kit turbo C4
- basy
- Praz Racing Team
- Mesaje:725
- Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
- Localitate:Bucuresti <=> Craiova
Ceva in genul asta probabil ca va fi si pe noul VTS:
hp torque 0-62mph Top speed CO2 g/km mpg
211 260* 6.5 secs 148 mph 165 g/km 40.9
hp torque 0-62mph Top speed CO2 g/km mpg
211 260* 6.5 secs 148 mph 165 g/km 40.9
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb
-
- Mesaje:47
- Membru din:Sâm Noi 15, 2008 7:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 45 MXA
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: kit turbo C4
vreau sa imi cupar o turbina dar sa nu sar de 180 cp / stie cineva dac e nevoie sa schimb si pistoanele sau daca mai trebuie schimbat altceva ??!!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: kit turbo C4
vai de capul meu...cati bani ai de cheltuit ? trebuie mai multe schimbate nu doar turbina chiar daca ai diesel
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: kit turbo C4
Zender vinde-o si ia un C4 Turbo iesi mai ieftin si e mai sigura treaba!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:47
- Membru din:Sâm Noi 15, 2008 7:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 45 MXA
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: kit turbo C4
sa o vand si sa imi iau un turbo de 150 cp tot nu este mare afacere !
acuma imi cupar turbina si dupa restul
acuma imi cupar turbina si dupa restul
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: kit turbo C4
Mergi cu un aspirat de 150cp (gasesti pe la mazda, toyota, honda, etc) si apoi cu un c4 turbo de 150cp. Benzinare evident. Ai sa vezi garantat afacerea fara sa ne mai gindim macar la o remapare.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: kit turbo C4
Zender eu te sfatuiesc sa te interesezi serios ce insemna sa pui o turbina mai ales pe motoarele astea, nu de alta da s-ar putea sa te razgandesti si trebuie sa faci ceva investitii pe langa turbina aia, plus ca iti trebuie alt ambreiaj care si asa sunt probleme cu el acum si kituri sport nu prea sunt ce sa mai e greu (si multi bani)
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: kit turbo C4
vreo 4000 de euro......
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: kit turbo C4
4000 daca totul merge bine ... Sansa sa mearga totul bine fara batai de cap, e la fel de mare cu a ateriza un avion la mine in sufragerie!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: kit turbo C4
mai degraba as compara aterizarea unui avion acolo cu mersul bun al lucrurilor de dupa instalare.......
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: kit turbo C4
Intereseaza-te f bine de ce ai nevoie, am mai scris si eu aici pe forum de vreo 5 ori piesele necesare instalari unei turbine pe un motor aspirat. Si sincer eu un C4 cu turbo aftermarket il vad doar ca o masina de alergat si in nici un caz masina de zi cu zi.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
Re: kit turbo C4
O vizita pe site, cat o mie de cuvinte (pentru a nu stiu cata oara) : http://dp-engineering.nl/.
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: kit turbo C4
da oricum s-a vb 10 pagini de kitu turbo pana nu isi pune cineva vorbim de dragu de a vb concluzia s-a tras prea multi bani prea complicat si piese oha
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: kit turbo C4
Din c4 stock 110cp/122cp se pot scoate vreo 130-150CP safe, 180-190 fara sa schimbi prea multe interne, peste vor trebui schimbate:
- pistoane;
- ECU;
- injectoare;
- evenrual axe cu came;
- peste 140-150cp motorul va trebui decompresat, ori faci asta cu o garnitura de decompresie si atunci automat va trebui sa schimbi si axele cu came si posibil multe altele; ori schimbi pistoanele.
Lucrarea asta ajunge undeva la 4000-11000EUR (da, ai citit bine, 11k), in functie de cit vrei: daca vrei turbo si 130-150cp poate scapi cu 4000-5000EUR, daca vrei 320CP atunci 11k EUR (cel putin).
Despre fiabilitate: motorul va trebui resegmentat odata la 50k km (maxim) si toata admisia (cu tot cu turbina & shit) verificata dupa maxim 20 de ore totalizate in max boost (la mine la 260cp in full boost mergi cam 5-7 secunde pina schimbi din 4 in 5 de exemplu, si o iei de la capat - deci e posibil sa treaca ceva timp pina se acumuleaza 20 de ore, dar depinde cum mergi).
Pina ca turbina sa ajunga la turatia care trebuie masina se va comporta precum cea stock de 110cp, poate chiar mai ciudat. Consumul va fi acelasi pina intra turbina, sau aproximativ acelasi.
Am studiat acest aspect cam un an jumate. Crede-ma pe cuvint si ia-ti ceva turbo facut de fabrica, cu toate piesele in tolerante, montate de ei, gindite de ei, dimensionate fiecare pentru fiecare, ECU care sa stie ce si cum sa comande, samd. Daca ai sa vrei neaparat poti schimba dupa aia turbina, injectoare, intercooler, sau sa ramii doar la stadiul de chip tuning. Oricum dupa ce incepi sa schimbi prea multe s-ar putea ca violenta masinii si cresterile inerente de consum sa n-o mai faca asa de usor/comod/ieftin/whatever de exploatat normal pe strada.
Later edit: Eduardo, eu am luat legatura cu oameni care au montat turbo pe tu5jp4. Nu era C4 ci un 306 sau 307, si stiau aia ce-mi spun.
- pistoane;
- ECU;
- injectoare;
- evenrual axe cu came;
- peste 140-150cp motorul va trebui decompresat, ori faci asta cu o garnitura de decompresie si atunci automat va trebui sa schimbi si axele cu came si posibil multe altele; ori schimbi pistoanele.
Lucrarea asta ajunge undeva la 4000-11000EUR (da, ai citit bine, 11k), in functie de cit vrei: daca vrei turbo si 130-150cp poate scapi cu 4000-5000EUR, daca vrei 320CP atunci 11k EUR (cel putin).
Despre fiabilitate: motorul va trebui resegmentat odata la 50k km (maxim) si toata admisia (cu tot cu turbina & shit) verificata dupa maxim 20 de ore totalizate in max boost (la mine la 260cp in full boost mergi cam 5-7 secunde pina schimbi din 4 in 5 de exemplu, si o iei de la capat - deci e posibil sa treaca ceva timp pina se acumuleaza 20 de ore, dar depinde cum mergi).
Pina ca turbina sa ajunga la turatia care trebuie masina se va comporta precum cea stock de 110cp, poate chiar mai ciudat. Consumul va fi acelasi pina intra turbina, sau aproximativ acelasi.
Am studiat acest aspect cam un an jumate. Crede-ma pe cuvint si ia-ti ceva turbo facut de fabrica, cu toate piesele in tolerante, montate de ei, gindite de ei, dimensionate fiecare pentru fiecare, ECU care sa stie ce si cum sa comande, samd. Daca ai sa vrei neaparat poti schimba dupa aia turbina, injectoare, intercooler, sau sa ramii doar la stadiul de chip tuning. Oricum dupa ce incepi sa schimbi prea multe s-ar putea ca violenta masinii si cresterile inerente de consum sa n-o mai faca asa de usor/comod/ieftin/whatever de exploatat normal pe strada.
Later edit: Eduardo, eu am luat legatura cu oameni care au montat turbo pe tu5jp4. Nu era C4 ci un 306 sau 307, si stiau aia ce-mi spun.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:47
- Membru din:Sâm Noi 15, 2008 7:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 45 MXA
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: kit turbo C4
dar stie cineva concret pana la cati cp poate duce acest motor de 1,6 16v ?