Suspensii V-MAXX
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
bunaa ziuaaaa.....deci raspund pe rand ....alex mersi ca mi ai aratat sa vad cum merge la tine , si da am lasat flansele originale ,deese e mai silentioasaa dar nu mai confortabila in sensul ca masinaa la damburi si onduleuri dalea mici pe asfalt chiar si gropi mici nu mai troncane dar nici nu se simt rau cam ca la originala la gropi mari cred ca e nebunie nu stiu cum e ca inca nu am luat ...dar normal ca o sa fiee si deastea ....in rest trebuie sa fiu atent la rampi sa nu imi atinga,la borduri unde eu eram obijnuit sa le incalec cu bara pana la roata si nu in ultimul rand mituc da stiu ai dreptate asta e unul din factorii pentru care o ridic ca sa pastrez distributia maselor pe fiecare punte cum e ea din fabrica,acum este muult mai lasata pe fata decat pe spate desi e in ambele parti la maximum (pe spate se mai poate lasa doar daca scot inelul ala cu care setez inaltimea)si nici nu ma incantaaa aspectu nici partea practica si nici gandul ca acum este "dezechilibrata" in ca o chestie pe care trebuie sa o fac sunt unghiurile pentru ca sigur sau schimbat dar a aparut si o setaree noua odata cu amortizoarele astea pe langa convergenta rotilor(toe in/out) acum pot seta si unghiul de cadere al rotilor (camber) deci trebuie sa o aduc la normal sa nu imi stea masina cu unghiuri negative (adica cracanata) sau invers trebuie fabrica !
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
Adica tu dupa ce ai montat kitul nou de suspensie nu ai refacut nici unghiurile (geometria, cum i se mai spune)?
Daca le-ai montat tu impreuna cu un prieten atunci e tolerabil si de inteles, dar daca le-ai montat la un service auto sau cu ajutorul unui mecanic auto mergi si imprumuta o arma de la un politist si impusca-l pe mecanicul ala in creieri, undeva intr-un loc public la o ora de virf. Foarte nasol.
Daca le-ai montat tu impreuna cu un prieten atunci e tolerabil si de inteles, dar daca le-ai montat la un service auto sau cu ajutorul unui mecanic auto mergi si imprumuta o arma de la un politist si impusca-l pe mecanicul ala in creieri, undeva intr-un loc public la o ora de virf. Foarte nasol.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Suspensii V-MAXX
unghiul de cadere este ca de fabrica mai mult ca sigur numai unghiul de fuga trebuie sa l fac dar momentan nu am bani si mai important e sa imi schimb rulmentul de la placa de presiune care m a lovit direct in ureche cu un scartait ciudat si in picior si toataa masina cu o trepidatiee nasoalaa ...deci are prioritate! ca de mers drept merge...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
Mituc, eu dupa ce am pus suspensia nu am avut nevoie de geometrie. Totul era in limite
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
Daca ai schimbat suspensiile cu un kit complet reglabil geometria nu mai are nici o legatura cu ce ar trebui sa fie. Ca nu se vede cu ochiul liber iar masina e mai stabila si-ti da mai multa incredere in viraje e altceva, e de asteptat cu o suspensie cel putin mai scurta (daca e sa trecem peste amortizoarele care lucreaza altfel, de obicei mai eficient).
Clar si fara discutii, cind pui suspensii reglabile pe masina trebuie sa:
1. refaci geometria;
2. reglezi suspensia pe cintar.
Evident, daca tot ce se cauta este doar o masina mai joasa si nu una semnificativ mai stabila si robusta in viraje atunci chestiunile de mai sus sint discutabile, dar in cazul asta deja nu mai vad sensul suspensiilor v-maxx versus amortizoare stock si arcuri taiate/scurtate.
Daca aveti cunostinte in motorsport (piloti de rally/vtm/etc) puteti intreba ca sa fiti siguri, insa nu ma astept decit sa va confirme cele de mai sus.
Clar si fara discutii, cind pui suspensii reglabile pe masina trebuie sa:
1. refaci geometria;
2. reglezi suspensia pe cintar.
Evident, daca tot ce se cauta este doar o masina mai joasa si nu una semnificativ mai stabila si robusta in viraje atunci chestiunile de mai sus sint discutabile, dar in cazul asta deja nu mai vad sensul suspensiilor v-maxx versus amortizoare stock si arcuri taiate/scurtate.
Daca aveti cunostinte in motorsport (piloti de rally/vtm/etc) puteti intreba ca sa fiti siguri, insa nu ma astept decit sa va confirme cele de mai sus.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
Pai n-auzi ca eu am fost cu ea la geometrie si n-au avut aia ce regla?
Faza cu cantarul clar n-am facut-o ca n-avea niciun sens, atat timp cat masina sta cum trebuie la caii care ii are, si stilul meu de mers!
Daca avea vreo 300cp, si o duceam pe circuit da, probabil ca se facea totul ca la carte!
Faza cu cantarul clar n-am facut-o ca n-avea niciun sens, atat timp cat masina sta cum trebuie la caii care ii are, si stilul meu de mers!
Daca avea vreo 300cp, si o duceam pe circuit da, probabil ca se facea totul ca la carte!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
@Certez...Deci tu acum folosesti tot flansele stock cu ea lasata la 11 cm, si e totul ok, arcul sta la locul lui, nu sunt zgomote???
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Suspensii V-MAXX
da..eu ziceam k o sa mi fac pe viitor flanse in sensu de distantiere ...in rest suspensia e normala ..si lasata la maxim...pai arcul mic sta comprimat la maxim si ala mare sta sub greutatea masinii...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
i-a fa-ne si noua o poza cu garda ta la sol te rog.
sunt curios cum arata o masina lasata 11 cm.
a mea e lasata 3 si abia pot sa merg in tara.....
sunt curios cum arata o masina lasata 11 cm.
a mea e lasata 3 si abia pot sa merg in tara.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Suspensii V-MAXX
maine fac poze si maine mai masor odata daca gasesc un c4 care sa para mai nou asa..
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Exosphere
- Supermoderator
- Mesaje:1255
- Membru din:Sâm Aug 29, 2009 7:49 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 VTi
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
Un c4 care sa para mai nou? Pai daca a ta e facelift, cauti un C4 facelift stock
C4 coupe Rouge Aden - 122 cai frumosi
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Suspensii V-MAXX
din cate stiu eu nu conteaza daca e face lift sau modelul vechi pentru ca sunt la fel...ideea cu mai nou e ...ca daca masina e mai veche sau are multi km si suspensiaa e mai uzata deci garda la sol o sa fie mai mica ...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- Exosphere
- Supermoderator
- Mesaje:1255
- Membru din:Sâm Aug 29, 2009 7:49 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 VTi
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
Modelul facelift e mai cocotat decat prima varianta de C4. Un exemplu clar e masina mea, pe care am comparat-o cu un antefacelift
C4 coupe Rouge Aden - 122 cai frumosi
- CerteZ
- Mesaje:269
- Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Suspensii V-MAXX
@exosphere nu stiu ce sa zic dar te cred pe cuvant...
va rog sa ma scuzati dar nu pun azi poze pentru ca azi am fost la service sa imi schimb rulmentul de la placa de presiune si nu au terminat masina ...da totusi de dimineata pana sa o bag inauntru am vazut un c4 si ma apuc eu sa masor,a mea are 59 de la aripa la pamant ...si aia de acolo avea 67....deja ma apucaseraa toti dracii ...nu stiam de ce diferenta e asa mica ...avea jante pe 17 si m am gandit ca este vts dar nu..era 2.0 hdi bine dotat....si cand ma uit eu mai bine la suspensiee ...avea si el arcuri.. deci 7 sau 8 cm + cat s-a lasat si a lui ajung la adevar...dar ...o sa ma tin de cuvant si o sa pun poze !
va rog sa ma scuzati dar nu pun azi poze pentru ca azi am fost la service sa imi schimb rulmentul de la placa de presiune si nu au terminat masina ...da totusi de dimineata pana sa o bag inauntru am vazut un c4 si ma apuc eu sa masor,a mea are 59 de la aripa la pamant ...si aia de acolo avea 67....deja ma apucaseraa toti dracii ...nu stiam de ce diferenta e asa mica ...avea jante pe 17 si m am gandit ca este vts dar nu..era 2.0 hdi bine dotat....si cand ma uit eu mai bine la suspensiee ...avea si el arcuri.. deci 7 sau 8 cm + cat s-a lasat si a lui ajung la adevar...dar ...o sa ma tin de cuvant si o sa pun poze !
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp BEEP!BEEP!
- florinc4
- Operat ESTetic
- Mesaje:3251
- Membru din:Dum Sep 28, 2008 4:55 pm
- Numar Inmatriculare:B 94 URH
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Suspensii V-MAXX
a mea sincer nu mi se pare asa cocotata...adica comparata cu un antefacelift...stiu un c4 cocotat rau de tot si e antefacelift..ii zic4x4 ...depinde cred ca si de cum se lasa masina...a mea parca s-a mai lasat...eu asa o simt..dupa un anumit numar de km...si de numarul "cartofiorilor" carati ....Exosphere scrie:Modelul facelift e mai cocotat decat prima varianta de C4. Un exemplu clar e masina mea, pe care am comparat-o cu un antefacelift
C4 coupe facelift: 1.6l cu 122 de ponei