puteri reale

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:
Re: puteri reale

Mesaj de Aiurica » Lun Feb 16, 2009 9:23 am

cat si masina pe care se testeaza( dyno-ul)
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Motzoi C4
C4 Ya Yo
Mesaje:1079
Membru din:Mar Dec 09, 2008 4:15 pm
Numar Inmatriculare:PH-60-SMC
Localitate:Ploiesti

Re: puteri reale

Mesaj de Motzoi C4 » Mie Feb 18, 2009 3:14 pm

Eu am facut cand am cumparat masina la Autotest si mi-a iesit 105 cai ....acuma nu stiu cat de adevarat o fi.
Citroen C4 Coupe, 1.6i, 16 valve,Jaune Scott, jante Bellone 17'' Polished Black, viewtopic.php?f=19&t=2681" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de commandorsteel » Mie Feb 18, 2009 7:22 pm

gresit amandoi....
dyno ul masoara puterea la roata si spoi pierderile in transmisie....
deci putere la roata + pierderi in transmisie si pneuri = putere la volanta....
ceea ce va spuneam eu ca am masurat ca fiind 100cp la c4 stock (intre timp am mai masurat si un 307 care cu ron99 a facut 102) este la volanta. deci puterea pe care in talon o aveti (avem) ca fiind 109cp.
ca idee dynoul MT este la ora actuala singurul care inca imi inspira incredere. Ala din vitan are prea multe plangeri la activ ca sa il mai consider demn de luat in seama.

ca idee
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=669" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]


hmm.. eu cand mi-am facut testul dyno ( la cei din Tei... nu stiu cum ii cheama, dar mi se pare ca tot acolo ti-ai facut si tu ) mi-a dat 122 cp. sa inteleg ca herghelia aia era pe la volanta???
cum mi-a calculat mie pe cutie semi-automata pierderile?


@pesteimputit... bahhhhh bine ai revenit printre noi =D>
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: puteri reale

Mesaj de Mihay » Mie Feb 18, 2009 11:49 pm

Master Tuner sunt aia din tei.defapt Maica Domnului . halal bucuresteni :glasses

ragi
Mesaje:95
Membru din:Lun Ian 19, 2009 9:04 pm

Re: puteri reale

Mesaj de ragi » Joi Feb 19, 2009 5:55 pm

pentru ce se face testul dyno?
C4 HDI92 Collection pack
ImagineImagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de Aiurica » Vin Feb 20, 2009 9:03 am

Dyno, masoara puterea reala a motorului.
el se poate face pe role, ceea ce determina puterea la roata, sau la volanta, se determina puterea reala a motorului fara pierderi in transimise.
masina este accelerata in toate vitezele progresiv si astfel un calculator analizeaza timpii de raspuns( si altele) calculand astfele cuplul si puterea motorului.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de Shadow » Vin Feb 20, 2009 2:51 pm

Dynoul masoara multe alte lucruri...nu doar puterea!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de Aiurica » Vin Feb 20, 2009 4:52 pm

in mare m-am referit! ::P
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

ragi
Mesaje:95
Membru din:Lun Ian 19, 2009 9:04 pm

Re: puteri reale

Mesaj de ragi » Dum Feb 22, 2009 12:38 am

asta intelesem eu nu stiu motivul pentru care se face acest test! dupa o modificare la motor, schimbat jante?
C4 HDI92 Collection pack
ImagineImagine

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: puteri reale

Mesaj de Mihay » Dum Feb 22, 2009 12:56 am

da cu precadere dupa ce umblii la motor, pui o admisie, un traseu complet la evacuare sau nu ai ce sa faci cu banii :mrgreen:

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de Shadow » Lun Feb 23, 2009 10:44 am

Pe dyno se fac si reglaje la soft...etc
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de commandorsteel » Lun Feb 23, 2009 10:49 am

pai... si cine iti face reglaju la soft? :shock: sau te duci cu meseriasu dupa tine la test?
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de Shadow » Lun Feb 23, 2009 10:54 am

Nu toate softurile necesita dyno-tuning. Cele simple, gen reflashurile care le aveti unii dintre voi pe masina nu necesita.
Un soft care sa suporte diverse modificari in el in fuctie de ce modificari ai la masina costa peste 1000E.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: puteri reale

Mesaj de Deese » Lun Feb 23, 2009 11:02 am

Cred ca cel mai bine e sa nu faci dyno dupa modificari pentru linistea ta :D

Vei afla ca defapt nu ai puterea pe care o stii de la producator unu la mana, si doi la mana crezi ca prin modificarile facute vei pune in plus + 10% putere(sau cat o fi) prin soft, plus 5 cai prin admisie si evacuarea proaspat schimbate bla bla si cand colo in loc sa pui 15 cai in plus n-ai pus decat vreo 4 :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: puteri reale

Mesaj de Shadow » Lun Feb 23, 2009 11:17 am

Eu am mai zis si o sa o mai zic...modificarile facute la o masina trebuie sa fie si ele calculate si gandite.
Daca te duci si iti schimbi evacuarea chiar crezi ca o sa castigi ceva??? D c??? Pt ca are diametrul marit??? Dar a calculat cineva diametrul pentru motorul tau??? D c sa te mai miri cand singurul lucru pe care il castigi este doar zgomotul???
Sau daca iti schimbi adimisa cu una universala...acelasi lucru!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”