Sunt constient ca daca faci aceasta modificare exista si dezavantaje.Dar am intelesc ca sunt cam 3 tipuri de chip tuning (Soft,Medium,Hard) asta depinde si cat de maniac esti....Dar am spus mai sus ca pt un motor de 110 cp sunt optimi cam 22cp cu un grad binenteles minim de uzura al motorului 2-3%.mituc scrie:Totusi inainte de a face asta cel mai bine ar fi sa ai clar definit in minte motivul pentru care vrei sa faci asta. Altfel sint doar bani aruncati in vint pe mai multi cai putere si N*m pe care nu-i vei folosi niciodata.MircimiLyaN scrie:Vreau sa mi pun si eu...si nu prea stiu mare lucru....poate imi da ti cateva sfaturi:P!!!10x
Ce mai trebuie sa mai stii este ca dupa un chip tuning (dintr-asta domestic cum se face pe la noi) creste uzura motorului cu 2-5%, si asta in aceleasi conditii de exploatare si functionare, sa nu mai zicem c-o sa-i mai dai tu talpa blana ca sa-ti impresionezi gagicile pe care le plimbi in dreapta.
Asta inseamna ca din cei 300000 km cit spune producatorul ca tu nu ar trebui sa ai treaba prin motor se mai scad vreo 6000-15000km la care unii totusi nu vor sa renunte.
SI ti am zis ca am 2 tov care si au luat 1.6 benzina(BERLINA) si ar fi o rusina sa ma fac astia .....eu cu COUPE:P