GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Deese » Dum Aug 10, 2008 6:00 pm

Topicul acesta este dedicat posesorilor de C4 care au depasit garantia (dar nu obligatoriu) si care vor sa schimbe unele piese (consumabile sau nu) stock cu unele mai performante, produse de firme cu renume in domeniu.
E normal ca C4 nefiind o masina scumpa producatorul sa nu o doteze cu piese de la producatorii de varf, ci cu furnizorii oficiali de componente care ofera `value for money` si nu `performance`
El se doreste un fel de centralizator, pentru ca am mai gasit chestii similare imprastiate prin forum.

Asadar, ce putem schimba?

1. Filtru de aer (stock schimbat cu unul sport)
2. Bujii stock schimbate cu Iridium-type.
3. Anvelope stock (asta pentru cei cu Energy, care sunt gama economic) schimbate cu ceva mai bun


etc

Cel mai bine ar fi ca posesorii care au facut astfel de modificari sa ne spuna exact impresii, preturi, detalii de unde au cumparat, etc.
De exemplu am vazut intr-un post al lui pesteimputit in care spunea ca a schimbat discurile de frana si placutele stock cu unele (parca dadea si un pret, sub 1.000 ron) si spunea ca sunt diferente mari.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
dannnabs
Mesaje: 44
Membru din: Joi Feb 26, 2009 11:47 am
Numar Inmatriculare: B 380 MID
Localitate: Bucuresti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de dannnabs » Dum Dec 02, 2012 8:50 pm

pacat ca topicul asta a murit in fașă.
2008 Citroën C4 berlina facelift 1.4 90 CP

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Tomita » Dum Dec 02, 2012 9:52 pm

gravedigger..de fapt de la un "apparition" nu ar fi o mare surpriza plimbarea prin cimitire
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Deese » Lun Dec 03, 2012 4:43 pm

dannabs, de ce nu contribui cu ceva la el? :)
Acum C4 meu mi se pare masina ideala, asta pentru ca nu am avut nimic defect la el si benzina e gratis :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
dannnabs
Mesaje: 44
Membru din: Joi Feb 26, 2009 11:47 am
Numar Inmatriculare: B 380 MID
Localitate: Bucuresti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de dannnabs » Lun Dec 03, 2012 6:52 pm

:-) am avut o presimtire ca mi se va cere sa contribui cu ceva la topic. pai, singurul lucru stock pe care l-am inlocuit la masinutza mea e filtrul de aer cu unul k&N. aaaa, si, recent, becurile H7 cu unele "xenon de vitan". pt. aceasta ultima investitie inca mai astept, la primul drum in afara Bucurestiului, sa vad daca am facut o treaba buna sau nu.
2008 Citroën C4 berlina facelift 1.4 90 CP

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de commandorsteel » Lun Dec 03, 2012 7:01 pm

dannnabs scrie: aaaa, si, recent, becurile H7 cu unele "xenon de vitan". pt. aceasta ultima investitie inca mai astept, la primul drum in afara Bucurestiului, sa vad daca am facut o treaba buna sau nu.
daca nu ai lupe in faruri... nu ai facut nimic, decat sa-ti umpli frigiderul de acasa cu multa carne... #-o
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de alex82 » Lun Dec 03, 2012 7:12 pm

@comandorule , cred ca a luat becuri halogen xenon look , nu instalatie de xenon :roll:
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
george.serik
Mesaje: 303
Membru din: Mar Mai 10, 2011 4:21 pm
Marca si model masina: C4 1.6 VTR
Numar Inmatriculare: B154SRK
Localitate: Bucuresti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de george.serik » Lun Dec 03, 2012 7:45 pm

dannnabs scrie: pai, singurul lucru stock pe care l-am inlocuit la masinutza mea e filtrul de aer cu unul k&N.
Si se merita investitia? :hi
Imagine

Avatar utilizator
Victor.VR
Teh STIG
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
Marca si model masina: Leon FR 2015 (+Audi)
Localitate: București
Contact:

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Victor.VR » Lun Dec 03, 2012 7:50 pm

6 cai
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2198
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Norishor » Lun Dec 03, 2012 7:54 pm

Daca este filtru KN conic poate... poate, 3cp. Pt. 6cp iti trebuie si evacuare custom mai permisiva. Daca filtrul KN este cel dreptunghiular care vine in locul celui stoc, sa zicem 1-2cp. Pentru ca filtrul de aer sa-si spuna cuvantul trebuie coroborat atat cu evacuarea cat si cu o remapare a ECU pt. a beneficia de surplusul de aer. :hi
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
george.serik
Mesaje: 303
Membru din: Mar Mai 10, 2011 4:21 pm
Marca si model masina: C4 1.6 VTR
Numar Inmatriculare: B154SRK
Localitate: Bucuresti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de george.serik » Lun Dec 03, 2012 8:13 pm

norishor scrie:Daca este filtru KN conic poate... poate, 3cp. Pt. 6cp iti trebuie si evacuare custom mai permisiva. Daca filtrul KN este cel dreptunghiular care vine in locul celui stoc, sa zicem 1-2cp. Pentru ca filtrul de aer sa-si spuna cuvantul trebuie coroborat atat cu evacuarea cat si cu o remapare a ECU pt. a beneficia de surplusul de aer. :hi
Deci nu voi face acest upgrade :) . Mersi pentru raspunsuri
Imagine

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2198
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Norishor » Lun Dec 03, 2012 8:22 pm

Exista niste filtre facute de un inventator roman, (filcor este denumirea lor) care sunt destul de ok si nu sunt scumpe. Eu am folosit 2 ani si ceva pe Opel Vectra B si acum am unul si pe C2. Pretul a fost de 250 ron si materialul filtrant este 30 ron. Pe opel l-am folosit vreo 70.000 km. Pe C2 de abia l-am pus (aprox 2000 km), dar s-a simtit din prima. Incepe sa traga de la turatii mai mici (vreo 3200 in loc de 3800) si suna mai bine (eu am si evacuarea modificata). In plus, pe traseul Bucuresti - Campina, la 130km/h - imi papa 8.1% fata de 8.6% cum papa fara el in aceleasi conditii. Carburant pun de la Petrom sau Rompetrol, cu cifra octanica 95.
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de alex82 » Lun Dec 03, 2012 10:39 pm

3800 e turatie joasa la tine ma ?? ai vre`un F1 sub cur ? :lol:
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2198
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de Norishor » Lun Dec 03, 2012 10:52 pm

Citroen C2 VTS - 1.6 16V :))
Putere max CP/rot/min: 125/6500
Cuplu maxim Nm/rot/min 143/3750
Deci de acolo incepe(a) la mine cuplul. Acum e mult mai jos ;-)
Si sper dupa chip, sa mai scada nitel :P
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
dannnabs
Mesaje: 44
Membru din: Joi Feb 26, 2009 11:47 am
Numar Inmatriculare: B 380 MID
Localitate: Bucuresti

Re: GHID: Inlocuire componente stock cu echilaventul performant.

Mesaj de dannnabs » Mar Dec 04, 2012 12:08 am

george.serik scrie:
norishor scrie:Daca este filtru KN conic poate... poate, 3cp. Pt. 6cp iti trebuie si evacuare custom mai permisiva. Daca filtrul KN este cel dreptunghiular care vine in locul celui stoc, sa zicem 1-2cp. Pentru ca filtrul de aer sa-si spuna cuvantul trebuie coroborat atat cu evacuarea cat si cu o remapare a ECU pt. a beneficia de surplusul de aer. :hi
Deci nu voi face acest upgrade :) . Mersi pentru raspunsuri

al meu e cel dreptunghiular. nu stiu ce sa zic, daca am cstigat 1-2 cp. cred insa ca nu are cum sa nu fie un pic mai bun decat cel stock. as face o comparatie cu benzina cu cifra octanica mai mare. recent am pus, dupa muult timp - de cand s-a scumpit asa rau benzina - omv carrera 100, si chiar se simte diferenta. asa cred ca e si cu filtrul k&n. daca n-ar fi, nu s-ar povesti...
2008 Citroën C4 berlina facelift 1.4 90 CP

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”