Doar pentru iarna vei iesi mai bine la performante, ca nakang pentru vara (mai ales NS2)... mai bine goodride. Dar oricum, ideea cam asta e.sorigen scrie:Mai bine iei niste Nankang de vara si niste Nokian de iarna; o sa iesi la fel la bani, dar mult mai bine la performante.
Vredestein Quatrac 3 all season
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Vredestein Quatrac 3 all season
mituc iar le zici din topurile de la americani unde Goodyear Eagle F1 Gsd-3 sunt pe locul 1 sau 2 eu am avut nankang ptr cateva zile,altii au acum toti cred ca am fost multumiti de ele . personal din gama "low cost" sa zicem asa am cea mai mare incredere in ele
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Vredestein Quatrac 3 all season
eu am NS2 ultra sport si vara mi se par super tari.
nu stiu cum o fi cu anvelope ultra mega scumpe si performante, insa le-am testat cu Mihai in rond la Alba Iulia si ambele au stat la fel, ( el Vredestein) ambele pierdeau aderenta cam in acelasi punct si nu mi s-a parut deloc ca e vreo diferenta remarcabila intre ele.
mai mult ca sigur testate indelung se va observa diferenta intre NS2 si unele super performante, insa de cate ori mergem noi cu trotonetele noastre la limita....( nu tare atentntie)
nu stiu cum o fi cu anvelope ultra mega scumpe si performante, insa le-am testat cu Mihai in rond la Alba Iulia si ambele au stat la fel, ( el Vredestein) ambele pierdeau aderenta cam in acelasi punct si nu mi s-a parut deloc ca e vreo diferenta remarcabila intre ele.
mai mult ca sigur testate indelung se va observa diferenta intre NS2 si unele super performante, insa de cate ori mergem noi cu trotonetele noastre la limita....( nu tare atentntie)
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold