Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Apr 13, 2008 9:07 am

Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Lun Apr 14, 2008 7:41 am

multumesc.... o sa sun acum sa ma programez la ei
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Mar Apr 15, 2008 7:10 pm

gata.. am fost la master-tuner azi si mi-a scos 122 cp. din pacate... nu am facut testul si inainte de modificare si aici de vina este numai Doc, deoarece in momentul cand am vorbit cu el ... mi-a si facut loc pe lista si in aceasi zi (dupa cateva ore) mi-a adus autobuzu la nivel inalt :lol: :lol:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Mar Apr 15, 2008 11:16 pm

Eu am avut ocazia sa mai testez motorizarea 1.6HDi de cateva ori si nu prea am fost multumit de rezultatul dyno pe original. Cand am avut 307-le o testare ori mi-a dat 83CP din 109CP cat ar trebui sa rezulte. Am mai testat Mazda 3 aceeasi motorizare si rezultatul a fost de 127CP dupa modificare cu o crestere de 18CP. La Picasso 1.6HDi si cutie automata este posibil ca pierderea pe transmisie sa fie ceva mai mare decat la o cutie manuala. Oricum eu il vad ca pe un rezultat bun la o astfel de masina, motorul de PSA este destul de pretentios cresteri mai mari de putere. Chiar ieri s-a testat o alta automata, Honda 2.4i-Vtec AT si cu modificari de serpisori, catalizator si finale a dat 180CP din 190CP cat spune fabrica.

Pacat ca nu ai si un original pe dyno in aceeasi zi sa punem la loc de cinste si graficul tau. Uite aici o serie de teste dyno: http://www.obdtuning.ro/forum/viewforum ... 5d3aaa363e si sper sa am timp pentru a atasa si restul pe care le-am mai facut.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Apr 16, 2008 9:10 pm

Pai mazda, ford, citroen si peugeot au cam acelasi motor, atit cel de 1.6 si cit cel de 2.0 diesel (fie el hdi, tdci, etc). Ce difera e ECU-ul. Cum de mazda a iesit asa bine, unde nu pierde? Sau tot ce inseamna software pentru ECU e facut mai sanatos?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Mie Apr 16, 2008 10:22 pm

hmm... la mine poate sa fie puterea mai scazuta pentru ca am si filtru de particule...
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Joi Apr 17, 2008 7:22 am

Mituc: la VOLVO S40, Mazda 3 si Ford difera putin intercoolerul si admisia, de asemenea cutiile de viteza au alte rapoarte. Am mers cu toate si cutiile de viteze Peugeot-Citroen nu au nicio legatura cu cele FORD sau Volvo. ECU este acelasi dar difera managementului motorului, fiecare fabricant are specificatiile lui.

Picasso pierde mult pe transmisie din cauza cutiei automate, bineinteles nici FAP-ul nu trebuie uitat. Modificarile la HDI se fac diferit daca masina are FAP.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Joi Apr 17, 2008 8:38 am

Eu stiam ca nici 307 si C4 nu au aceleasi rapoarte la cutia de viteze.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Joi Apr 17, 2008 9:13 am

Doc scrie:Modificarile la HDI se fac diferit daca masina are FAP.
sper ca mie mi-ai facut modificarile care trebuie.... :shock:

oricum... eu sunt multumit si asta conteaza poate cel mai mult
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Mie Apr 23, 2008 9:45 am

intr-un final, dupa o saptamana de asteptare si ajutor telefonic din partea lui doc (la master-tuner), am primit si eu graficul de la testul dyno.

in afara faptului ca are 122 cp... prea multe nu am inteles de la graficul asta :cry: .. poate ma ajuta cinva sa-l descifrez :wink:

Imagine
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje:264
Membru din:Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Mie Apr 23, 2008 9:55 am

pai ai 122cp la 4247
275nm la 2269rpm (desi curba de cuplu e nesatisfacatoare din pctul meu de vedere) si in total pierderile in transmisie suntde 40cp la 4700rpm si mai mici sub aceasta valoare
SQ Advanced 7Ch - de multe locul I si odata locul II , LOCUL IV LA EMMA Eurofinals @ Wels 2008
Black C4 VTS
EMMA International HeadJudge - va pot raspunde la orice intrebare legata de competitiile EMMA

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mie Apr 23, 2008 10:08 am

vezi ca e pus nr de tel.
poate nu vrei ca acest aspect sa fie public.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Mie Apr 23, 2008 10:11 am

Cam aiurea curba de cuplu. Teoretic ar trebui sa aiba cuplul maxim la 1750rpm, iar din grafic rezulta ca la 1750rpm are sub 160Nm.
BTW, s-a folosit overboost-ul in test, sau nu mai are relevanta dupa remapare?
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Mie Apr 23, 2008 10:29 am

Aiurea pe naiba...asta e graficul pentru 1.6HDi. Cel original este la fel doar ca mai slab. Ce va place sa comentati aiurea fara sa stiti despre ce este vorba. Voua va plac graficele alea facute in photoshop sa inteleg?!?

Daca graficul la C4 este nasol atunci ce sa mai zic de Ferrari F430:

Poza grafic dyno ferrari 430
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Mie Apr 23, 2008 11:46 am

hmm... eu am facut testul doar... sa am idee cam ce am sub capota.
imi pare rau ca nu am mai facut inca 2 teste atunci, ptr ca puteam sa fac 3 :(... dar m-am grabit sa plec.
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”