Evacuare C4

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:
Re: Evacuare C4

Mesaj de Bogdan » Mie Apr 29, 2009 2:51 pm

La C4 n-ai loc sa bagi in dreapta nicio toba! poate doar sa renunti la roata de rezerva!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Aiurica » Mie Apr 29, 2009 2:53 pm

Omen nu spune asta....te va contrazice, la fel ca si mine..... :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Bogdan » Mie Apr 29, 2009 2:59 pm

Deci daca tu bagi o toba in partea dreapta fara sa modifici ceva iti dau 10 cola..retine TOBA, nu teava, tips .
Asa cum ai toba in stanga sa pui si in dreapta, nu vorbesc de traseu..
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Aiurica » Mie Apr 29, 2009 3:08 pm

pai de ce ar trebui sa bagam inca o toba cand avem una deja.....
cu un Y dupa toba, teava trasa...tips...si gata cola! :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Bogdan » Mie Apr 29, 2009 3:14 pm

Hai ca esti euforic azi..discutia era legata de iesirea pe dreapta a C2-ului , si traseul cu toba in dreapta de la supersport :lol:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Aiurica » Mie Apr 29, 2009 3:30 pm

aaa...pai aia s-a inchis...ce naiba...asa pun teava facuta la Pilot...e clar ca nu se potriveste aia....e si mai mica......deci discutia cade.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Evacuare C4

Mesaj de PsH » Joi Apr 30, 2009 8:35 am

Aceeasi evacuare apare si la 207, cred ca daca modifici putin traseul se rezolva problema.

Aiurica, am cautat la mai multi distribuitori si nu am gasit decat preturi de finala undeva la vreo 300+ Euro. Facand un calcul, cred ca toata evacuarea ajunge (daca nu sare) de 1000 Euro.

Totusi spre deosebire de alte evacuari (din numarul imens care se gaseste pe piata :ok ), aceasta ofera performante reale.
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Aiurica » Joi Apr 30, 2009 8:42 am

nu e cam mult 1000 de eur pt 7 cai?????? :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Evacuare C4

Mesaj de PsH » Joi Apr 30, 2009 8:53 am

Nu s-a pus problema de cost/castig.
Oricum castigul nu este doar de 7 Cp, este un castig de cuplu pe intreaga plaja de turatie.

Au reprezentant si in romania cei de la supersprint, dar prost o fi ala care suna la firma respectiva pentru o evacuare de c4 :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok
(cautati pe site si o sa intelegeti ce vreau sa spun)
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare C4

Mesaj de Bogdan » Joi Apr 30, 2009 9:02 am

Dar ce ai cu cei de la Maff? :roll:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Evacuare C4

Mesaj de PsH » Joi Apr 30, 2009 9:13 am

Cam ce adaos isi pun astia, sau chiar crezi ca o sa aduca asa ceva, atata timp cat publicul tinta al afacerii lor este cel posesor de masini care costa cateva zeci/sute de mii de euro?
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje:1602
Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Evacuare C4

Mesaj de eduardo_didi » Joi Apr 30, 2009 9:28 am

deci am analizat situatia cu supersprint de f multe ori problemele sunt :
lipsa catalizator => problem cu calc, erori, etc
serpii de la c2 au alta forma decat traseul de la c4 trebuie modificat (sus merg la prinderi la motor problema e teava spre intermediara)
traseul de la c2 e pe dr are alta lungime e tevii etc problem
la finale merge sa modifici prinderile si sa o pui fara probleme aia de inox e cam 500e

avantaje sunt:
raspuns al acceleratie mai bun
sound f frumos
si cu un filtru sport o crestere de putere (max 10 cp cu tot cu serpi)
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Evacuare C4

Mesaj de PsH » Joi Apr 30, 2009 9:39 am

Eduardo evacuarea de la supersprint are catalizator, optional poti sa iei fara, dar daca te uiti pe site acesta, catalizatorul, se gaseste pe traseul imediat dupa serpisori.

Asa cum am spus si mai sus, aceeasi evacuare se foloseste si la 207 care are cam acelasi dimensiuni cu c4
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje:1602
Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Evacuare C4

Mesaj de eduardo_didi » Joi Apr 30, 2009 9:41 am

eu sincer nu am vazut acel catalizator :shock:
sa nu confundam cu intermediara care e sub masina
catalizatorul trebuie sa fie pe serpi
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Evacuare C4

Mesaj de PsH » Joi Apr 30, 2009 9:43 am

Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”