Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mar Apr 01, 2008 10:36 pm

sigur ca se poate.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Mar Apr 01, 2008 11:08 pm

DA. Chiar am mai facut cuiva de pe forum si era destul de multumit. Am impresia ca shadow ii stie exact nick-ul.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Apr 02, 2008 9:07 am

Si ace117 avea chip tuning pe al lui 1.4i.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mie Apr 02, 2008 2:24 pm

PESTEIMPUTIT A SCRIS:masina mea are 20.000km, cu revizia facuta la 15.00km, a avut rodajul facut asa cum trebuie 4500kmsi totusi scoate pe dyno 100cp. in concluzie te sfatuiesc sa nu te mai dai rotund si sa mai citesti ce au mai scris si altii. daca tu crezi ca masina ta face mai mult de atat esti liber sa pui o fisa dyno si sa ne arati ca motorul meu este nasol, caz in care eu ma voi duce la importator sa ma cert cu el. Pana un-alta eu sunt de parere ca motorul scoate 100 cai si ca mai mult de 110 (cu dare de mana) din el nu o sa scoti numai din chip-tuning.

PASARE A SCRIS:Am facut test dyno la masina mea, rezultatul fiind ca robotelul are 109 cp. Testul a durat 15min cu totul Voi repeta testul dupa ce fac obdtuning la Doc saptamana viitoare.Sunt tare curios ce iese
Am incercat sa pun aici si graficul pe care mi l-au dat la Computest dar nu merge ImageShack-ul


PESTE ....se pare ca trebuie sa faci o vizita.....la importator.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Mie Apr 02, 2008 5:44 pm

Vezi ca testele au fost facute pe doua bancuri diferite si tind sa cred ca cel de la Master Tuner (unde a facut Pesteimputit) este mai ok.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Mie Apr 02, 2008 7:58 pm

te respect pt sinceritate....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Joi Apr 03, 2008 9:21 am

Doc scrie:... cred ca cel de la Master Tuner (unde a facut Pesteimputit) este mai ok.
Chiar și eu cred asta :) Dar mă voi duce tot la Computest din doua motive: 1-deja am plătit si 2-vreau să am aceași unitate de măsură :)
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Sâm Apr 12, 2008 12:56 am

Am facut din nou testul dyno.Dezamagire totala :cry:
Inainte de tuning: 109cp, cuplu 136
Dupa tuning: 111cp, cuplu 143
Date declarate de fabricant:109cp, cuplu 150
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Sâm Apr 12, 2008 1:44 am

Cred ca este exact cum ti-am zis eu inainte sa facem modificarea, nu e ok sa faci testul in zile diferite si uita de computest. Diferente de 2cp apar si intre doua testari consecutive cu originalul. Ca idee foate putine masini dau aproape rezultatul exact ca in talon. Aceeasi problema am avut-o si cu o mazda de 1.6D (turbo diesel) la vitan a dat aproapte cat spune fabrica si dupa tuning in jur de 8cp. S-a refacut testul pe bancul de la master tuner si rezultatul a fost o crestere de 26cp. Am sa incerc sa masor la master tuner cand prind un C4 1.6i inainte si dupa modificare.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Sâm Apr 12, 2008 7:31 am

remaparea nu inseamna neaparat cresterea cifrelor maxime ale performantelor motorului. nu vorbesc de cazul celor care fac prostii, si habar nu au decat sa se joace cu niste valori la ecu. ma refer la faptul ca iti poti imbunatati plaja mai joasa de ture, sa fie mai apropiate de valoarea maxima (ideal ar fi sa fie peste tot o linie dreapta, si de aici discutiile pot ajunge in alte directii dar nu isi au rostul). astfel reprizele vor fi mult mai bune. poti sa simti masina la 3000rpm ca si cum ar fi la cuplu maxim cand accelerezi si ai nevoie sa fie nervoasa si valoare cuplului maxim sa fie aceeasi ca si inainte de remapare.
chip tuning nu inseamna reclamele de prin reviste (+10% / +30%). e vorba de reprogramarea comportamentului motorului prin diversele elemente implicate. un bun mecanic/inginer face minuni, cu specific.
vrei o masina de curse unde sa o tii numai in forta? atunci isi va concentra atentia pt imbunatatirea efectului motor la maximul acestuia (peste 5000rpm sa zicem-depinde de motor). in schimb vrei o masina care sa aiba reprize mai bune si sa nu fii nevot mereu sa o urli? atunci se lucreaza pe la 2500-4000rpm. nu iti va creste valoarea maxima, sau va scadea f putin, dar masinava raspunde mult mai bine de la ture mai mici. asta inseamna un control excelent pe explozii in cilindii si pe timpii de operare ale supapelor cilindrilor (plus alte axe si arbore cotit cu alt unghi, si o gramada de discutii prea specifice si nu isi au locul aici)
daca ne-ai pune un dyno chart pe forum sa vedem si noi before/after ti-as fi recunoscator.
multumesc
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Apr 12, 2008 10:20 am

Doc scrie:Cred ca este exact cum ti-am zis eu inainte sa facem modificarea, nu e ok sa faci testul in zile diferite si uita de computest. Diferente de 2cp apar si intre doua testari consecutive cu originalul.
Si cred ca ideal ar fi ca testele (ambele) sa se faca cu masina calda si imediat dupa resetarea ECU, ca el mai are si algoritmii aia de "invatare" a stilului de mers ai trage aer sau baga benzina si in functie de cum ai mers ultimii citiva zeci de kilometri.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de commandorsteel » Sâm Apr 12, 2008 10:29 am

pasare scrie:Am facut din nou testul dyno.Dezamagire totala :cry:
Inainte de tuning: 109cp, cuplu 136
Dupa tuning: 111cp, cuplu 143
Date declarate de fabricant:109cp, cuplu 150
pai bine mah....nu ai spus ca mergem impreuna sa facem testul dyno???? :shock:
pana mea... am tot asteptat sa dai un semn de viata, ptr ca ai zis ca faci testul dupa ce iti iei filtrul :cry:

in fine...
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Sâm Apr 12, 2008 11:04 am

commandorsteel scrie:
pasare scrie:Am facut din nou testul dyno.Dezamagire totala :cry:
Inainte de tuning: 109cp, cuplu 136
Dupa tuning: 111cp, cuplu 143
Date declarate de fabricant:109cp, cuplu 150
pai bine mah....nu ai spus ca mergem impreuna sa facem testul dyno???? :shock:
pana mea... am tot asteptat sa dai un semn de viata, ptr ca ai zis ca faci testul dupa ce iti iei filtrul :cry:

in fine...
Te rog sa ma scuzi :oops: Am fost in Vitan cu alta treaba si am parcat chiar in fata la Computest. Cand sa plec, pe la 17,30, baietii de acolo nu aveau nici o masina inăuntru si stateau afara la o tigata.Cand m-au vazut,m-au recunoscut si m-au invitat sa fac testul. Ce puteam face?
Pentru ca nu se grabeau, mi-au facut testul de 3 ori. Valorile CP au fost in ordine:106,110 111 :shock: Asta m-a convins ca ce masoara ei acolo, este foarte relativ. :roll:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Sâm Apr 12, 2008 11:16 am

T.rac3Er scrie:remaparea nu inseamna neaparat cresterea cifrelor maxime ale performantelor motorului. nu vorbesc de cazul celor care fac prostii, si habar nu au decat sa se joace cu niste valori la ecu. ma refer la faptul ca iti poti imbunatati plaja mai joasa de ture, sa fie mai apropiate de valoarea maxima (ideal ar fi sa fie peste tot o linie dreapta, si de aici discutiile pot ajunge in alte directii dar nu isi au rostul). astfel reprizele vor fi mult mai bune. poti sa simti masina la 3000rpm ca si cum ar fi la cuplu maxim cand accelerezi si ai nevoie sa fie nervoasa si valoare cuplului maxim sa fie aceeasi ca si inainte de remapare.
chip tuning nu inseamna reclamele de prin reviste (+10% / +30%). e vorba de reprogramarea comportamentului motorului prin diversele elemente implicate. un bun mecanic/inginer face minuni, cu specific.
vrei o masina de curse unde sa o tii numai in forta? atunci isi va concentra atentia pt imbunatatirea efectului motor la maximul acestuia (peste 5000rpm sa zicem-depinde de motor). in schimb vrei o masina care sa aiba reprize mai bune si sa nu fii nevot mereu sa o urli? atunci se lucreaza pe la 2500-4000rpm. nu iti va creste valoarea maxima, sau va scadea f putin, dar masinava raspunde mult mai bine de la ture mai mici. asta inseamna un control excelent pe explozii in cilindii si pe timpii de operare ale supapelor cilindrilor (plus alte axe si arbore cotit cu alt unghi, si o gramada de discutii prea specifice si nu isi au locul aici)
daca ne-ai pune un dyno chart pe forum sa vedem si noi before/after ti-as fi recunoscator.
multumesc
Am niste grafice pe care am incercat sa le pun aici dar n-am reusit. Voi mai incerca.
In ceea ce priveste comportamentul masinii,pot spune ca intre 2800 si 4000 de ture parca am ceva putere in plus,e mai rapida ca inainte.Poate ma insel dar cred ca voi putea verifica asta la intalnirea de pe 19.04. O sa fac schimb de masini cu cineva si vedem impresiile dupa aia :roll:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Apr 12, 2008 2:05 pm

Pana mea, daca apuc pina s-o vind ar trebui sa va pun eu niste grafice dupa un drum iasi-bucuresti. Nu (mai) are de unde sa aiba mai mult de 110cp dar tre' sa fie un motiv pentru care merge mult mai bine decit altele de aceeasi putere. Daca i-as schimba si filtrul de aer as prinde si mai mult tupeu, dar nu vreau sa anticipez pe aici ca iar or sa sara vag-inistii si tedeistii pe mine pe aici cerind lucruri palpabile.

Cheia succesului: rodaj corect, ungere buna a motorului (ture + folosire frina de motor) si apasarea acceleratiei pina in caseta de directie cel putin odata la 3 zile pentru cel putin 20 de secunde. Daca ii faci si remapare si nu ai ghinionul sa ti-o rescrie astia in service... e si mai bine.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”