Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Doc » Mie Apr 23, 2008 11:50 am

La orice dyno ai nevoie de un grafic cu softul original si unul cu cel modificat, sa poti face comparatia intre ele.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
exdani
Mesaje:836
Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
Numar Inmatriculare:B 94 WRR

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de exdani » Lun Oct 19, 2009 7:56 pm

a mai facut cineva remapare la benzinar si daca da si la un pret bun? :), se merita ptr o crestere de maxim 8-10CP cu indulgenta si 15-20Nm sa dai cca 900 lei ? :|

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje:1296
Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Adrian » Lun Oct 19, 2009 8:38 pm

Scoate roata de rezerva, da jos wooferul (daca ai :) ) , scoate bancheta spate si... E cam acelasi lucru! ...
Aaaa, si : A nu se folosi cu soacra :) , orice kg in plus dauneaza performantei! :drive

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de chainsaw » Lun Oct 19, 2009 11:44 pm

remapare BENZINA sa dea 10 ai si 20Nm? :shock:
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
exdani
Mesaje:836
Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
Numar Inmatriculare:B 94 WRR

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de exdani » Lun Oct 19, 2009 11:57 pm

asta e maximul ce poate fi castigat teoretic....practic habar nu am.... :roll:

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje:1602
Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de eduardo_didi » Mar Oct 20, 2009 8:19 am

a facut Pasare vb cu el pt mai multe detalii
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
exdani
Mesaje:836
Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
Numar Inmatriculare:B 94 WRR

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de exdani » Mar Oct 20, 2009 6:12 pm

de Pasare stiu, ma gandeam ca au mai fost amatori

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Aiurica » Mar Oct 20, 2009 10:54 pm

m-am nimerit eu cu unul softat la un semafor...si....el a plecat mai tarre( nimic ilegal) eu mai tare( la fel) iar dupa cateva sute de metri, cica 400, el era in fata cu un bot de masina.
Asta in conditiile in care eu am ceva kg in plus......in masina....deci...
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
exdani
Mesaje:836
Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
Numar Inmatriculare:B 94 WRR

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de exdani » Mar Oct 20, 2009 11:06 pm

sa inteleg ca pana la urma remapare la benzinare = bani aruncati aiurea, atunci mai bine dau banii pe o admisie macar ptr sunet :)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Aiurica » Mar Oct 20, 2009 11:08 pm

nimic nu e aiurea in tuning....sunt optiuni si optiuni!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
exdani
Mesaje:836
Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
Numar Inmatriculare:B 94 WRR

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de exdani » Mar Oct 20, 2009 11:10 pm

ceva de genu', daca te tine buzunarul incearca-le pe toate!

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje:1602
Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de eduardo_didi » Mie Oct 21, 2009 7:46 am

Sincer Dani mai repede dai banii pe admisie decat pe soft , e strict parerea mea
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Doc » Mie Oct 21, 2009 8:08 am

exdani scrie:sa inteleg ca pana la urma remapare la benzinare = bani aruncati aiurea, atunci mai bine dau banii pe o admisie macar ptr sunet :)
Daca totul se limiteaza pentru la CAI castigi pe hartie atunci incerca altceva. Optimizarea de soft nu se limiteaza doar la cati CP ai castigat dupa, ci la modul in care motorul tau va raspunde la comenzi. Daca ai urmarit vreodata o etapa de F1 ai fi vazut ca si acolo se fac diverse setari ale masinii in functie de circuit, clima, gume si preferintele pilotului, pot face diferanta intre locurile de pe podium.

Optimizarea de soft la un motor aspirat nu aduce un surplus foarte mare in CP si Nm, modificarile sunt in limita a 8-10% din valorile initiale. Ceea ce simte clientul este ca motorul: are un raspuns mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie (se diminueaza lag-ul), urca mai usor si repede in ture, trage mai bine in turatii medii (cresterea de cuplu), mai elastic in ture mici (avans). Orice schimbare de admisie sau evacuare necesita obligatoriu si optimizarea de soft pentru a profita 100% de aceste modificari.

LE. Nu stiu cati dintre voi au urmarit vreodata corect un grafic dyno, majoritatea sunt sigur ca s-au limitat doar in a studia rezultatul final: CP si Nm. E posibil ca o masina modificata din soft sa nu aiba pe hartie cresteri mari de CP sau Nm, insa graficele inainte si dupa sa difere pe anumite portiuni. In tuning asta conteaza cel mai mult, sa optimizezi plajele de cuplu si putere acolo unde ai nevoie. Astfel de modificari pot face diferenta pe strada intre doua masini pana la o anumita viteza (exemplu liniute), una din ele sa fie mai rapida pe un anumit interval de viteza sau turatie.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de stevey » Joi Noi 12, 2009 2:55 pm

Asta am auzit si eu de la multi si sunt de acord cu ce zice doc:"are un raspuns mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie (se diminueaza lag-ul), urca mai usor si repede in ture, trage mai bine in turatii medii (cresterea de cuplu), mai elastic in ture mici (avans)".
Motoarele frantzuzesti in general beneficiaza de un soft infect care se manifesta in laguri la schimbarea vitezei, lipsa putere turatii mici (prezent si la mine).Chip tuningul le remediaza, dar totusi, la pret inclin si eu...cam piperat.

Doc
Mesaje:137
Membru din:Lun Feb 12, 2007 10:48 pm
Marca si model masina:Mitsubishi Lancer Evolution X
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Doc » Joi Noi 12, 2009 3:05 pm

Pretul pentru o modificare este de 200 euro, de aici fiecare considera daca merita sau nu.
Mitsubishi Lancer Evolution X
Chiptuning si anulare FAP Citroen - detalii in PM | Anulare Filtru Particule | www.obdtuning.ro

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”