Probabil cel mai rapid Citroen
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Mi s-a parut interesant . Pe acest Saxo de doar 900 de kg a fost montat un motor Honda K20 VTEC de pe Civic care dezvolta in prezent 220 cp , rezultand un raport de 244cp/tona .
Nebunia nu se opreste aici , tractiunea fiind mutata pe puntea spate !!!
Lista de modificari mai cuprinde si o versiune noua de ECU de la Hydra, ambreiaj de la Ap Racing , o evacuare completa etc.
Timpul scos pe distanta de 402m este de aprox 13 secunde fiind in plan pentru viitor si montarea unui supercharger !
sursa : http://www.fastcar.co.uk/04570735434838 ... tml#mpuEnd" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k0KVcpIr ... r_embedded[/youtube]
Nebunia nu se opreste aici , tractiunea fiind mutata pe puntea spate !!!
Lista de modificari mai cuprinde si o versiune noua de ECU de la Hydra, ambreiaj de la Ap Racing , o evacuare completa etc.
Timpul scos pe distanta de 402m este de aprox 13 secunde fiind in plan pentru viitor si montarea unui supercharger !
sursa : http://www.fastcar.co.uk/04570735434838 ... tml#mpuEnd" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k0KVcpIr ... r_embedded[/youtube]
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
titlul e putin ales gresit....da, e o masina tare, insa 14 sau 13 secunde pot fi batute usor....
oricum proiectul f misto.
oricum proiectul f misto.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
motor de honda pe citroen ... aoleo ...
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
Dupa ce vor turba motorul ala va iesi o treaba interesanta. O fi avind motorul ala 220cp dar are tot cam atitia Nm maxim, deci nu va accelera cine stie ce pina nu se va creste semnificativ cuplul (si asta faci montind super/turbo changerul). Acum cu 260cp si o tona jumate (deci peste 50% in plus) mazda3 mps scoate 14.2s la 402m (si fara avantajul tractiunii spate pe primii 20-40m), dupa modificarile pe care le voi face in vara ma astept sa coboare sub 13, si tot nu voi ajunge la acel raport bhp/tona pe care-l are sexo-ul acum, mai interesant fiind raportul Nm/tona.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
ti-am spus ca te cam grabesti cand spui cel mai rapid....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N_LLWU_L ... re=related[/youtube]
sunt o gramada de c2 turbo pe acolo....cu peste 250....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N_LLWU_L ... re=related[/youtube]
sunt o gramada de c2 turbo pe acolo....cu peste 250....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
Si mai e C4-ul ala VTS turbo de 320 sau 350CP sau cit are. Ala ar trebui sa scoata 402m in vreo 12 secunde.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
nu am gresit cu nimic pentru ca titlul este " probabil ... " . in rest ma abtin la comentariile tale !
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
probabil e ceva relativ....uite ceva ca sa lamurim situatia
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2oLLCH52X2A[/youtube]
le....uitati-va la turbina
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2oLLCH52X2A[/youtube]
le....uitati-va la turbina
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
Zici ca e aragaz electric.
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
in plus, ce rost are tractiunea spate la o masina cu ampartament atat de mic? fizica n-o bati si in curbe stranse tot se ridica o roata spate => probabil n-o sa aiba autoblocant => n-o sa aiba niciun fel de tractiune in momentul acela. iar daca masina e creata ptr aceste liniute inutile, o operatie atat de costisitoare precum aceasta conversie tot nu-si gaseste sensul.
eu vad doar oameni care'si masoara organu', facand lucruri inutile insa complicate: fwd -> rwd, adaptarea foarte migaloasa pentru montarea unui motor de la ALT PRODUCATOR, etc, si ptr ce?! nu pot sa gasesc niciun sens in fortarea comportamentului sportiv intr-o caroserie care NU a fost conceputa ptr asa ceva. aia ar trebui sa fie o masina mica si economica. ok, are varianta de 120 de cai, tot destul de economica da' poti sa mai si alergi (este tot un model de buget). dar sa bagi atatea mii de euro cu incapatanare deja devine ridicol, ca sa nu zic stupid. ajungi la buget in care puteai sa creezi mama integrei typer, sau mama s2000ului, da' nu, tu ai pus motor de honda pe citroen ce pleca de nou de la 6800 de euro.
trebuie sa stii cand sa te opresti in tuning, si sa-ti dai seama ca de la un anumit nivel (financiar) in sus, trebuie sa schimbi si masina de la care ai inceput proiectul.
eu vad doar oameni care'si masoara organu', facand lucruri inutile insa complicate: fwd -> rwd, adaptarea foarte migaloasa pentru montarea unui motor de la ALT PRODUCATOR, etc, si ptr ce?! nu pot sa gasesc niciun sens in fortarea comportamentului sportiv intr-o caroserie care NU a fost conceputa ptr asa ceva. aia ar trebui sa fie o masina mica si economica. ok, are varianta de 120 de cai, tot destul de economica da' poti sa mai si alergi (este tot un model de buget). dar sa bagi atatea mii de euro cu incapatanare deja devine ridicol, ca sa nu zic stupid. ajungi la buget in care puteai sa creezi mama integrei typer, sau mama s2000ului, da' nu, tu ai pus motor de honda pe citroen ce pleca de nou de la 6800 de euro.
trebuie sa stii cand sa te opresti in tuning, si sa-ti dai seama ca de la un anumit nivel (financiar) in sus, trebuie sa schimbi si masina de la care ai inceput proiectul.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
Asta tine de principiu.Mie mi se pare foarte misto asa ceva pentru simplul fapt de a crea paradoxuri,de ce sa bag banii intr-un S2000 cand deja masina aia arata ca o racheta,de ce sa nu ma aliniez langa nu stiu ce M3 sau alte masini cu forme in bot gen 4 inele si sa i-o dau cu gratie din tigaia mea?
Mi se pare cel putin bestial stilul Sleeper.
Totul depinde de ce vrei sa faci,in ce vrei si iti permiti sa investesti,fie S2000,EVO,Impreza,fie 205 ,Saxo si alti gandaci.Si totul e subiectiv,cu tot dreptul fiecaruia de a fi.
Mi se pare cel putin bestial stilul Sleeper.
Totul depinde de ce vrei sa faci,in ce vrei si iti permiti sa investesti,fie S2000,EVO,Impreza,fie 205 ,Saxo si alti gandaci.Si totul e subiectiv,cu tot dreptul fiecaruia de a fi.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
Masina aia e clar doar de show. Probabil e facuta cu piese de la dezmembrari dar din punctul de vedere strict al masinii a iesit ceva ok.
Ca trebuie sa fii cel putin debil sa mergi cu ditamai motorul in acelasi compartiment cu tine e una (daca pocneste furtunul ala de admisie de trezesti urgent fara aer, sau daca pocneste ceva pe la evacuare iei un git de noxe de nu te vezi, poti sta cu saptaminile in spital cu arsuri pe plamini), faptul ca masina aia daca face 1000km pe an e alta. Evident n-o sa poti merge cu ea pe strada sau la supermarket, desi daca vrei (si esti debil mintal) poti (asta daca ti-o inmatriculeaza cineva).
Problema cu virajele se poate rezolva destul de simplu: amortizoare date-n cap cu 1-2cm cursa lasata (alta varianta... mai greu, vezi mai jos), sasiu ranforsat sa nu se miste nici cind intri cu masina-n zid, si nu se mai ridica nici o roata nimic, cel mult va glisa masina cu totul.
Oricum, drifturi nu poti face cu ea pentru ca e prea scurta (poti face doar la viteze mici, la viteze mari e incontrolabila), VTM e mai greu pentru ca trebuie s-o reechilibrezi si probabil va trebui s-o ingreunezi (cred ca acum e puternic subviratoare pentru ca acea caroserie a fost proiectata sa aiba 60-65% din greutate pe fata), deci da, e masina strict de liniute si sunet motor.
Ca trebuie sa fii cel putin debil sa mergi cu ditamai motorul in acelasi compartiment cu tine e una (daca pocneste furtunul ala de admisie de trezesti urgent fara aer, sau daca pocneste ceva pe la evacuare iei un git de noxe de nu te vezi, poti sta cu saptaminile in spital cu arsuri pe plamini), faptul ca masina aia daca face 1000km pe an e alta. Evident n-o sa poti merge cu ea pe strada sau la supermarket, desi daca vrei (si esti debil mintal) poti (asta daca ti-o inmatriculeaza cineva).
Problema cu virajele se poate rezolva destul de simplu: amortizoare date-n cap cu 1-2cm cursa lasata (alta varianta... mai greu, vezi mai jos), sasiu ranforsat sa nu se miste nici cind intri cu masina-n zid, si nu se mai ridica nici o roata nimic, cel mult va glisa masina cu totul.
Oricum, drifturi nu poti face cu ea pentru ca e prea scurta (poti face doar la viteze mici, la viteze mari e incontrolabila), VTM e mai greu pentru ca trebuie s-o reechilibrezi si probabil va trebui s-o ingreunezi (cred ca acum e puternic subviratoare pentru ca acea caroserie a fost proiectata sa aiba 60-65% din greutate pe fata), deci da, e masina strict de liniute si sunet motor.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
Totusi,Clio Maxi al lui Jean Ragnotti ramane pentru mine o fantezie(fara nicio comparatie sau paralela cu proiecte de garaj ca cel prezentat anterior,irelevant):
Priviti va rog :
http://www.youtube.com/watch?v=KQO_BeZj ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Priviti va rog :
http://www.youtube.com/watch?v=KQO_BeZj ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
hai sa nu amestecam o masina de Grupa 4 -devenita istorica Grupa B cu niste chestii facute in garaj de niste entuziasti . Cred ca nu e nevoie sa-ti reamintesc ca desi pare spectaculos Ragnotii si al sau clio maxi nu au avut prea multe succese pe hartie ( castigand doar 2 etape mondiale Monte Carlo si Tour de Course adica on home ground ) si pe macadam neavand nici o sansa in fata masinilor cu tractiune integrala , el avand doar spate. Observand ca tot lua bataie au transformat maxi clio din RWD in FWD la oficializarea grupei B si au plecat acasa oricum spectaculos om..
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Probabil cel mai rapid Citroen
[quote="simply the lex"]Totusi,Clio Maxi al lui Jean Ragnotti ramane pentru mine o fantezie(fara nicio comparatie sau paralela cu proiecte de garaj ca cel prezentat anterior,irelevant):
Am subliniat mai sus ca nu incape vreun iz de comparatie asa ca nu e vb de niciun amestec.Pt mine si nu cred ca sint singurul,pe etapa imi place sa vad show nu hartii,dar asta e cu totul altceva.
n.r. este un post subiectiv
Am subliniat mai sus ca nu incape vreun iz de comparatie asa ca nu e vb de niciun amestec.Pt mine si nu cred ca sint singurul,pe etapa imi place sa vad show nu hartii,dar asta e cu totul altceva.
n.r. este un post subiectiv
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;