Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
- bogdans
- Mesaje:248
- Membru din:Mie Oct 22, 2008 12:58 am
- Numar Inmatriculare:DJ 16 VTR
- Localitate:Craiova
- Contact:
totusi...motor de turatii...cutie de turatii,scurta ... asadar au gandit o f bine inainte sa scoata modelele , in masura ar fi un programator care a implementat softul ! toata lumea vb din auzite ... "respira mai bine " , "trage mai bine la turatii joase" , dar daca ar fi sa facem niste teste comparative in fiecare treapta la diferite viteze...am observa si dupa remapare unele slabiciuni ale noii puteri !
C4coupe1.6i gris.fer.VTRpp.Resolfen.17"OE
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
1. Unde ai vazut tu motor de turatie sau cutie scurta la C4???
2. Softurile de pe masinile de strada sunt gandite pentru un consum decent si redus, un nivel de poluare cat mai scazut si nu pt un condus MAI sportiv.
3. De unde ai scos-o pe asta cu toata lumea vb din auzite??? Softurile sunt facute si testate pe dyno unde se pot vedea clar rezultatele si se poate vedea clar pe ce treapta trage mai bine si la ce turatie. Iar daca vb de filtre de aer, SRI cau CAI, astea chiar sunt testate de producatori, inclusiv pe dyno cat si pe strada pana sa spuna ca "respira mai bine".
2. Softurile de pe masinile de strada sunt gandite pentru un consum decent si redus, un nivel de poluare cat mai scazut si nu pt un condus MAI sportiv.
3. De unde ai scos-o pe asta cu toata lumea vb din auzite??? Softurile sunt facute si testate pe dyno unde se pot vedea clar rezultatele si se poate vedea clar pe ce treapta trage mai bine si la ce turatie. Iar daca vb de filtre de aer, SRI cau CAI, astea chiar sunt testate de producatori, inclusiv pe dyno cat si pe strada pana sa spuna ca "respira mai bine".
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- bogdans
- Mesaje:248
- Membru din:Mie Oct 22, 2008 12:58 am
- Numar Inmatriculare:DJ 16 VTR
- Localitate:Craiova
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
ai avut c4 benzina? zi mi si mie care treapta este lunga la c4 benzina?cand mie la 196 km/h mi s a aprins rosu in bord ! ??? iar la c3 motor 1.4 75 cp ... nu pot sa trec de 5300-5400 rpm in treapta 5 ! "respira mai bine" nu inseamna "trage mai bine" sau "iti da putere" ! iar daca intri pe vreun site ce promoveaza k&n de exemplu iti arata test la motor de 500cp ca mareste considerabil ...
C4coupe1.6i gris.fer.VTRpp.Resolfen.17"OE
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
nu stiu cum poti sa afirmi ca ti s-a aprins rosu in treapta 5.....la 196.....
tu crezi ca noi avem alte masini?
cutia la c4 este una echilibrata, nici prea scurta nici prea lunga dr sa afirmi asta......
mai era cineva care afirmase ca in treapta 6 a intrat limitarea......
tu crezi ca noi avem alte masini?
cutia la c4 este una echilibrata, nici prea scurta nici prea lunga dr sa afirmi asta......
mai era cineva care afirmase ca in treapta 6 a intrat limitarea......
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
Am eu benzina si daca scurta inseamna a II-a la 92 km la ora pentru 1.6...
- bogdans
- Mesaje:248
- Membru din:Mie Oct 22, 2008 12:58 am
- Numar Inmatriculare:DJ 16 VTR
- Localitate:Craiova
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
aiurica...intrebarea mea este... ai mers cu 196 km/h ? si afirm ceea ce s a intamplat ! ... calomnie ! si in treapta a 2 a...ia tine o tu pe rosu sa vezi daca ai 92 km/h sau scade ???
C4coupe1.6i gris.fer.VTRpp.Resolfen.17"OE
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
nu , nu am mers cu 196...ci cu 207.....
dar devine din ce in ce mai greu sa te urmaresc.
repet....nu doar tu ai aceasta masina.
Esti primul caruia apare rosu la 196.
dar devine din ce in ce mai greu sa te urmaresc.
repet....nu doar tu ai aceasta masina.
Esti primul caruia apare rosu la 196.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Cosma Adrian
- Mesaje:1108
- Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
- Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
- Localitate:Zalau
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
...ai mers cu 196 sa vezi ce? ... calomnie ... sa o ti pe rosu in a II-a sa vezi ca scade sau ce?bogdans scrie:aiurica...intrebarea mea este... ai mers cu 196 km/h ? si afirm ceea ce s a intamplat ! ... calomnie ! si in treapta a 2 a...ia tine o tu pe rosu sa vezi daca ai 92 km/h sau scade ???
Nici eu nu mai inteleg nimic
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
la 200 la ora 100% nu esti pe rosu
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
Deja incep sa cred ca tu nici macar nu ai C4 la ce afirmatii faci. Vezi ca sunt destui useri pe forumul asta care au sarit de 200 fara sa ajunga la rosu. Tie probabil ti-au pus alta cutie. :d
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
La 1.6i in treapta 5 la 6000rpm ai 192Kmph. La 196 nu stiu cit ai dar poti calcula prin regula de 3 simpla (6125rpm). Rosu se aprinde pe la 6500 (208Kmph). Limitarea intra la 7000 si nu vei ajunge niciodata acolo (224kmph) in ultima treapta pentru ca motorul nu are suficienta putere.
Deci da, tu nu ai C4 ci altceva.
Deci da, tu nu ai C4 ci altceva.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
v-am spus ca il scot la tabla.....na acum!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
Mituc nu poti calcula turatia motorului in treapta 5 pe baza regulei de 3 simpla. Trebuie sa stii rapotul din acea treapta si demultiplici turatia rotii (care o obtii din diametrul rotii si viteza masinii) cu rapotul de transmisie a treptei respective.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
Vezi intra 5-a la 2000rpm cati km/h si ai aflat.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)
Merge cu regula de trei simplă. Dacă nu ar merge ar însemna că viteza maşinii nu creşte proporţional cu turaţia motorului în aceeaşi treaptă.
Le lion flatulent est revenu.