, 2013 7:28 pm

Am si eu o intrebare referitor la filtrul de aer sport, admisie sport K&N.
In martie mi-am pus : http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0662 pe masina mea 1.6 HDI si acuma inainte de iarna am zis sa-l curat. Toate bune si frumoase, numai ca sa scoti filtrul trebuie sa demontezi o gramada. Si m-am gandit sa-l aduc cumva in fata :glasses el fiind montat tot in spate in locul celui stock.
El este montat cum apare in figura cu negru, dar as vrea sa-i pun un cot ceva sa-l aduc in fata cum e desenat cu rosu
Imagine

Credeti ca ar avea un impact negativ asupra performantei?
De unde pot gasi tub flexibil, cot la un pret cat mai mic?
:hi
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de Aiurica » Mie Oct 30, 2013 7:57 pm

Nu gasesti! Nu exista! Las-o asa.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
ganja
Mesaje: 641
Membru din: Lun Iun 25, 2012 4:23 pm
Marca si model masina: C4 Coupe (2007): 1.6 HDi, 110CP (VTR)
Localitate: Bucuresti

Re: Filtru de aer sport/admisie directa

Mesaj de ganja » Mie Oct 30, 2013 7:59 pm

Aiurica scrie:Nu gasesti! Nu exista! Las-o asa.
wow m-ai lamurit, ms mult :hi
Citroen C4 Coupe 2007 1.6 HDI 110 Cp - Noir Obsidian
viewtopic.php?f=19&t=7141" onclick="window.open(this.href);return false;

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”