Chiptuning 1.6 HDi

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Sâm Mar 10, 2007 8:59 pm

Sa mai revin cu detalii, avand in vedere ca toata lumea stie ca eu sunt posesor de Peugeot 307 si ca service-ul Eurial este de tot rasul, dar cand vine vorba de garantii sunt cei mai buni.
Ce va face sa credeti ca daca voi mergeti cu masina in service pentru diverse probleme - ex. o bobina arsa, un injector stricat/infundat, o turbina cu probleme, o volanta proasta, o pompa de servo directie sau frana defecta, un bec ars, un BSi stricat, erori antipollution, zgomote suspensie etc nenea gigel din service va cauta special sa vada daca masina este tunata sau nu??? Acum facem exceptie de la cazurile in care exteriorul masinii este modificat complicat, jante pe 19', evacuare schimbata, diverse autocolante cu tuning etc si bininteles un proprietar iritat ca si-a spart cutia sau ca s-au rupt tampoanele la motor sau ambreiaj patinat si ca trebuie sa ii faca masina in 2 timpii si 3 miscari, ca marca Citroen de rahat si etc.
Acestea din urma sunt cazuri izolate de proprietari pe care sunt sigur ca si voi ati vrea sa scapati de ei cand vin cu gura mare la voi.

Eu am avut multe show-uri cu cei din service-ul Eurial pe diverse teme, dar nimeni nu s-a legat de tuning, chiar daca le-am spus sau scria mare pe masina TUNING atata timp cat le-am explicat clar, ca daca vor sa comenteze ceva sa imi aduca dovezi. Si uite asa, in curand fac 2 ani si ies din garantie ca omul normal. La fel ca mine sunt multe alte masini care au trecut pragul de 2-3 ai garantiei fara probleme.

Uitati-va la Mituc si-a instalat xenoane pe masina si nu l-au scos din garantie, daca ar fi sa ne luam dupa ei ar trebui sa ne tinem masinile in garaj, ca sa nu se strice.

Cu respect,
Doc

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Sâm Mar 10, 2007 9:30 pm

Am si eu o intrebare:
Dupa cati km este recomandat sa iti faci un chip???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Sâm Mar 10, 2007 9:52 pm

Trebuie sa ai minim 2000 km, cat sa iasa masina din rodajul recomandat si de fabricant. Nu conteaza cand faci modificarea, ci cat de mult ii pasa soferului.

Noi avem contract cu diversi dealeri auto si facem masini chiar de la 0 km. Cumparatorul vine si ia masina direct modificata, nici macar nu stie cum mergea netunata. La fel primeste instructiunile de rigoare, cum trebuie folosita in primii 1000-2000km, dar totul depinde de sofer.

Cu respect,
Doc

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Mar 10, 2007 10:03 pm

in mod normal nu are cine ce sa spuna atata timp cat e tunata cum trebe.
Cum in mod normal. atata timp cat o firma ti-a facut o lucrare specializata pe care ti-a dat o garantie, nu trebuie sa implice vreo schimbare a garantiei, bine nu pun la socoteala modificari mecanice la motor/evacuare si ce se mai face.
De ex. i-am intrebat: pot sa pun xenoane? ei au spus da, la noi sau la firma de tuning. Am intrebat: baieti, vreau sa imi pun leduri la pozitii, dar stiu ca la unii trebe nu stiu ce rezistente de bagat, chestii: mi-au raspuns: Silviu, noi nu iti facem chestia asta, cel mai bine e sa mergi la o firma de tuning sau sa iti cumperi ceva la care nu trebe sa pui nu stiu ce prostii. Garantia e ok, nicio problema.

Maparea presupun ca se face cu soft/mapari facute de companii specializate de afara, nu se apuca x-ulescu in garaj cu un 486 sa faca nu stiu ce programe....
corect?

Depinde si in ce relatii se afla fiecare cu service-ul pana la urma. Eu unul nu am avut niciodata probleme cu cei de la ATS, nu m-am certat, nu am ridicat tonul, ei m-au servit excelent, mai glumim, chestii...
Si cand spun asta ma refer la cei de la beautique, de la receptie service, cei din service, contabilitate... etc.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Mar 10, 2007 11:28 pm

silvius scrie:mituc, o sa rasp. scurt pentru ca intru pe off: nu e prima si nici ultima oara cand vb in contradictoriu si incerci sa ma 'prinzi' cu nush ce chestii: o sa iti raspund destul de rapid: stiu ce e aia sonda lambda inainte ca tu sa cauti pe net despre ea :wink: .
Ok, asta e bine.
Eu nu caut sa "prind" pe nimeni iar tonul meu de asemenea il interpretezi putin gresit (dar m-am obisnuit de acum). Probabil dupa o intilnire face-to-face (adica cap-in-ochi/cap-in-bot cum o mai numesc eu, si bineinteles asta e tot o gluma, nu interpreta cumva ca vreau sa te bat sau ceva) ti-ai schimba clar parerea. Dar nu stiu cind o sa se intimple asta iar pina atunci tu crezi ce vrei, eu tot cu stilul si gindurile mele o sa ramin (unul dintre ele e sa dau o lovitura de stat cindva - si asta nu mai e o gluma).

Ce nu intelegeam eu era faptul ca legai de sonda lambda (sau eventual de apa) de harta de injectie. Este ca si cum ai spune ca pierzi garantia la partea electrica pentru ca ti-ai pus pneuri de iarna care-s mai grele cu 2 kile bucata si solicita planetarele mai tare iar rabla trage mai greu. Si asta s-a mai intimplat odata insa nu stiu daca tot tu ai facut remarca.
La citroen pierzi garantia la ce modifici (schimbi toba finala pierzi garantia la toata toba, pui alt ambreaj pierzi garantia la ambreaj, eventual/probabil cutie), nu la toata masina. Si e normal sa fie asa, pentru ca masina e compusa din mai multe subansamble cu regim propriu de functionare, mai mult sau mai putin dependente unul de celalalt.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Dum Mar 11, 2007 9:15 am

pui alt ambreiaj.... daca pui la ei pastrezi garantia, daca il pui la altii pierzi garantia la ats, insa acei altii trebe sa iti dea ei garantie... Am luat ex. cu ambreiajul, insa e valabil pentru orice, de la xenoane la motor.

Insa daca cineva cauta nod in papura pe un client mai zurbagiu, evident ca poate gasi ceva de care sa se lege, k de aia am spus k depinde si de relatia intre client si service.

Mituc, vino la intalnirea de pe 17, sau vino de 1 mai in Bulga, rolul intalnirilor este cel de a ne cunoaste mai bine si de a interpreta mai putin ce spune unul sau altul. Daca vrei fight let's fight, daca vrei race, let's race, insa nici una nu e legala, asa ca hai la o intalnire :lol:
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Vin Ian 18, 2008 3:19 pm

MircimiLyaN, reinvii si eu discutia.
Vad in semnatura ta ca ai facut acest pas.

Spune-ne si noua cum e masina before/after din toate punctele de vedere (performante,comportament,consum,daca ai avut ceva probleme,daca esti satisfacut,etc)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Vin Ian 18, 2008 5:11 pm

Dupa chip 1.6HDI devine usor brutala... poate din cauza cuplului marit care nu e acoperit pe partea de suspensii, gume, etc.
Din fericire ambreajele nu au de suferit nici la 1.6i nici la 1.6hdi dupa chip.
Dar sa vedem pe cineva care chiar a avut asa ceva... sau inca mai are.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
onacus
Mesaje: 660
Membru din: Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
Localitate: Bucuresti Militauri
Contact:

Mesaj de onacus » Vin Ian 18, 2008 6:29 pm

mituc scrie:Din fericire ambreajele nu au de suferit nici la 1.6i nici la 1.6hdi dupa chip.
Ba au :oops:
Honda Civic Sedan ES 1.8 M/T New Red Pearl
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje: 1296
Membru din: Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Adrian » Vin Ian 18, 2008 6:39 pm

Eu am condus masina lui Mircea inainte si dupa tuning.. Pentru cei care au mers cu 1.6 110 cai diesel si cu 2.0HDI, dupa tuning 1.6hdi 138 cai se comporta la fel ca un 2.0HDI..
Eu am mers cu 2.0HDi pe un 307SW :roll:

Eu zic ca mai intai de toate, daca vrei sa bagi bani intr-o masina, si daca e turbo, fa-i un chip! Merita 110%

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Ian 19, 2008 10:00 am

onacus scrie:
mituc scrie:Din fericire ambreajele nu au de suferit nici la 1.6i nici la 1.6hdi dupa chip.
Ba au :oops:
Pot sa aiba si daca le faci downgrade de putere insa mergi ca bezmeticul cu ele...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
pgpdesign
Mesaje: 142
Membru din: Joi Aug 28, 2008 10:55 am
Numar Inmatriculare: B91XXB
Localitate: Simleu Silvaniei / Cluj Napoca
Contact:

Re: Chiptuning 1.6 HDi

Mesaj de pgpdesign » Vin Oct 03, 2008 2:17 pm

Chiar ma intereseaza si pe mine subiectul dar nu prea am gasit pareri ale celor care si-au facut remapare.

Unde ati facut-o? Cat v-a costat? Cati cai ati castigat? Se simt? Cum s-a modificat comportamentul cutiei de viteze? Cum s-a modificat cosumul?

Vreau - pe cat posibil - o parere sincera. Eu am schimbat CIP-ul fostului Logan si recunosteam doar in sinea mea ca am cam dat 700 roni de pomana. Fata de altii - numa de bine. :)
Paul
C4 1.6 HDI 110 CP, negru cand e curata
My Photo Blog || My Flickr Photostream || My company website || Jucarii si Jocuri

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje: 6120
Membru din: Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare: B 35 DOX
Localitate: Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: Chiptuning 1.6 HDi

Mesaj de Dan pasare » Vin Oct 03, 2008 2:40 pm

La diesel chiar merita remaparea, obtii cam 130cp :D Stiu ca si-a facut @commandorsteel, dar pt lucrare ia legatura cu userul @Doc
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Chiptuning 1.6 HDi

Mesaj de mituc » Vin Oct 03, 2008 2:45 pm

136 mai exact, cu 2 CP si 20N*m sub 2.0HDI/138Cp stock :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje: 6120
Membru din: Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare: B 35 DOX
Localitate: Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: Chiptuning 1.6 HDi

Mesaj de Dan pasare » Vin Oct 03, 2008 2:58 pm

Iar diferenta chiar se simte :D
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”