puteri reale
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
am gasit un site, super tare, in care se dau puterile declarate comparate cu puterile reale, masurate pe Dyno.
enjoy.
http://www.rri.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
enjoy.
http://www.rri.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: puteri reale
Sunt uimit vazand cum cei mai apropiati de valorile declarate sunt cei de la VW...Cand am vazut ce valori scazute au cei de la Honda, mi se face pielea de gaina...
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Nu e chiar asa de adevarat testul...
De ex, a mea a scos "la rece" odata 192 cp si odata 193 cp, cu totul stock din cei 198 declarati.
Si acum trebuie sa-i fac testul din nou, dupa modificarile recente.
Ideea e ca nici o masina nu scoate exact cat spune producatorul din "n" motive..masina este in rodaj, masina este prea uzata, s-a mers cu masina subturat, masina a suferit diverse incidente...etc.
Totul este subiectiv.
L.E.: Era cineva pe un forum din UK, care si-a pus Type-Rul pe dyno si a scos 207Cp (binenteles, el cred ca este exceptia care confirma regula.)
Si Peste si-a pus C4, 1.6i pe dyno si a scos 100Cp.
De ex, a mea a scos "la rece" odata 192 cp si odata 193 cp, cu totul stock din cei 198 declarati.
Si acum trebuie sa-i fac testul din nou, dupa modificarile recente.
Ideea e ca nici o masina nu scoate exact cat spune producatorul din "n" motive..masina este in rodaj, masina este prea uzata, s-a mers cu masina subturat, masina a suferit diverse incidente...etc.
Totul este subiectiv.
L.E.: Era cineva pe un forum din UK, care si-a pus Type-Rul pe dyno si a scos 207Cp (binenteles, el cred ca este exceptia care confirma regula.)
Si Peste si-a pus C4, 1.6i pe dyno si a scos 100Cp.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
Re: puteri reale
problema este ca producatorul spune puterea, insa uita sa spuna si cu ce a fost echipata masina, benzina, ulei, temperatura, totul
Cu un tester, ceva timp si ceva programe poate fiecare sa vada variatia puterii in functie de 1000 de factori
Cu un tester, ceva timp si ceva programe poate fiecare sa vada variatia puterii in functie de 1000 de factori
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: puteri reale
eu zic ca e obiectiv testul....
nu uitati ca fiecare dintre noi facem un test pe Dyno diferit........daia pot aparea diferente.
ei au testat cu acelasi Dyno
mi se pare pertinenta evaluarea motorului de 1.6 care zic ca are 102 cp...in combinatie cu peste 100.
nu uitati ca fiecare dintre noi facem un test pe Dyno diferit........daia pot aparea diferente.
ei au testat cu acelasi Dyno
mi se pare pertinenta evaluarea motorului de 1.6 care zic ca are 102 cp...in combinatie cu peste 100.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Ideea e ca difera de la o masina la alta, de la o benzina la alta, uleiuri, etc. Diferente de 10% se incadreaza in marja de eroare.
Sper sa ajung si eu cu robotelul la dyno cat de curand, voi masura inainte si dupa remapare
Sper sa ajung si eu cu robotelul la dyno cat de curand, voi masura inainte si dupa remapare
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: puteri reale
Mi-a placut la Fiat Bravo 1.4T.. Chiar scoate 152 de cai ... Si cu un chip chiar ajunge ClioRS, care are DOAR 172 ...
Cred ca daca pun rasnitza mea pe dino, nu scoate nici 100
Cred ca daca pun rasnitza mea pe dino, nu scoate nici 100
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: puteri reale
ce tare...
aceste 2 exemple le-am remarcat si eu.
de fapt as mai adauga ca deceptie audi rs4.
420-330.....doar 90 cp lipsa.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: puteri reale
Doar ca idee, vezi vedea ca la mazda sint 2 3MPS-uri. Modelul din 2007 nu difera deloc de cel din 2006, si totusi sint diferente intre ele (nu cu mult insa). In plus, cel care a primit benzina RON98 a mers ceva mai bine decit cel cu RON99.
Atit masinile cit si procesoarele pentru calculatoare au parametri de functionare si performanta, nu prea sint 2 la fel dar se comporta identic in conditiile testate de producator (acelasi mediu, acelasi ulei, aceeasi temperatura, acelasi banc de masuratori, aceeasi deschidere a admisiei -- versus aceeasi tensiune de alimentare, aceeasi setare a pasului de multiplicare a frecventei de bus, aceeasi frecventa de bus, etc). Cind tragi de ele maxim (apesi maxim pe gaz - versus cresti putin frecventa de bus si/sau tensiunea de alimentare sau chiar umbli la factorul de multiplicare) ajungi la alte lucruri cum ar fi si performantele turbinei, ale trenului de rulare si a transmisiei, etc, versus cite rateuri dau bucatile alea de siliciu.
Atit masinile cit si procesoarele pentru calculatoare au parametri de functionare si performanta, nu prea sint 2 la fel dar se comporta identic in conditiile testate de producator (acelasi mediu, acelasi ulei, aceeasi temperatura, acelasi banc de masuratori, aceeasi deschidere a admisiei -- versus aceeasi tensiune de alimentare, aceeasi setare a pasului de multiplicare a frecventei de bus, aceeasi frecventa de bus, etc). Cind tragi de ele maxim (apesi maxim pe gaz - versus cresti putin frecventa de bus si/sau tensiunea de alimentare sau chiar umbli la factorul de multiplicare) ajungi la alte lucruri cum ar fi si performantele turbinei, ale trenului de rulare si a transmisiei, etc, versus cite rateuri dau bucatile alea de siliciu.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: puteri reale
eu aveam o teorie mai demult.. In lumea asta nu poti gasi 2 lucruri identice... Cred ca nici macar 2 elctroni nu ii gasesti la fel, trebuie sa difere ei intr-un mod..
Asa ca testarea asta nu isi prea are rostul
Asa ca testarea asta nu isi prea are rostul
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: puteri reale
Daca se testeaza mai multe masini cu acelasi motor se poate face o medie relevanta.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: puteri reale
Eu am impresia ca producatorul declara puterea motorului la volanta, iar dyno-ul ti-o masoara la roata, iar diferenta e pierduta prin transmisie.
Nu prea am auzit multe persoane sa isi scoata motorul si sa il masoare asa.
De aici si din 110 CP cat are un C4 1.6i declarat la dyno obtii putin peste 100.
Nu prea am auzit multe persoane sa isi scoata motorul si sa il masoare asa.
De aici si din 110 CP cat are un C4 1.6i declarat la dyno obtii putin peste 100.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: puteri reale
evident.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- custom sound systems
- Mesaje:264
- Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm
Re: puteri reale
Deese scrie:Eu am impresia ca producatorul declara puterea motorului la volanta, iar dyno-ul ti-o masoara la roata, iar diferenta e pierduta prin transmisie.
Nu prea am auzit multe persoane sa isi scoata motorul si sa il masoare asa.
De aici si din 110 CP cat are un C4 1.6i declarat la dyno obtii putin peste 100.
gresit amandoi....mituc scrie:evident.
dyno ul masoara puterea la roata si spoi pierderile in transmisie....
deci putere la roata + pierderi in transmisie si pneuri = putere la volanta....
ceea ce va spuneam eu ca am masurat ca fiind 100cp la c4 stock (intre timp am mai masurat si un 307 care cu ron99 a facut 102) este la volanta. deci puterea pe care in talon o aveti (avem) ca fiind 109cp.
ca idee dynoul MT este la ora actuala singurul care inca imi inspira incredere. Ala din vitan are prea multe plangeri la activ ca sa il mai consider demn de luat in seama.
ca idee
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=669" onclick="window.open(this.href);return false;
SQ Advanced 7Ch - de multe locul I si odata locul II , LOCUL IV LA EMMA Eurofinals @ Wels 2008
Black C4 VTS
EMMA International HeadJudge - va pot raspunde la orice intrebare legata de competitiile EMMA
Black C4 VTS
EMMA International HeadJudge - va pot raspunde la orice intrebare legata de competitiile EMMA
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: puteri reale
De acord cu opinia despre dyno Vitan. Eu am facut trei masuratori in aceeasi zi si toate au fost diferite. E foarte important profesionalismul celor care lucreaza pe dyno.
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;