Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de vlad » Vin Sep 03, 2010 7:03 am

Acum iti dau dreptate SonyAD. Nu stiu la ce m-am gindit atunci cind am afirmat ca nu se poate calcula cu regula de 3 simpla.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de mituc » Vin Sep 03, 2010 7:24 am

Nici eu, motiv pentru care m-am abtinut la momentul respectiv de la orice comentariu.
Imi aduc aminte cind a intrebat Desee ceva de genul: "dupa resoftare cu cit a crescut viteza in treapta X la turatia Y?" :ok
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Deese » Vin Sep 03, 2010 8:39 am

Am intrebat eu asa ceva?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de mituc » Vin Sep 03, 2010 9:28 am

Da :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de commandorsteel » Vin Sep 03, 2010 10:11 am

Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de Deese » Vin Sep 03, 2010 11:11 am

Dar n-am zis ca scade turatia, am intrebat doar daca e posibil sa scada, lucru imposibil de altfel.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Dyno la C4 Coupe 1.6i 110cp (zic ei)

Mesaj de SonyAD » Vin Sep 03, 2010 11:53 am

Și mie mi-au zguduit coşmelia americanii de la mythbusters ieri când mi-au spulberat iluzia că impactul frontal între 2 mașini identice care se deplasează cu aceeași viteză este mult mai violent decât dacă s-ar fi lovit fiecare de un picior de pod sau ceva de gen.

Şi apoi m-am gândit şi mi s-a părut la mintea cocoşului. Din punctul de vedere al fiecăreia dintre maşini e ca şi cum a intrat în piciorul de pod, masiv, compact şi imobil. Chiar dacă viteza cumulată este dublă, impactul nu este de 4 ori mai violent.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”