Suspensii V-MAXX

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje:269
Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi
Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de CerteZ » Sâm Mai 01, 2010 9:20 am

bunaa ziuaaaa.....deci raspund pe rand ....alex mersi ca mi ai aratat sa vad cum merge la tine , si da am lasat flansele originale ,deese e mai silentioasaa dar nu mai confortabila in sensul ca masinaa la damburi si onduleuri dalea mici pe asfalt chiar si gropi mici nu mai troncane dar nici nu se simt rau cam ca la originala la gropi mari cred ca e nebunie nu stiu cum e ca inca nu am luat ...dar normal ca o sa fiee si deastea ....in rest trebuie sa fiu atent la rampi sa nu imi atinga,la borduri unde eu eram obijnuit sa le incalec cu bara pana la roata :D si nu in ultimul rand mituc da stiu ai dreptate asta e unul din factorii pentru care o ridic ca sa pastrez distributia maselor pe fiecare punte cum e ea din fabrica,acum este muult mai lasata pe fata decat pe spate desi e in ambele parti la maximum (pe spate se mai poate lasa doar daca scot inelul ala cu care setez inaltimea)si nici nu ma incantaaa aspectu nici partea practica si nici gandul ca acum este "dezechilibrata" in ca o chestie pe care trebuie sa o fac sunt unghiurile pentru ca sigur sau schimbat dar a aparut si o setaree noua odata cu amortizoarele astea pe langa convergenta rotilor(toe in/out) acum pot seta si unghiul de cadere al rotilor (camber) deci trebuie sa o aduc la normal sa nu imi stea masina cu unghiuri negative (adica cracanata) sau invers trebuie fabrica !
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de mituc » Vin Mai 07, 2010 8:22 pm

Adica tu dupa ce ai montat kitul nou de suspensie nu ai refacut nici unghiurile (geometria, cum i se mai spune)? :shock: :shock: :shock:
Daca le-ai montat tu impreuna cu un prieten atunci e tolerabil si de inteles, dar daca le-ai montat la un service auto sau cu ajutorul unui mecanic auto mergi si imprumuta o arma de la un politist si impusca-l pe mecanicul ala in creieri, undeva intr-un loc public la o ora de virf. Foarte nasol.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje:269
Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de CerteZ » Sâm Mai 08, 2010 2:07 am

unghiul de cadere este ca de fabrica mai mult ca sigur numai unghiul de fuga trebuie sa l fac dar momentan nu am bani si mai important e sa imi schimb rulmentul de la placa de presiune care m a lovit direct in ureche cu un scartait ciudat si in picior si toataa masina cu o trepidatiee nasoalaa ...deci are prioritate! ca de mers drept merge...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de Bogdan » Sâm Mai 08, 2010 9:29 am

Mituc, eu dupa ce am pus suspensia nu am avut nevoie de geometrie. Totul era in limite
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de mituc » Sâm Mai 08, 2010 10:49 am

Daca ai schimbat suspensiile cu un kit complet reglabil geometria nu mai are nici o legatura cu ce ar trebui sa fie. Ca nu se vede cu ochiul liber iar masina e mai stabila si-ti da mai multa incredere in viraje e altceva, e de asteptat cu o suspensie cel putin mai scurta (daca e sa trecem peste amortizoarele care lucreaza altfel, de obicei mai eficient).

Clar si fara discutii, cind pui suspensii reglabile pe masina trebuie sa:
1. refaci geometria;
2. reglezi suspensia pe cintar.
Evident, daca tot ce se cauta este doar o masina mai joasa si nu una semnificativ mai stabila si robusta in viraje atunci chestiunile de mai sus sint discutabile, dar in cazul asta deja nu mai vad sensul suspensiilor v-maxx versus amortizoare stock si arcuri taiate/scurtate.
Daca aveti cunostinte in motorsport (piloti de rally/vtm/etc) puteti intreba ca sa fiti siguri, insa nu ma astept decit sa va confirme cele de mai sus.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de Bogdan » Sâm Mai 08, 2010 11:31 am

Pai n-auzi ca eu am fost cu ea la geometrie si n-au avut aia ce regla?
Faza cu cantarul clar n-am facut-o ca n-avea niciun sens, atat timp cat masina sta cum trebuie la caii care ii are, si stilul meu de mers!
Daca avea vreo 300cp, si o duceam pe circuit da, probabil ca se facea totul ca la carte!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de Bogdan » Dum Mai 16, 2010 7:27 pm

@Certez...Deci tu acum folosesti tot flansele stock cu ea lasata la 11 cm, si e totul ok, arcul sta la locul lui, nu sunt zgomote???
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje:269
Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de CerteZ » Dum Mai 16, 2010 7:31 pm

da..eu ziceam k o sa mi fac pe viitor flanse in sensu de distantiere ...in rest suspensia e normala ..si lasata la maxim...pai arcul mic sta comprimat la maxim si ala mare sta sub greutatea masinii...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de Aiurica » Dum Mai 16, 2010 10:23 pm

i-a fa-ne si noua o poza cu garda ta la sol te rog.
sunt curios cum arata o masina lasata 11 cm.

a mea e lasata 3 si abia pot sa merg in tara.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje:269
Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de CerteZ » Dum Mai 16, 2010 10:35 pm

maine fac poze si maine mai masor odata daca gasesc un c4 care sa para mai nou asa..
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
Exosphere
Supermoderator
Mesaje:1255
Membru din:Sâm Aug 29, 2009 7:49 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 VTi
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de Exosphere » Dum Mai 16, 2010 10:37 pm

Un c4 care sa para mai nou? :lol: Pai daca a ta e facelift, cauti un C4 facelift stock :D
C4 coupe Rouge Aden - 122 cai frumosi

Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje:269
Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de CerteZ » Dum Mai 16, 2010 10:58 pm

din cate stiu eu nu conteaza daca e face lift sau modelul vechi pentru ca sunt la fel...ideea cu mai nou e ...ca daca masina e mai veche sau are multi km si suspensiaa e mai uzata deci garda la sol o sa fie mai mica ...
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
Exosphere
Supermoderator
Mesaje:1255
Membru din:Sâm Aug 29, 2009 7:49 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 VTi
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de Exosphere » Lun Mai 17, 2010 8:47 am

Modelul facelift e mai cocotat decat prima varianta de C4. Un exemplu clar e masina mea, pe care am comparat-o cu un antefacelift
C4 coupe Rouge Aden - 122 cai frumosi

Avatar utilizator
CerteZ
Mesaje:269
Membru din:Vin Oct 19, 2007 12:58 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6 hdi

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de CerteZ » Lun Mai 17, 2010 8:31 pm

@exosphere nu stiu ce sa zic dar te cred pe cuvant...
va rog sa ma scuzati dar nu pun azi poze pentru ca azi am fost la service sa imi schimb rulmentul de la placa de presiune si nu au terminat masina ...da totusi de dimineata pana sa o bag inauntru am vazut un c4 si ma apuc eu sa masor,a mea are 59 de la aripa la pamant ...si aia de acolo avea 67....deja ma apucaseraa toti dracii ...nu stiam de ce diferenta e asa mica ...avea jante pe 17 si m am gandit ca este vts dar nu..era 2.0 hdi bine dotat....si cand ma uit eu mai bine la suspensiee ...avea si el arcuri.. deci 7 sau 8 cm + cat s-a lasat si a lui ajung la adevar...dar ...o sa ma tin de cuvant si o sa pun poze !
C4 Coupe 1.6 HDi 110Cp ImagineImagineImagineBEEP!BEEP!

Avatar utilizator
florinc4
Operat ESTetic
Mesaje:3251
Membru din:Dum Sep 28, 2008 4:55 pm
Numar Inmatriculare:B 94 URH
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Suspensii V-MAXX

Mesaj de florinc4 » Lun Mai 17, 2010 8:44 pm

Exosphere scrie:Modelul facelift e mai cocotat decat prima varianta de C4. Un exemplu clar e masina mea, pe care am comparat-o cu un antefacelift
a mea sincer nu mi se pare asa cocotata...adica comparata cu un antefacelift...stiu un c4 cocotat rau de tot si e antefacelift..ii zic4x4 ::P ...depinde cred ca si de cum se lasa masina...a mea parca s-a mai lasat...eu asa o simt..dupa un anumit numar de km...si de numarul "cartofiorilor" carati :ok :ok ....
C4 coupe facelift: 1.6l cu 122 de ponei

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”