Salut!

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti
Re: Salut!

Mesaj de Mihay » Mar Sep 08, 2009 5:31 pm

viperblk scrie:si din ce am inteles eu de la ei au urcato la 128 de cai sincer nu ii cred dar am observat ca fuge un pic mai tare adica in a 2-a se duce in 90 :drive
nu tu ai scris asta?

viperblk
Mesaje:45
Membru din:Sâm Sep 05, 2009 7:48 pm
Localitate:Braila
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de viperblk » Mar Sep 08, 2009 5:35 pm

Mihay scrie:
viperblk scrie:si din ce am inteles eu de la ei au urcato la 128 de cai sincer nu ii cred dar am observat ca fuge un pic mai tare adica in a 2-a se duce in 90 :drive
nu tu ai scris asta?
Si asta e tuning? cand se face un upgrade de soft in garantie e tuning? :ok Am intrebat ce au factu de nu mai da acea eroare si mi-ai zis ce am scris mai sus ca au facut un upgrade la soft si ca este softul de pe c4 1.6 128 cp!! asta mi-au zis asta iti zic! Ok ai c4? daca da spunemi in cat se duce cu a 2-a si daca se duce in 90 inseamna ca m-au vrajit sa fiu si eu fericit :)) :ok
Ionut

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de Shadow » Mar Sep 08, 2009 5:44 pm

viperblk scrie:Nu am zis nimic de tuning am zis ca au facut un upgrade la soft pt ca nu dadeau de capul problemei mentionate mai sus am fost cu masina in service cu problema asta de vreo 5 ori si pana la urma mi-ai facut un upgrade la soft si nu am mai avut probleme de atunci! Cei ce au c4 au incercat sa vada cat de mult urca in a 2-a? din ce imi aduc eu aminte mie mi-se ducea in 74-75 inainte de acest upgrade la soft acum se duce in 90!

Offff...iar revenim la discutia asta!!!

Oameni buni...viteza intr-o anumita treapta nu este data de puterea motorului ci de cutia de viteze si turatia max.
Daca tie nu ti-au ridicat pct turatiei max atunci nu are cum sa se duca mai mult intr-o viteza chiar daca are 100Cp sau 200Cp!!!

L.E.: Eu nu am inteles exact ce vrei sa-i faci tu...resoftare???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

viperblk
Mesaje:45
Membru din:Sâm Sep 05, 2009 7:48 pm
Localitate:Braila
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de viperblk » Mar Sep 08, 2009 5:50 pm

Eu vreau sa stiu in cat pot sa urc maxim acest motor! cu resoftare filtru si daca mai e ceva!
Ionut

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de Shadow » Mar Sep 08, 2009 5:54 pm

10-15cp cu tot cu o evacuare.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

viperblk
Mesaje:45
Membru din:Sâm Sep 05, 2009 7:48 pm
Localitate:Braila
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de viperblk » Mar Sep 08, 2009 5:58 pm

Shadow scrie:10-15cp cu tot cu o evacuare.
:shock: eu am cautat pe un site care pune acest (cip) si scira ca urca puterea motorului cu 25% de la 110 la 138 daca mai pun si filtru si evacuare oare nu urc in 145-150?
Ionut

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Salut!

Mesaj de Mihay » Mar Sep 08, 2009 6:03 pm

la sfatul unui bun prieten trag aer in piept si :

- prin update de soft facut la un dealer Citroen NU CASTIGI cai putere, ci doar iti sunt rezolvate niste bug-uri , inclusiv fluctuatiile sau limitele de turatie ( aici inca am dubii )
- citroen NU ARE NICIUN MOTOR DE 128 cp nici pe benzina nici diesel . nu are cum sa-ti puna decat softul facut pentru motorul tau!! motoarele citroen pe benzina sunt 1.4 - 90 cp si 1.6 -110cp antefacelift si 1.6- 122cp si 1.6 thp(turbo) la modelele facelift. deci tu ai 110 CP si nimic mai mult
- C4 meu il poti gasi prezentat in sectiunea corespunzatoare
- cea mai usoara si ieftina crestere de cp la motorul tau ar fi kit de admisie, evacuare completa si un soft ptr motor custom .
- modificari mai bune si putin mai scumpe ar fi axe cu came sport , kit turbo si altele
- in urma primei variante mai ieftina de tuning a motorului nu vei obtine mai mult de 20cp


LE : tu te uiti la chip ptr motorul HDI (diesel) CARE ARE TURBO!!!

spor la modificari :mrgreen:

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de Shadow » Mar Sep 08, 2009 6:09 pm

viperblk scrie:
Shadow scrie:10-15cp cu tot cu o evacuare.
:shock: eu am cautat pe un site care pune acest (cip) si scira ca urca puterea motorului cu 25% de la 110 la 138 daca mai pun si filtru si evacuare oare nu urc in 145-150?
Tu ai benzina sau diesel???

Daca ai diesel poti sa castigi putin mai mult si cu tot ce a scris mihai mai sus POATE ajungi la 140cp, dar am niste mici dubii.

Din motorul de 1.6i nu scoti mai mult de 125Cp parerea mea. Vrei mai multi Cp...galerie de evacuare, CAI (Cold air intake), axe, catalizator scos sau sport, pistoane, injectoare cu debit marit, kit turbo...bla bla bla
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

viperblk
Mesaje:45
Membru din:Sâm Sep 05, 2009 7:48 pm
Localitate:Braila
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de viperblk » Mar Sep 08, 2009 6:20 pm

inseamna ca astia vand gogosi: http://www.gocar.ro/index.php?page=powerbox-chiptunning" onclick="window.open(this.href);return false;
Ionut

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Salut!

Mesaj de PsH » Mar Sep 08, 2009 6:31 pm

viperblk scrie:si din ce am inteles eu de la ei au urcato la 128 de cai sincer nu ii cred dar am observat ca fuge un pic mai tare adica in a 2-a se duce in 90 :drive
a doua taie gazul la 93 stock... [-X
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Salut!

Mesaj de Mihay » Mar Sep 08, 2009 6:33 pm

tu citesti ce ti se scrie?????????? de curiozitate , nu de altceva .

si eu si Shadow ti-am zis ca acea crestere de putere este valabila pentru motorul HDI care are aceasi cilindree cu a ta, 1.6 dar ARE TURBO si are FAP ( filtru de particule ) . tu ai benzina aspirat, 1.6 i , si cei de pe siteul ala nu par sa faca softuri ptr motorul tau !! Eu iti dau un sfat inainte sa mai cauti altceva citeste forumul ca gasesti destule informatii necesare, inclusiv cele DE BAZA ! Adica de la ce pleci, ce ai nevoie, ce obtii . Pe noi poti sa ne intrebi eventual de la ce producator sa-ti iei kitul de admisie sau CAI , de la KN sau de la Pipercross

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Salut!

Mesaj de PsH » Mar Sep 08, 2009 6:35 pm

mihai, mi-ai luat-o inainte...

poate FAP nu iti spune nimic, dar nici cei 240 NM?

scuze, am sarit calul
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

viperblk
Mesaje:45
Membru din:Sâm Sep 05, 2009 7:48 pm
Localitate:Braila
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de viperblk » Mar Sep 08, 2009 10:37 pm

Bun atunci nu ma mai agit cu motorul ca nu are rost o sa incerc sa ii fac un tuning optci frumusel si la anu cand termin leasingul o dau si iau altceva si ma apuc de aia! mersi baieti o sa vin cu poze cand incep sa ii fac cate ceva
Ionut

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Salut!

Mesaj de Mihay » Mar Sep 08, 2009 11:20 pm

bine ca nu te-ai suparat ca noi ne cam enervasem putin :mrgreen: adica nu poti sa zici ca vrei sa faci chiptuning la motor si tu sa nu ai habar tipul motorului si caracteristicile lui stock. :ok

viperblk
Mesaje:45
Membru din:Sâm Sep 05, 2009 7:48 pm
Localitate:Braila
Contact:

Re: Salut!

Mesaj de viperblk » Mie Sep 09, 2009 8:25 am

Mihay scrie:bine ca nu te-ai suparat ca noi ne cam enervasem putin :mrgreen: adica nu poti sa zici ca vrei sa faci chiptuning la motor si tu sa nu ai habar tipul motorului si caracteristicile lui stock. :ok
Nu am de ce sa ma supar daca stiam da ma suparam ca ma invartiti aiurea dar cand nu stiu ma fac mic si tac :D Caracteristicile stock le stiu dar nu stiu toate prescurtarile lor...
Ionut

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”