Sprint Booster

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Mie Noi 10, 2010 11:44 am

Bine man...cum zici tu..

In concluzie Sprint Booster-ul diminueaza delayul pedalei de acceleratie prezent la toate masinile cu drive-by-wire pe care toata lumea il simte mai putin SONY...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje: 3272
Membru din: Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare: AG 85 LEX
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de simply the lex » Mie Noi 10, 2010 1:24 pm

Eu am capitulat de dimineata :mrgreen:
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Joi Noi 11, 2010 2:24 pm

Shadow scrie:Bine man...cum zici tu..

In concluzie Sprint Booster-ul diminueaza delayul pedalei de acceleratie prezent la toate masinile cu drive-by-wire pe care toata lumea il simte mai putin SONY...
Eu cred că sunteți voi verii lui speedy gonzales. :ok

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=odU1bHaYNDQ[/youtube]

Uite cum răspunde motopârța mea. Are ping mare? :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kEor1fIYPBk[/youtube]
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de mituc » Joi Noi 11, 2010 2:31 pm

Omule, ce anume din "drive by wire" nu ai inteles? Extraordinar!! :shock:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Spiry
Mesaje: 92
Membru din: Mie Apr 07, 2010 7:54 pm
Marca si model masina: C4
Localitate: Bucuresti

Re: Sprint Booster

Mesaj de Spiry » Joi Noi 11, 2010 2:49 pm

Si ce, el nu de un "wire" a tras? :D
Greu la deal cu boii mici!
C4 1.4 i 90 BP (boii mici de mai sus)

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Joi Noi 11, 2010 3:05 pm

mituc scrie:Omule, ce anume din "drive by wire" nu ai inteles? Extraordinar!! :shock:

:violent1: Uite ca unii inteleg...credeam ca sunt eu batut in cap si nu mai stiu sa explic...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de chainsaw » Joi Noi 11, 2010 3:10 pm

In fuel injected engines, the throttle body is the part of the air intake system that controls the amount of air flowing into the engine, in response to driver accelerator pedal input in the main. The throttle body is usually located between the air filter box and the intake manifold, and it is usually attached to, or near, the mass airflow sensor.

The largest piece inside the throttle body is the throttle plate, which is a butterfly valve that regulates the airflow.

On many cars, the accelerator pedal motion is communicated via the throttle cable, to activate the throttle linkages, which move the throttle plate. In cars with electronic throttle control (also known as "drive-by-wire"), an electric motor controls the throttle linkages and the accelerator pedal connects not to the throttle body, but to a sensor, which sends the pedal position to the Engine Control Unit (ECU). The ECU determines the throttle opening based on accelerator pedal position and inputs from other engine sensors.

mai clar de atat nu cred ca gasiti pe undeva.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Joi Noi 11, 2010 3:12 pm

Păi cum nu e DbW? Eu nu acționez prin cablu direct pompa de injecție. Doar un potențiometru aflat în compartimentul motor.

Imagine

ECU-ul acționează injectoarele, solenoizii din pompă și regulatorul de presiune.

Aștept răbdător explicație cum un diesel commonrail nu e DbW. :)
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de catalin4u24 » Joi Noi 11, 2010 3:53 pm

O data ce ai cablu de acceleratie, la tine nu e "drive by wire". La conceptul "drive by wire", acceleratia nu are cablu, are un simplu senzor care ii spune ecu-ului cat de tare e apasata acceleratia iar, ecu deschide clapeta de acceleratie in functie de ce-i spune senzorul.
Sprint Booster accelereaza timpul de raspuns intre pedala si ecu, si astfel obtinem o acceleratie instantanee direct proportionala cu felul in care atingi acceleratia.
De ex la mine la Kia ceed, benzina 1.6 cand apas la blana acceleratia, masina are un mic delay pana cand reactioneaza si incepe sa accelereze, banuiesc ca acest sprint booster omoara acel delay.
Ultima oară modificat Joi Noi 11, 2010 3:58 pm de către catalin4u24, modificat 1 dată în total.
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de catalin4u24 » Joi Noi 11, 2010 3:56 pm

Habar n-am cum e la diesel common-rail dar pana si eu am inteles conceptul de drive by wire :D
Deci, daca ai cablu de acceleratie nu e drive by wire si punct! [-X
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de chainsaw » Joi Noi 11, 2010 4:18 pm

Electronic throttle control (ETC) is an automobile technology which severs the mechanical link between the accelerator pedal and the throttle. Most automobiles already use a throttle position sensor (TPS) to provide input to traction control, antilock brakes, fuel injection, and other systems, but use a bowden cable to directly connect the pedal with the throttle. An ETC-equipped vehicle has no such cable. Instead, the electronic control unit (ECU) determines the required throttle position by calculations from data measured by other sensors such as an accelerator pedal position sensor, engine speed sensor, vehicle speed sensor etc.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Sprint Booster

Mesaj de vlad » Joi Noi 11, 2010 5:02 pm

Nu stiu cum e la Peugeotul 206 a lui Sony, dar daca potentiometrul ce informeaza ECU cit ai apasat acceleratia e in compartimentul motor si nu pe pedala de acceleratie ti se pare ca ar fi o diferenta ?
Crezi ca locatia lui modifica conceptul de drive by wire ?
Si intr-adevar un common rail nu are cum fi altfel decit drive by wire, indiferent daca ai sau nu cablu de acceleratie.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de mituc » Joi Noi 11, 2010 6:03 pm

Confundati wire-ul ca si sirma cu wire-ul electronic. Sint mai sus 2 explicatii clare a ceea ce inseamna drive by wire (sau electronic throttle control). Daca voi ca ingitotinati (era sa zic inCAPatinati) sa continuati sa afirmati ca in 1850 masinile erau drive by wire... atunci banuiesc ca va uscati rufele electronic (ca si alea-s wires). FAIL.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Sprint Booster

Mesaj de Shadow » Joi Noi 11, 2010 6:09 pm

Eu deja nu ma mai implic in topicul asta... si cred ca nici in altele in care o sa fie implicat Sony...
Chiar nu imi place cand cineva face pe prostul intentionat doar de dragul contrazicerii interminabile...FLAMER!!!

La fel ca si topicul cu uleiurile...daca si Motul a ajuns sa faca uleiuri "de frigider"...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: Sprint Booster

Mesaj de SonyAD » Joi Noi 11, 2010 10:03 pm

catalin4u24 scrie:O data ce ai cablu de acceleratie, la tine nu e "drive by wire".
E na. Toate motoarele diesel gestionate electronic (nu doar dar mai toate motoarele diesel cu injecție common rail) sunt drive by wire.
catalin4u24 scrie:La conceptul "drive by wire", acceleratia nu are cablu,
Asta e o definiție simplistă.

Mai corect ar fi să spui că nu ai control direct asupra motorului. Ceea ce e perfect adevărat și la mine. Nu am control mecanic direct, nemijlocit asupra sistemului de injecție (clapeta de accelerație la diesel).
catalin4u24 scrie:are un simplu senzor care ii spune ecu-ului cat de tare e apasata acceleratia
Potențiometrul pozat și filmat de mine.
catalin4u24 scrie:iar, ecu deschide clapeta de acceleratie in functie de ce-i spune senzorul.
Și dacă motorul nu are clapetă de accelerație? Nu mai e drive by wire?
catalin4u24 scrie:Deci, daca ai cablu de acceleratie nu e drive by wire si punct! [-X
Tocmai că nu ai înțeles deloc dacă afirmi așa ceva.
chainsaw scrie:Most automobiles already use a throttle position sensor (TPS) to provide input to traction control, antilock brakes, fuel injection, and other systems, but use a bowden cable to directly connect the pedal with the throttle.
Arată-mi cablul de la vreo pedală care îmi acționează clapeta de accelerație și o mănânc.
vlad scrie:Nu stiu cum e la Peugeotul 206 a lui Sony, dar daca potentiometrul ce informeaza ECU cit ai apasat acceleratia e in compartimentul motor si nu pe pedala de acceleratie ti se pare ca ar fi o diferenta ?
Evident că nu dar nu se mai pupă mot-a-mot cu definiția de pe wiki deși e drive by wire toată ziua și noaptea.
vlad scrie:Crezi ca locatia lui modifica conceptul de drive by wire ?
Nope. Dacă eu vreau să stau în portbagaj, care e problema? Îmi pun pedalier acolo și trag liță până la potențiometrul de sub capotă. Tot DbW e.
vlad scrie:Si intr-adevar un common rail nu are cum fi altfel decit drive by wire, indiferent daca ai sau nu cablu de acceleratie.
Normal.
mituc scrie:Confundati wire-ul ca si sirma cu wire-ul electronic. Sint mai sus 2 explicatii clare a ceea ce inseamna drive by wire (sau electronic throttle control). Daca voi ca ingitotinati (era sa zic inCAPatinati) sa continuati sa afirmati ca in 1850 masinile erau drive by wire... atunci banuiesc ca va uscati rufele electronic (ca si alea-s wires). FAIL.
That was NOT THE POINT AT ALL. Problema e că voi vă împotmoliți în faptul că eu nu am potențiometrul în pedală ci sub capotă și e un cablu tras până la el, de la pedală.

So what?! Tot numai un potențiometru acționez cu apăsarea pedalei. N-am nici un control direct, nemijlocit de ECU, asupra motorului.

Și cu toate astea, CANCI LAG.
Shadow scrie:Eu deja nu ma mai implic in topicul asta... si cred ca nici in altele in care o sa fie implicat Sony...
Tristețe. ::P
Shadow scrie:Chiar nu imi place cand cineva face pe prostul intentionat doar de dragul contrazicerii interminabile...FLAMER!!!
Foarte tare! Mă jignești complet gratuit. Nu e problema mea că unii nu știu despre ce vorbesc dar țin neapărat să își împărtășească părerile.
Shadow scrie:La fel ca si topicul cu uleiurile...daca si Motul a ajuns sa faca uleiuri "de frigider"...
Tăticuțule, uleiurile folosite în frigidere sunt API GROUP V... Toate uleiurile care nu se încadrează în grupele I - IV sunt automat V. Inclusiv uleiuri de turboreactoare, de ex.

Am răspuns așa pt. că se suferea aiurea la mine și pe topicul ăla cum se suferă aici.

Later edit:

În caz că există vreun dubio că CE ACȚIONEZ EU ESTE DOAR UN POTENȚIOMETRU, pompa de înaltă presiune se află la celălalt capăt al motorului întrucât este acționată de cureaua de distribuție.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”