O masina mai rapida cu bani putini

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:
Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Aiurica » Lun Ian 18, 2010 5:26 pm

nu e tocmai vb de bani putini insa nu am gasit un alt topic mai apropiat...

un site cu greutatile unor jante produse de Volk.....

http://www.upgrademotoring.com/wheels/ce28n.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ca o referinta....jante de 17" 7 j....5 kile.......

ca sa va faceti o idee, orice kg la roata echivaleaza undeva la 25 din masa totala......orice 100 de kg echivaleaza cu o sec in minus de la 0-100.......

daca facem un calcul aici.....vro 3 kg( asta in cazul celor cu jante usoare) echivaleaza cu 12 kgX 25=300....ceea ce ne duce cu gandul la a da jos 3 sec din timpul unui c4 de la 0-100.....

hai ca nu or fi 3.....dar 2 tot reusesti,......bine cu un pret de 750 pe bucata... :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Shadow » Lun Ian 18, 2010 5:39 pm

Jantele Volk sunt printre cele mai tari jante in opinia mea...de mult salivez dupa unele...dar si preturile sunt pe masura.

Nu e chiar asa cu secundele alea...eu am dat jos cam 2,5kg pe fiecare janta si nu prea a scazut timpul 0-100 cu nici macar o secunda. :D
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Aiurica » Lun Ian 18, 2010 5:42 pm

tu spuneai ca dupa ce le-ai schimbat a devenit alta masina......nu eu! :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Shadow » Lun Ian 18, 2010 5:47 pm

DA....se simt...si chiar bine...pe start...demaraje...playuri....dar cu o secunda nu am scazut sigur din jante.
Cu toate modificarile mele nu stiu daca am scazut cu o secunda din timpul 0-100.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Aiurica » Lun Ian 18, 2010 5:49 pm

fugi ma de aici ca te contrazici.....reciteste-ti postul si vezi ca am dreptate!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de mituc » Lun Ian 18, 2010 8:37 pm

Shadow scrie:Jantele Volk sunt printre cele mai tari jante in opinia mea...de mult salivez dupa unele...dar si preturile sunt pe masura.
Pindeste tirerack.com, poate prinzi vreun closeout. Acum ceva timp dadusem unuia cu un civic un link catre asta: http://tinyurl.com/ylmb5mo" onclick="window.open(this.href);return false; - era 8x17, forged, 125$/buc la closeout (oamenii lichidau stocul). De exemplu astea http://tinyurl.com/yzservn" onclick="window.open(this.href);return false; sint acum 499$/buc, adica 350EUR. Cu tot cu transport iesi mai mult, insa asa am pindit si eu SSR-urile typeF pe care le-am luat cu 389 iar pretul cu care au fost lansate era 649 (i le-am recomandat unui amic care le-a prins chiar la 299 - ultimul set, amindoi voiam sa le luam alleggerita si am iesit mai ieftin si mai bine cu tirerack).
Stai la pinda, nu stii de unde sare iepur'li.
Shadow scrie: Nu e chiar asa cu secundele alea...eu am dat jos cam 2,5kg pe fiecare janta si nu prea a scazut timpul 0-100 cu nici macar o secunda. :D
In 0-100 cam orice hothatch are capacitatea sa rupa aderenta si sa-l faca in totalitate pe burn-out, fie el aspirat sau turbo. Doar sa nu pui niste bolovani de jante de pimp star ca atunci se simte clar diferenta negativa. Insa cu jantele mai usoare probabil ai cistigat cel putin 2 secunde pentru 100-200, sau 80-180, etc. Ca sa nu mai spunem nici de timpii de frinare si feedback-ul directiei.
Testeaza cu un typeR identic (eventual si modificat identic) dar cu jantele stock sau jante aftermarket grele.

Daca mai combini jantele usoare cu niste pneuri performante si usoare (eu voiam sa-mi iau michelin pilot sport 2, acum ca a aparut 3 e posibil sa ma duc spre alea) sa vezi ce treaba iese. Michelin PS2 la 225/40/zr18 cit ne trebuie noua are 9.5kg, fata de exemplu bridgestone potenza re050a sau pirelli pzero care au 10.5, si sint si alte pneuri si mai grele de atit (vezi tirerack). Sau dunlop direza z1 star spec care cica-s super foarte extraordinar de aderente, dar au aproape 12kg din cauza ranforsarilor si rigidizarii peretilor si ce mai au ele (idem yokohama advan neova, etc).
Deci nu, nu te mira, daca bagi o droaie de bani sa dai kilogramele jos din jante, ar fi putin stupid sa pui pe ele un pneu supradimensionat si/sau pur si simplu greu doar pentru ca "nu stiu ce". Apoi, un pneu mai greu cu 1kg probabil e echivalent cu o janta maig rea cu 1.5 sau 2kg, pneul e pe exterior, la aceeasi viteza unghiulara viteza liniara a pneului e mai mare fata de a jantei si deci inertiile mai mari (atit cind vrei sa frinezi cit si cind vrei sa accelerezi).

Asadar, fii baiat pindacios la jante si pneuri usoare, ca tara geme de manelisti cu jante de pimp star si pneuri supradimensionate crezind ca le aduce vreun plus de aderenta/stabilitate sau ceva ce doar mos cracaciun aduce ;)

P.S.: ma rog, acum ai ultraleggera, daca nu le-ai indoit sau nu-ti fac inca probleme de genul asta nu sint sigur cit sens ar avea sa iei unele de aproximativ aceeasi greutate dar forjate, ca-s totusi niste bani si deloc putini... Dar cind termini pneurile... cauta unele atit aderente cit si usoare.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Shadow » Mar Ian 19, 2010 11:25 am

Aiurica scrie:fugi ma de aici ca te contrazici.....reciteste-ti postul si vezi ca am dreptate!
Relule...cred ca nu ai citit ce am scris eu....din timpul 0-100...nu scazi cu o sec din kg alea...dar castigi mult pe alte lucruri...asa cum zicea si mituc...demaraj...franare...raspunsul directiei.

@Mituc: OZurile sunt super K...dupa aproape un an de folosire le-am pus sa vad daca aveau ceva si sunt perfecte...nu au nici cea mai mica indoitura...
Daca as prinde niste Volkuri forjate la pret bun le-as lua si as vinde OZurile...iar cauciucurile (Yoko Parada 2) care le am acum inca au destula carne pe ele si sunt f multumit de ele...ma mai duc inca un an lejer.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Aiurica » Mar Ian 19, 2010 3:13 pm

Shadow scrie:
Aiurica scrie:fugi ma de aici ca te contrazici.....reciteste-ti postul si vezi ca am dreptate!
Relule...cred ca nu ai citit ce am scris eu....din timpul 0-100...nu scazi cu o sec din kg alea...dar castigi mult pe alte lucruri...asa cum zicea si mituc...demaraj...franare...raspunsul directiei.

.
a inebunit lupul sau eu?


tu vezi ce scrii saqu ti se pune o pata pe ochi si nu mai vezi?????
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
sorigen
Mesaje:515
Membru din:Mar Iul 15, 2008 7:28 am

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de sorigen » Mar Ian 19, 2010 3:54 pm

Un pic de offtopic.. unde gasesti greutati la jante si cauciucuri? La OZ mai sunt pe site.. eu mi-am luat niste Ultraleggera si tot caut niste cauciucuri usuare sa pun pe ele..
2008 Citroen C4 VTR 1.6HDi 110cp + (Folii Llumar, Faruri Dectane, Xenon GT HID) aici
http://www.info-service.ro

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de mituc » Mar Ian 19, 2010 4:05 pm

tirerack.com
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Shadow » Mar Ian 19, 2010 4:05 pm

Aiurica scrie: a inebunit lupul sau eu?


tu vezi ce scrii saqu ti se pune o pata pe ochi si nu mai vezi?????
Bai LUPULE :ok ... castigi demaraj...dar nu asa mult incat sa scazi secunde intregi...asta e ideea!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Aiurica » Mar Ian 19, 2010 5:15 pm

lupule....daca tu castigi demaraj si nu sesizezi in secunde atunci ai simturile f ascutite.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de mituc » Mar Ian 19, 2010 5:53 pm

Aiurica, cistigi la demaraj si se simte acest cistig. Singura idee la care ai fost contrazis este ca nu cistigi neaparat la 0-100, cu atit mai putin la 0-40, 0-60, 0-80, deoarece cam orice hothatch poate rupe aderenta oricum pina pe la 80-100 indiferent ca jantele au 8 kile sau 14.

Dar da, la ceva cu motor mai mic precum un C4 1.6i care poate rupe aderenta cel mult pina pe la 60 (vorbesc pe asfalt curat si 18-20C, sper sa nu se trezeasca acum nimeni ca el a rupt aderenta la 140Kmph cu 90cp, dar era pe zapada) cistigul se va simte si mult mai devreme, pentru ca la modul absolut cuplul recuperat prin greutatea scazuta a componentelor rotii (jante, pneuri, discuri frina) ramine aceeasi, si cind iei un X din ceva care e mult mai mare decit X (cum e la un hothatch) se simte mult mai putin decit cind iei un X dintr-un 8-10X, cum ar fi cazul unui 1.6i sa zicem.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de Aiurica » Mie Ian 20, 2010 10:02 am

ba oi fi eu obosit dar sa mor de nu iti raspund...si te rog sa nu imi faci o ecuatie pt ca m-ai incuiat dupa :mrgreen:

un "castig" de orice fel nu se traduce in secunde in minus?????
voi tot vorbiti de castiguri la demaraje dar TOT spuneti ca nu neaparat la 0-100.....

0-100 ce e????
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: O masina mai rapida cu bani putini

Mesaj de mituc » Mie Ian 20, 2010 11:26 am

Si 0-100 e demaraj, insa probabil e a 3-a oara cind spun, o masina puternica cu tractiune fata poate face 0-100 in burn-out si e irelevanta greutatea jantelor, rotile tot se pot invirti in gol pentru ca e suficienta forta.
Gindeste-te ca dai o gaura in perete de BCA cu burghiu de 4mm ca sa pui un dublu mic pentru un tablou. Poti sa-l dai fix in acelasi interval de timp cu fix aceeasi eficienta si cu o masina de filetat cu acumulatori care are si burghiu dar si cu o masina dintr-aia de spart pereti care poate primi burghie de la 2 la 30mm sau mai stiu eu ce monstruozitati.
Diferentele incep sa se simta dupa pragul de la care masina nu mai are suficienta forta sa rupa aderenta.

Acelasi lucru e valabil si la C4 cu motoare mai mici, doar ca pragul ala e mai jos, undeva pe la 50-55Kmph, nu la 80-100 ca la majoritatea hothatchurilor.
Pentru imbunatatiri in acel interval in care masina are capacitatea sa rupa aderenta (deci, are deja prea multa forta oricum) se pot realiza imbunatatiri su un pneu aderent si respectiv suspensii mai bune.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”