puteri reale
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
cat si masina pe care se testeaza( dyno-ul)
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Motzoi C4
- C4 Ya Yo
- Mesaje:1079
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 4:15 pm
- Numar Inmatriculare:PH-60-SMC
- Localitate:Ploiesti
Re: puteri reale
Eu am facut cand am cumparat masina la Autotest si mi-a iesit 105 cai ....acuma nu stiu cat de adevarat o fi.
Citroen C4 Coupe, 1.6i, 16 valve,Jaune Scott, jante Bellone 17'' Polished Black, viewtopic.php?f=19&t=2681" onclick="window.open(this.href);return false;
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
gresit amandoi....
dyno ul masoara puterea la roata si spoi pierderile in transmisie....
deci putere la roata + pierderi in transmisie si pneuri = putere la volanta....
ceea ce va spuneam eu ca am masurat ca fiind 100cp la c4 stock (intre timp am mai masurat si un 307 care cu ron99 a facut 102) este la volanta. deci puterea pe care in talon o aveti (avem) ca fiind 109cp.
ca idee dynoul MT este la ora actuala singurul care inca imi inspira incredere. Ala din vitan are prea multe plangeri la activ ca sa il mai consider demn de luat in seama.
ca idee
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=669" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
hmm.. eu cand mi-am facut testul dyno ( la cei din Tei... nu stiu cum ii cheama, dar mi se pare ca tot acolo ti-ai facut si tu ) mi-a dat 122 cp. sa inteleg ca herghelia aia era pe la volanta???
cum mi-a calculat mie pe cutie semi-automata pierderile?
@pesteimputit... bahhhhh bine ai revenit printre noi
dyno ul masoara puterea la roata si spoi pierderile in transmisie....
deci putere la roata + pierderi in transmisie si pneuri = putere la volanta....
ceea ce va spuneam eu ca am masurat ca fiind 100cp la c4 stock (intre timp am mai masurat si un 307 care cu ron99 a facut 102) este la volanta. deci puterea pe care in talon o aveti (avem) ca fiind 109cp.
ca idee dynoul MT este la ora actuala singurul care inca imi inspira incredere. Ala din vitan are prea multe plangeri la activ ca sa il mai consider demn de luat in seama.
ca idee
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=669" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
hmm.. eu cand mi-am facut testul dyno ( la cei din Tei... nu stiu cum ii cheama, dar mi se pare ca tot acolo ti-ai facut si tu ) mi-a dat 122 cp. sa inteleg ca herghelia aia era pe la volanta???
cum mi-a calculat mie pe cutie semi-automata pierderile?
@pesteimputit... bahhhhh bine ai revenit printre noi
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: puteri reale
Master Tuner sunt aia din tei.defapt Maica Domnului . halal bucuresteni
-
- Mesaje:95
- Membru din:Lun Ian 19, 2009 9:04 pm
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: puteri reale
Dyno, masoara puterea reala a motorului.
el se poate face pe role, ceea ce determina puterea la roata, sau la volanta, se determina puterea reala a motorului fara pierderi in transimise.
masina este accelerata in toate vitezele progresiv si astfel un calculator analizeaza timpii de raspuns( si altele) calculand astfele cuplul si puterea motorului.
el se poate face pe role, ceea ce determina puterea la roata, sau la volanta, se determina puterea reala a motorului fara pierderi in transimise.
masina este accelerata in toate vitezele progresiv si astfel un calculator analizeaza timpii de raspuns( si altele) calculand astfele cuplul si puterea motorului.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Dynoul masoara multe alte lucruri...nu doar puterea!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: puteri reale
in mare m-am referit!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
-
- Mesaje:95
- Membru din:Lun Ian 19, 2009 9:04 pm
Re: puteri reale
asta intelesem eu nu stiu motivul pentru care se face acest test! dupa o modificare la motor, schimbat jante?
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: puteri reale
da cu precadere dupa ce umblii la motor, pui o admisie, un traseu complet la evacuare sau nu ai ce sa faci cu banii
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Pe dyno se fac si reglaje la soft...etc
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
pai... si cine iti face reglaju la soft? sau te duci cu meseriasu dupa tine la test?
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Nu toate softurile necesita dyno-tuning. Cele simple, gen reflashurile care le aveti unii dintre voi pe masina nu necesita.
Un soft care sa suporte diverse modificari in el in fuctie de ce modificari ai la masina costa peste 1000E.
Un soft care sa suporte diverse modificari in el in fuctie de ce modificari ai la masina costa peste 1000E.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: puteri reale
Cred ca cel mai bine e sa nu faci dyno dupa modificari pentru linistea ta
Vei afla ca defapt nu ai puterea pe care o stii de la producator unu la mana, si doi la mana crezi ca prin modificarile facute vei pune in plus + 10% putere(sau cat o fi) prin soft, plus 5 cai prin admisie si evacuarea proaspat schimbate bla bla si cand colo in loc sa pui 15 cai in plus n-ai pus decat vreo 4
Vei afla ca defapt nu ai puterea pe care o stii de la producator unu la mana, si doi la mana crezi ca prin modificarile facute vei pune in plus + 10% putere(sau cat o fi) prin soft, plus 5 cai prin admisie si evacuarea proaspat schimbate bla bla si cand colo in loc sa pui 15 cai in plus n-ai pus decat vreo 4
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Eu am mai zis si o sa o mai zic...modificarile facute la o masina trebuie sa fie si ele calculate si gandite.
Daca te duci si iti schimbi evacuarea chiar crezi ca o sa castigi ceva??? D c??? Pt ca are diametrul marit??? Dar a calculat cineva diametrul pentru motorul tau??? D c sa te mai miri cand singurul lucru pe care il castigi este doar zgomotul???
Sau daca iti schimbi adimisa cu una universala...acelasi lucru!!!
Daca te duci si iti schimbi evacuarea chiar crezi ca o sa castigi ceva??? D c??? Pt ca are diametrul marit??? Dar a calculat cineva diametrul pentru motorul tau??? D c sa te mai miri cand singurul lucru pe care il castigi este doar zgomotul???
Sau daca iti schimbi adimisa cu una universala...acelasi lucru!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)