Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de pesteimputit » Vin Apr 27, 2007 1:28 am

http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... ditrq8.jpg

mai pe larg:
masina scoate de fabrica cu filtru 98 cp , fara filtru (sau cu admisia sport) 100cp.
Tras de motor atat de mult cat se poate (fara risc de detonatii) si cu benzina de 95 => 108 cp. AFRul era in pom, benzina ca la prosti (am si graficul de AFR pe undeva daca intereseaza pe careva).

Rezultat:
se simte ceva mai bine si consuma mai putin.
Pasul urmator => NX!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Vin Apr 27, 2007 10:11 am

Ai incercat cu benzina cu cifra octanica mai mare? Motorul e destul de comprimat (11:1) si cu benzina cu cifra octanica mica riscul de detonatii e ceva mai mare...

Ar fi interesant de facut un dyno test la un 1.4i, sint curios daca pierderile sint mai mici.

Relativ la datele care au iesit pe dyno... ce ar trebui sa intelegem? Ca avem o transmisie de 2 lei iar harta de injectie originala e prin copaci (vezi referirile la proportiile amestecului)?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Arise
Mesaje: 43
Membru din: Joi Mar 15, 2007 3:01 pm

Mesaj de Arise » Vin Apr 27, 2007 10:59 am

Eu as fi curios sa vad graficele la masina lui mituc. :lol:

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Vin Apr 27, 2007 11:08 am

transmisia e ok, oricum 90% din pierderi se datoreaza cauciucurilor (se vede ca la a 2-a curba unde cauciucurile erau calde dupa cateva ore bune de teste pe dyno piederile au mai scazut nitel)

Hartile de fabrica sunt mizerabile. consumul a scazut de la 14.1% la 12.5% in oras in conditiile in care masina mea e mai grea decat una stock cu 200-250kg

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Vin Apr 27, 2007 11:32 am

Arise scrie:Eu as fi curios sa vad graficele la masina lui mituc. :lol:
Poate dupa ce-mi schimb admisia bag si un dyno.

Peste: ai idee daca permisivitatea mai buna a unui filtru de aer sport (sau a unui kit de admisie directa cum ti-ai pus tu) imi va genera substantial mai multa mizerie in baia de ulei decit iau acum? Mentionez ca nu merg pe drumuri de tara (decit maxim 50km pe an) iar atunci praful se face in spate, ca merg cu maxim 25Kmph. Mai mult mi-e frica de ce pot lua in oras, iar Iasi-ul e la fel de prafuit si imputit ca bucurestiul din cite am vazut.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Vin Apr 27, 2007 2:38 pm

nu, daca e un filtru de calitate e ok.
iti recomand sa mergi pe un filtru JR ca e mai ieftin si la fel de bun

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Vin Apr 27, 2007 3:24 pm

@MITUC: ai partial dreptate cu bucuresti-ul, dar nu este la fel de gaurit ca iasi-ul.

Daca vrei filtru serios incearca ceva de calitate BMC sau K&N nu porcariile alea de 2 lei de la JR. Sincer am vazut un astfel de filtru pe un 2.0i 135cp si i-am sugerat proprietarului sa il scoata si sa-l lase pe cel original.
Sa nu mai spun ca dupa 2 gume aranjate si 4-5 ore de teste, cresterea de putere era de 1-2CP, asta si dupa montarea unichip-ului.

@pesteimputit: apropo cate ore ai stat cu masina pe banc, de curiozitate??

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Vin Apr 27, 2007 6:11 pm

cateva, conteaza?

si oricum florin a recunoscut ca acea masina este una dintre putinele pe care unichipul nu le-a putut modifica si nu i-a luat omului banii decat pe testul dyno.


in alta ordine de idei asteptam o masina facuta de tine sa vedem cum se comporta in comparatie cu a mea

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Vin Apr 27, 2007 6:39 pm

Pai conteaza, ca nu e singurul client care a fost supus la un astfel de tratament. Nu ia luat banii, este total adevarat dar ia platit cumva benzina consumata pe stand si de a veni din Braila pana la Bucuresti??? Sau ia dat banii pe gume??

Nu este singurul client care a stat 5-15 ore pe stand cu masina. Si crede-ma ca niciunul nu vroia masina de curse, dar asteptau rezultatul promis.

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje: 1296
Membru din: Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Adrian » Vin Apr 27, 2007 6:53 pm

Eu nu stiu de ce va agitati atat cu chip-ul asta... Nu vad rostul!
As face asa ceva numai pentru consum mai mic, dar banii care ii dau pe modificare acopera diferenta de consum pentru cateva mii de km.. Asa ca...

Doc
Mesaje: 211
Membru din: Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina: Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Vin Apr 27, 2007 7:14 pm

Eu pur si simplu vroiam sa stiu cat ia tinut masina pe banc. Nu ma intereseaza ce valori au iesit la tuning.

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Vin Apr 27, 2007 8:15 pm

ca sa incheiem discutia mai repede :
unichipul se va repgroma in functie de urmatoarele upgradeuri la motor. e mai bine acum? se baga careva sa imi refaca softul de fiecare data cand modificam ceva la ea? Daca vreau sa o fac turbo sau sa ii pun NX imi face altcineva softul?

BTW pe stand s-au consumat 5l de benzina, cand ma mai duc la MT o sa ii spun lui florin sa mi-i dea discount :iroc:

murphy
Mesaje: 131
Membru din: Sâm Mar 24, 2007 10:25 am
Localitate: craiova

Mesaj de murphy » Vin Mai 04, 2007 10:46 am

puterea din grafic ce reprezinta: puterea motorului sau puterea la roata? daca e puterea motorului, scazand pierderile rezulta la roata vreo 70 de cai ceea ce e cam nasol. daca e puterea la roata, adunand pierderile rezulta ca motorul are in jur de 130 de cai. :shock:
zambeste, maine va fi mai rau. :D
c4 1,6i rosu lucifer

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Vin Mai 04, 2007 11:13 am

Zicea mai devreme ca aia e puterea la volanta iar aia de jos e puterea care se pierde pina la asfalt. Deci da, cam 100-30 CP la roata, insa asta probabil in demaraj, ca nu are cum sa derapeze la nesfirsit.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Vin Mai 04, 2007 11:26 am

rotile masinilor derapeaza practic tot timpul, intre asfalt si cauciuc este in tot timpul miscarii daca vreti un derapaj controlat, o frecare mecanica in care se disipa caldura (mai multa sau mai putina). Disiaprea de caldura = pierdere de putere. In fine, ideea e urmatoarea, cine vrea e liber sa isi testeze masina, dar problema cu motoarele aspirate este arhicunoscuta si sunt foarte putini constructori ai caror masini isi fac caii pe dyno, si si mai putini ai caror masini fac peste ceea ce e declarat( a se vedea mitshubishi colt 1.5 aspirat care face 114cp din 109 declarati).

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”