Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
bogdans
Mesaje:248
Membru din:Mie Oct 22, 2008 12:58 am
Numar Inmatriculare:DJ 16 VTR
Localitate:Craiova
Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de bogdans » Sâm Dec 05, 2009 4:35 am

totusi...motor de turatii...cutie de turatii,scurta ... asadar au gandit o f bine inainte sa scoata modelele , in masura ar fi un programator care a implementat softul ! toata lumea vb din auzite ... "respira mai bine " , "trage mai bine la turatii joase" , dar daca ar fi sa facem niste teste comparative in fiecare treapta la diferite viteze...am observa si dupa remapare unele slabiciuni ale noii puteri !
C4coupe1.6i gris.fer.VTRpp.Resolfen.17"OE

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Shadow » Sâm Dec 05, 2009 11:42 am

1. Unde ai vazut tu motor de turatie sau cutie scurta la C4???
2. Softurile de pe masinile de strada sunt gandite pentru un consum decent si redus, un nivel de poluare cat mai scazut si nu pt un condus MAI sportiv.
3. De unde ai scos-o pe asta cu toata lumea vb din auzite??? Softurile sunt facute si testate pe dyno unde se pot vedea clar rezultatele si se poate vedea clar pe ce treapta trage mai bine si la ce turatie. Iar daca vb de filtre de aer, SRI cau CAI, astea chiar sunt testate de producatori, inclusiv pe dyno cat si pe strada pana sa spuna ca "respira mai bine".
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
bogdans
Mesaje:248
Membru din:Mie Oct 22, 2008 12:58 am
Numar Inmatriculare:DJ 16 VTR
Localitate:Craiova
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de bogdans » Lun Dec 07, 2009 2:53 am

ai avut c4 benzina? zi mi si mie care treapta este lunga la c4 benzina?cand mie la 196 km/h mi s a aprins rosu in bord ! ??? iar la c3 motor 1.4 75 cp ... nu pot sa trec de 5300-5400 rpm in treapta 5 ! "respira mai bine" nu inseamna "trage mai bine" sau "iti da putere" ! iar daca intri pe vreun site ce promoveaza k&n de exemplu iti arata test la motor de 500cp ca mareste considerabil ...
C4coupe1.6i gris.fer.VTRpp.Resolfen.17"OE

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 07, 2009 9:08 am

nu stiu cum poti sa afirmi ca ti s-a aprins rosu in treapta 5.....la 196.....
tu crezi ca noi avem alte masini?
cutia la c4 este una echilibrata, nici prea scurta nici prea lunga dr sa afirmi asta......
mai era cineva care afirmase ca in treapta 6 a intrat limitarea......
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de PsH » Lun Dec 07, 2009 9:26 am

Am eu benzina si daca scurta inseamna a II-a la 92 km la ora pentru 1.6...
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
bogdans
Mesaje:248
Membru din:Mie Oct 22, 2008 12:58 am
Numar Inmatriculare:DJ 16 VTR
Localitate:Craiova
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de bogdans » Lun Dec 07, 2009 5:26 pm

aiurica...intrebarea mea este... ai mers cu 196 km/h ? si afirm ceea ce s a intamplat ! ... calomnie ! si in treapta a 2 a...ia tine o tu pe rosu sa vezi daca ai 92 km/h sau scade ???
C4coupe1.6i gris.fer.VTRpp.Resolfen.17"OE

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 07, 2009 5:31 pm

nu , nu am mers cu 196...ci cu 207.....
dar devine din ce in ce mai greu sa te urmaresc.
repet....nu doar tu ai aceasta masina.
Esti primul caruia apare rosu la 196.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Cosma Adrian » Lun Dec 07, 2009 5:47 pm

bogdans scrie:aiurica...intrebarea mea este... ai mers cu 196 km/h ? si afirm ceea ce s a intamplat ! ... calomnie ! si in treapta a 2 a...ia tine o tu pe rosu sa vezi daca ai 92 km/h sau scade ???
:roll: ...ai mers cu 196 sa vezi ce? ... calomnie :?: ... :shock: sa o ti pe rosu in a II-a sa vezi ca scade sau ce? :roll:
Nici eu nu mai inteleg nimic :o
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de PsH » Lun Dec 07, 2009 7:48 pm

la 200 la ora 100% nu esti pe rosu
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Shadow » Lun Dec 07, 2009 8:03 pm

Deja incep sa cred ca tu nici macar nu ai C4 la ce afirmatii faci. Vezi ca sunt destui useri pe forumul asta care au sarit de 200 fara sa ajunga la rosu. Tie probabil ti-au pus alta cutie. :d
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de mituc » Mie Dec 09, 2009 9:39 am

La 1.6i in treapta 5 la 6000rpm ai 192Kmph. La 196 nu stiu cit ai dar poti calcula prin regula de 3 simpla (6125rpm). Rosu se aprinde pe la 6500 (208Kmph). Limitarea intra la 7000 si nu vei ajunge niciodata acolo (224kmph) in ultima treapta pentru ca motorul nu are suficienta putere.

Deci da, tu nu ai C4 ci altceva.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Aiurica » Mie Dec 09, 2009 10:04 am

v-am spus ca il scot la tabla.....na acum! :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de vlad » Mie Dec 09, 2009 4:47 pm

Mituc nu poti calcula turatia motorului in treapta 5 pe baza regulei de 3 simpla. Trebuie sa stii rapotul din acea treapta si demultiplici turatia rotii (care o obtii din diametrul rotii si viteza masinii) cu rapotul de transmisie a treptei respective.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Shadow » Mie Dec 09, 2009 4:50 pm

Vezi intra 5-a la 2000rpm cati km/h si ai aflat.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de SonyAD » Joi Sep 02, 2010 9:42 pm

Merge cu regula de trei simplă. Dacă nu ar merge ar însemna că viteza maşinii nu creşte proporţional cu turaţia motorului în aceeaşi treaptă.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”