kit hidrogen pentru motoare

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
blu3manx
Mesaje: 77
Membru din: Lun Aug 23, 2010 4:46 pm

kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de blu3manx » Sâm Mar 12, 2011 1:04 am

De curand am primit un mass pe YM ce mi-a atras atentia.Este vorba de un kit HHO (kit de conversie pe baza de hidrogen ) ce poate fi atasat oricarui motor (diesel,benzina,gpl etc ).
Rezultatul,spun ei,consum mai redus de combustibil,eficienta si putere mai mare....
Am intrat pe site-ul lor si am inceput sa citesc....nu cred ca am voie sa public site-ul cu pricina,pt ca as face publicitate,asa ca am deschis acest topic,sa ne sfatuim.

Ati auzit de asa ceva? Ati incercat ?


DETALII :
"
Kitul de conversie este Hidrogen la comanda!
Kitul de Conversie se instaleaza pe motoarele MAS (cu aprindere prin scanteie) sau MAC (cu aprindere prin compresie).
Produce Hidrogen prin Electroliza
Convertoarele folosesc apa distilata
Racordurile elastice conectate in partea inferioara a Rezervorului asigura circuitul de alimentare cu apa distilata a fiecarui Convertor.
Aici are loc procesul de Electroliza a apei ( H2O) si descompunerea acesteia in elementele de baza: Hidrogen (H2) si Oxigen ( O2).
Gazele astfel obtinute find mai usoare ca apa distilata vor urca pe cel de al doilea racord elastic, fixat in partea superioara a Convertorului, catre Rezervor.
Oxigenul si Hidrogenul, barboteaza in apa distilata din Rezervor si difuzeaza la suprafata acesteia fiind apoi sunt aspirate in galeria de admisie a motorului prin racordul elastic plasat in partea superioara a Rezervorului.
Odata intrate in galeria de admisie aceste gaze se diluaza in aer apoi sunt absorbite in camerele de ardere unde se formeaza amestecul de aer - combustibil.

Introducerea Hidrogenului in camera de ardere mareste eficienta procesului de combustie in consecinta reduce consumul de combustibil si emisiile poluante crescand puterea si performantele motorului.

Explicatia stiintifica este simpla: Hidrogenul arde mult mai rapid dacat combustilii fosili!

Cu o combustie mai rapida si eficienta, Kit-ul de conversie ofera semnificative reduceri ale emisiilor poluante si o economie considerabila de combustibil!


Obtineti o crestere a performantei in timp ce eliminati mult mai putin CO2 in atmosfera!


Din punct de vedere stiintific Injectia de Hidrogen in Combustibil

( Hydrogen Fuel Injection – HFI) este bine documentata si in fapt este cunoscut de mai multa vreme ( inca din 1974 sunt documentate lucrari ale Jet Propulsion Lab al Institutului de Tehnologie din California ) ca aditivarea cu higrogen a combustibilor fosili utilizati la motoarele cu ardere interna va creste eficienta acestora.

Aceste studii au fost validate be un numar de lucrari publicate de Societatea Inginerilor Auto ( Society of Automotive Engineers – SAE) si alti cercetatori si sprijinita de dezvoltarea si producerea de sisteme HFI inca din 1979.

Procesul HFI este eficient cu oricare din combustibilii fosili

( motorina, benzina, gaze lichefiate ) sau cu produsele bio :

Bio-diesel, Etanol.
Printre alte mult mai subtile efecte prezenta hidrogenului optimizeaza parametrii procesului de combustie modificand cinematica si procesele chimice care il definesc.


Efectul este o imbunatatire a eficentei adiabatice a motorului.


In termeni directi aceasta inseamna economie de combustibil, scaderea emisiilor poluante, imbunatatirea cuplului motor, cresterea puterii si reducerea costurilor de intretinere.


Obtinerea unei cantitati suficiente de Hidrogen, stocarea sa la bordul vehiculelor a fost principala problema in dezvoltarea acestei tehnologii.


Metodele cele mai uzuale sunt producerea Hidrogenului prin reformarea gazului metan si stocarea sa in recipienti sub presiune.


Vehiculele astfel adaptate pot re-incarca butelia de Hidrogen de la statii de alimentare special construite.





O alta metoda, mai simpla si mai accesibila este obtinerea Hidrogenului din...apa! Prin Electroliza apa se descompune in elementele de baza: Hidrogen si Oxigen.
Gazul astfel obtinut reprezinta un amestec stoichiometric perfect si poate fi utilizat ca aditiv al aerului aspirat de motoarele termice cu rezultate foarte bune.





Electroliza a apei se poate realiza la tensiunea si puterea furnizata de instalatia electrica a vehicului iar balanta energetica este pozitiva deoarece gazul obtinut ajuta la extragerea unei cantitati mult mai mari de energie stocata in combustibilii clasici decat cea necesara producerii.


Randamentul si fiabilitatea echipamentelor de Electroliza sunt limita acestei tehnologii!





Aceasta este explicatia economiei de combustibil obtinute prin instalarea unui Kit de Conversie
"
Citroen C4 1.6 16V VTS

blu3manx
Mesaje: 77
Membru din: Lun Aug 23, 2010 4:46 pm

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de blu3manx » Sâm Mar 12, 2011 1:56 am

http://www.youtube.com/watch?v=eModcCIX ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.6 16V VTS

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje: 689
Membru din: Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare: B-14-KWD
Localitate: Bucuresti

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de Juliu » Sâm Mar 12, 2011 11:23 am

Presupun ca sunt multi escroci pe internet, dar fel de escroci sunt si cei care ne vand benzina. Prin urmare trebuie sa fim inventivi si sa recunoastem ca suntem pe cont propriu, indiferent cat de dura este realitatea...


bibicu, on noiembrie 21, 2010 at 11:08 pm said:
Trebuie sa protestez !
Hai sa nu mai pipaim ! ( Sfarsitul e super ! )
Totul pleaca de la randamentul motorului :
Motorul de automobil pe benzina = 31%
Motorul Diesel = 41%
Motorul electric = 99 %
Adica : Pe intelesul tuturor ( super incorect dar se intelege mai bine ) daca intr-un motor bag un combustibil fosil ( benzina sau motorina ) acesta in momentul exploziei in camera de ardere isi cedeaza doar 31% sau 41% din puterea lui de ardere adica aruncam la gunoi 69% sau 59% din combustibil. Adica dintr-un litru de benzina consumam doar 0.3L restul il aruncam la gunoi si dintr-un litru de motorina consumam doar 0.4L restul il aruncam la gunoi . DE ACEEA MOTOARELE DIESEL CONSUMA MAI PUTIN SI AU UN CUPLU MAI MARE PENTRU CA SUNT MAI EFICIENTE !. De aici apare nevoia de a mari randamentul si pana in prezent s-au gasit mai multe solutii, una dintre ele fiind si acest produs sub forma de AMESTEC GAZOS inflamabil numit HHO ( BROWN GAS ).
HHO este un amestec format din 2 parti de Hidrogen si 1 parte de Oxigen ( de fapt e tot apa dar cu legaturi aproape rupte de aceea se releaga usor iar noi vedem la esapament ca ‘ curge apa ‘) si are urmatoarea proprietate : Amestecat in camera de ardere impreuna cu motorina sau benzina ajuta arderea completa a combustibilului si creste randamentul motorului aproape de 98% adica folosim toata puterea combustibilului din camera de ardere asa ca motorul pe benzina are teoretic cam de 3 ori mai mare putere si cel Diesel are de 2,5 ori mai mare putere. ADICA SIMILAR MOTOR ELECTRIC ! De aceea pentru echipare Logan am putea folosi un motor electric de maxim 20 cai putere.
Se poate exemplifica mult mai simplu : Un barbat cu greutatea de100 kg poate trage un Logan ( 1000 kg ) mai usor decat un elev de 31 de kg ? ( diferenta dintre randamente )
Raspuns : Oricand !
De aceea acest amestec este cautat in ultima vreme, pentru ca acest amestec creste randamentul.
SI DE AICI APAR PROBLEMELE !
Cele mari sunt doar 2 si se pot explica usor ( CITITI INTEGRAL ) :
PROBLEMA 1 : Nu are rezolvare pentru motoarele non-euro pentru ca nu exista un computer care sa controleze debitul carburantului din injectoare si de aceea marindu-se randamentul va scadea consumul de carburant dar cu valori cuprinse intre 15% si 25% iar in aceasta faza va trebuie doar un simlpu aparat de hidroliza cu un debit de pana la 2 litrii pe minut. Partea electrica are un grad ridicat ca dificultate de constructie pentru ca va trebuie un transformator care sa ridice curentul pana la 40-50 de amperi sau o baterie destul de mare care sa suporte acest consum( o baterie de cel putin 150 AH si deja au aparut problemele cu alternatorul care trebuie sa fie si el de 150A ). Recomandarea mea este sa folositi un generator de impulsuri astfel incat recipientul cu apa sa nu se supraincalzeasca si sa se topeasca pentru ca in functie de volumul de apa si de electrolitul folosit temperaturanu ar trebui sa depaseasca 650 de grade si spuma generata sa fie cat mai putina cu putinta. Asa ca trebuie neaparat sa cereti sfatul unui electrician priceput sau al unui electronist. De asemenea trebuie sa aveti un releu de intarziere pentru ca generatorul de HHO sa porneasca numai dupa ce ati pornit motorul ( adica HHO trebuie neaparat combinat cu combustibilul pentru ca poate avaria definitiv motorul daca nu are combustibil pentru amestec in camera de ardere ). De asemenea va trebuie un reglaj al transformatorului legat de acceleratie pentru ca nu trebuie sa se produca mult HHO cand se merge la relanti, de acesta aveti nevoie doar cand accelerati. DACA CEI FARA MOTOARE EURO CRED CA SE MERITA INVESTITIA ATUNCI LE UREZ SUCCES !
PROBLEMA 2 : Rezolvarea se gaseste in pacalirea computerului care asista reglajul injectiei combustibilului in camera de ardere. Pentru cei care nu stiu, la turismele echipate cu motoare euro se regaseste echiparea ‘ toba cu catalizator ‘ adica pe evacuare se gaseste un ‘ dispozitiv ‘care transforma fumul produs de motor intr-un ‘ aer mai respirabil ‘. Explicatia procesului : Fumul de esapament contine o concentratie mare de dioxid de carbon care trebuie redus si de aceea se trece printr-un filtru ceramic sau metalic ( catalizator ). Acest proces este atent supravegheat de asa numita ‘ SONDA LAMBDA ‘ – care poate masura cantitatea de oxigen evacuat in urma procesului de ardere al motorului. Aceasta este localizata pe sistemul de evacuare al gazelor, inaintea convertorului catalitic la motorizarile Euro1/2 si inainte si dupa catalizator la motorizarile Euro 3/4. Sonda Lambda asigura sporirea eficientei catalizatorului, dar si emisii reduse de noxe in atmosfera. In sarcina maxima a motorului, de exemplu la viteza de virf, pentru a mentine viteza, sistemul este dezactivat pentru a preveni saracirea exagerata a amestecului. Sonda Lambda are rolul de a regla amestecul aer/combustibil – prin comanda asupra injectiei de benzina – astfel incit acest amestec sa fie convenabil regimului de moment al motorului. Daca sonda detecteaza prea mult oxigen in gazul evacuat, inseamna ca motorul merge cu un amestec prea sarac (in combustibil); prin urmare, este marita cantitatea de benzina. Daca, dimpotriva, este prea putin oxigen in evacuare, inseamna ca amestecul este prea bogat si se reduce cantitatea de benzina din admisie. Defectarea sondei duce la functionarea anormala a motorului. La fel si defectiunile de etansare a admisiei de aer/circuitelor de reglaj vacuumatic – asa-numita admisie de „aer fals“ – induce in eroare sonda Lambda care da informatia ca amestecul este prea sarac. Prin urmare, computerul masinii va „pompa“ mai multa benzina in cilindri (corespunzator cantitatii de aer aspirat in mod normal + cel fals) si motorul va functiona cu detonatii in evacuare, eventual se „ineaca“. Dupa reglajul amestecului aer-combustibil necesar unei arderi cit mai bune, gazele evacuate ajung in asa-numitul „catalizator“ unde, intr-adevar, gazele se oxideaza la contactul cu platina si celelalte materiale de reactie. Functionarea defecta a unui motor cu o sonda de O2 (Lambda) defecta determina utilizarea de amestecuri bogate, rezultand un consum marit de benzina, deteriorarea in scurt timp a catalizatorului si uzura prematura a motorului, provocata de excesul de benzina care ajunge in baia de ulei. Prin folosirea unui astfel de echipament se poate ajunge la o reducere a emisiilor de pina la 90%
In principal sonda masoara in mod constant cantitatea de oxigen din gazele evacuate şi trimite semnalul sub forma de voltaj către unitatea de comandă a motorului.(calculatorul central al masinii) foloseste semnalele primite de la sonda pentru a ajusta amestecul in vederea obtinerii amestecului ideal:14,8kg aer cu 1kg benzina, pentru care asa-numitul factor Lambda este egal cu 1. Valorile de iesire ale senzorului variaza intre 0.2 V (amestec sarac) si 0.8 V (amestec bogat), variatia ideala fiind in jurul valorii de 0.45 VRealizarea optima a amestecului asigura o eficienţă şi o durată de viaţă maxime ale catalizatorului. O sondă lambda uzată poate cauza un consum excesiv de benzină, emisii de noxe crescute, uzură excesivă a catalizatorului şi scăderea performanţei motorului. DE ACEEA LA MONTAREA UNUI DISPOZITIV DE PRODUCERE HHO ESTE IMPERIOS NECESAR MODIFICAREA INSTALATIEI ELECTRICE A AUTOTORISMULUI PENTRU A SE PUTEA MINTI COMPUTERUL AUTOTURISMULUI .DISPOZITIVUL CARE TREBUIE MONTAT SE NUMESTE – EFIE- SI CARE VA DA POSIBILITATEA SA REGLATI MANUAL VALOAREA CURENTULUI CARE VINE DE LA SONDA LAMBDA SI SE DUCE CATRE COMPUTER. Motoarele euro1 si euro2 au cate o sonda iar cele euro3 si euro4 au cate 2 sonde de aceea trebuie sa fiti atenti cu tipul de EFIE cu care trebuie sa echipati generatorul de HHO adica cu o cale sau cu doua cai..
Explicatie fenomen : Inchipuiti-va un zugrav cu cei doi ochi uitandu-se in directii diferite. Cu un ochi amesteca culoarea rosie intr-o galeata cu lavabila alba ( realizeaza amestecul de combustibil ) , aplica rozul pe perete ( amestecul trece prin catalizator ) si cu celalalt ochi verifica nuanta de pe perete ( citeste valoarea oxigenului din gazele evacuate ). In momentul in care rozul de pe perete este prea inchis inseamna ca e prea mult carburant injectat si computerul scade cantitatea de gaz injectat. In momentul in care rozul e prea deschis computerul creste cantitatea de combustibil injectat. DE ACEEA CAND SE INTRODUCE – HHO – ARDEREA ESTE APROAPE COMPLETA SI NIVELUL DE CO2 VA FI FANTASTIC DE MICA IAR ROZUL VA FI APROAPE TRANSPARENT SI COMPUTERUL VA DA COMANDA DE CRESTERE A COMBUSTIBILULUI INJECTAT MARIND FOARTE MULT CONSUMUL.DE ACEEA TREBUIE INTERVENIT CU UN DISPOZITIV EFIE PENTRU A – PACALI – COMPUTERULUI CA AMESTECUL ESTE BOGAT IN CO2 SI DE ACEEA EL TREBUIE SA DEA COMANDA DE REDUCERE A DEBITULUI DE CARBURANT POMPAT IN INJECTOARE REDUCANDU-SE ASTFEL CONSUMUL DE CARBURANT CU PANA LA 65% IN ACELASI TIMP MOTORUL ISI TRIPLEAZA RANDAMENTUL ( ADICA CUPLUL ).
Concluzia este ca acest dispozitiv nu este pentru toata lumea. Cati pensionari care urca la volan credeti ca vor fi constant atenti si pe faza sa modifice manual valoarea curentului care pacaleste computerul in functie de regimul de functionare al motorului ? Dar cate femei? Dar cati barbati? Dar cati angajati ? Pe cate din aceste persoane le vedeti ca ar umla cu bidonul de solutie de soda caustica dupa ei pentru a putea reumple generatorul de HHO? Asa ca daca vreti sa va apucati va recomand mare atentie !
Inainte de orice modificare va rog sa va uitati la garantiile oferite de vanzator pentru ca o astfel de modificare scoate autoturismul din garantie. De asemenea recomand demontarea instalatiei la controlul periodic ITP al masinii pentru ca este o modificare care trebuie omologata oficial si apoi montata pe vehicul ( autorizatie ISCIR si protectia in caz de coliziune pentru generatorul de HHO )
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de Tomita » Sâm Mar 12, 2011 12:29 pm

uff. greu si mult de citit. am zappat nitel.
vin cu o intrebare, caci vad ca stii multe.
nu exista un computer care pacaleasca sondele alea automat si sa bage el curentul cum trebuie?
ma gandesc ca e o treaba relativ simpla. adica o place elementare de procesare cu IF.
nu stiu cum e cu pornirea dar presupunem ca activam sistemul odata de mergem cursiv, pt a simplifica problema. anyway.
daca stii si mai multe mai povesteste, ca imi suna f bine ce zici.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

blu3manx
Mesaje: 77
Membru din: Lun Aug 23, 2010 4:46 pm

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de blu3manx » Sâm Mar 12, 2011 2:45 pm

pe langa kitul de hho,mai sunt urmatoarele produse pe piata :

-PWM Electronic Control - Modulator de puls
detalii :
Eficienţă. Generatoare HHO vor rula la temperaturi mai reci decât cu amperii la nivel standard de putere lineara, care necesită în mod substanţial mai puţin masa chiuveta de căldură;

Controlul Amperajului. Controlul curentului ce merge în generator va fi foarte uşor de controlat. Capacitatea de a controla intensitatea permite celulei ce rulează la temperaturi de operare optime sa se răcească şi se prelungeşte durata de viaţă a celulei în timp ce creşte producţia de HHO.

- HHO EFIE Chip
200 mhz microprocessor
este un cip, cu un microprocesor la 200 MHz, care utilizeaza portul serial de intrare / ieşire pentru a comunica direct cu ECU prin portul OBD II-A ce a fost special dezvoltat şi reglat pentru vehicule echipate generator HHO. HEC este dinamic ceea ce înseamnă ca HEC va lua în considerare nivelurile de oxigen în evacuare, împreună cu viteza şi sarcina motorului, temperatura de admisie a aerului şi volum, şi multe alte variabile pentru a determina cea mai eficienta rata de consum de combustibil şi timpii de până la 256 de puncte separate de incarcare.

Asadar s-au gandit la toate.....
Citroen C4 1.6 16V VTS

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje: 338
Membru din: Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare: B 07 VDL
Localitate: Bucureşti

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de SonyAD » Joi Mar 17, 2011 8:26 pm

Miroase a păcăleală/kit perpetuum mobile.

Electroliza aia mănâncă amperi de la alternator, ceea ce îl transformă într-o oarece frână electromagnetică pentru motor, ceea ce mărește sigur consumul. Asta e clar și indubitabil.

Niciodată nu se explică satisfăcător și demonstrează mecanismul prin care hidrogenul eliberat din apă pe consum adițional de motorină ajunge să economisească mai multă motorină decât a fost arsă pentru eliberarea lui.

Numai vorbe.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje: 689
Membru din: Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare: B-14-KWD
Localitate: Bucuresti

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de Juliu » Joi Mar 17, 2011 10:21 pm

Dupa aceea trebuie un modul electric pentru sombda lambda si ECU. Alti bani alta distractie.

Sony ce parere ai de GPL? Merita sau nu. Cum este temperatura de ardere cu gaz, mai mare decat temperatura de ardere cu benzina?
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de mituc » Vin Mar 18, 2011 2:15 pm

Juliu scrie:Sony ce parere ai de GPL? Merita sau nu. Cum este temperatura de ardere cu gaz, mai mare decat temperatura de ardere cu benzina?
Da, e mai mare iar arderea e mai uscata, motiv pentru care lubrefierea internelor e mai proasta. Asta e motivul pentru care pornirea nu se face cu gaz si nici alimentarea motorului la turatii mai mari de o anumita limita.

Insa asta nu e o mare problema atunci cind masina e exploatata si intretinuta cum trebuie, iar la benzinare aspirate GPL-ul nu face foarte mult rau.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje: 689
Membru din: Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare: B-14-KWD
Localitate: Bucuresti

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de Juliu » Vin Mar 18, 2011 3:05 pm

Eh, cam visez si eu cai verzi pe pereti. Cred ca ma resemnez si astept introducerea bio-etanolului :) .
Nu, nu, nu sunt scrantit la minte, nebun sunt dar fraier nu :) . La vecinii nostri unguri, care sunt cu un pas inainte noastra la orice, este disponibil la o parte din pompe.
Din informatiile mele, in banii nostri era in jur de 36.000 lei vechi litrul, dar ma pot insela...

Prefer sa astept sa dau la timpul potrivit banii pe un kit de conversie la etanol, un simplu modul electric. Treaba cu schimbat pistoane, injectoare si altele este la vrajeala, spun eu.


Cifra octanica a etanolului este mai mare decat la benzina, de aici armasari in plus, vezi Dacia Sandero made in Brasil, insa consumul este mai mare deoarece energia degajata in urma exploziei este mai mica.

Adica la aceeasi parte de aer se vor adauga mai multe parti de etanol decat de benzina din petrol.
Asta este probabil rolul modulului electric, recalcularea parametrilor.



Rog corectare la monologul alambicat :) .
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

blu3manx
Mesaje: 77
Membru din: Lun Aug 23, 2010 4:46 pm

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de blu3manx » Sâm Mar 19, 2011 2:50 am

revin la intrebare : A incercat cineva acest kit,sau a auzit ceva de el ?
Citroen C4 1.6 16V VTS

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de Bogdan » Sâm Mar 19, 2011 8:22 am

Offtopic: @Blue3manx..poti trece siteul sa vedem si noi cine sunt! Faptul ca se amintesc diverse siteuri in discutie nu inseamna publicitate si nici nu e atata strictete pe aici ...
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

blu3manx
Mesaje: 77
Membru din: Lun Aug 23, 2010 4:46 pm

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de blu3manx » Sâm Mar 19, 2011 8:31 pm

site ul cu pricina
http://www.hidrogen-auto.ro/product.php?id_product=10" onclick="window.open(this.href);return false;

de asemenea daca cautati "kit hidrogen auto " gasiti detalii pe google,produse asemanatoare pe http://www.okazii.ro" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.ebay.com.......si" onclick="window.open(this.href);return false; pentru exemple auto cu astfel de kituri montate cautati pe http://www.youtube.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.6 16V VTS

colibri555
Mesaje: 1
Membru din: Joi Mar 24, 2011 10:01 am
Numar Inmatriculare: ms55eco

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de colibri555 » Joi Mar 24, 2011 10:09 am

kitul hidrogen pentru motoare-o mare fasaiala,pentru unii si o si mai mare excrocherie pentru altii.

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje: 11065
Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de Mihay » Joi Mar 24, 2011 12:06 pm

zice un user cu 1 zi vechime al carui prim post este exact pe topicul asta...ca sa vezi coincidenta :mrgreen:

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de mituc » Joi Mar 24, 2011 2:32 pm

colibri555 scrie:kitul hidrogen pentru motoare-o mare fasaiala,pentru unii si o si mai mare excrocherie pentru altii.
Timpul va spune. Insa adaptarile astea mi s-au parut totdeauna periculoase, nici macar nu pare sa existe solutia completa (managementul pornirilor, al opririlor, dozaj in functie de presiune in cilindru si temperatura uleiului, etc).

Eu pina una-alta voi continua sa merg cu acest kit cu gunoi de grajd care este ineficient dar macar stiu ca nu-mi va produce probleme.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”