kit hidrogen pentru motoare

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti
Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de SonyAD » Vin Mar 25, 2011 10:05 am

Juliu scrie:Sony ce parere ai de GPL? Merita sau nu. Cum este temperatura de ardere cu gaz, mai mare decat temperatura de ardere cu benzina?
Ce parere sa am? Daca ar fi sa imi iau masina as lua benzinara aspirata si i-as pune inst. gpl. Dar una serioasa, montata de profesionisti care umbla si la hartile de avans (ca sa-l mareasca), sa nu ard supapele de evacuare si scaunele, si la ce o mai trebui umblat (harta EGR, whatever).
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de SonyAD » Vin Mar 25, 2011 10:09 am

colibri555 scrie:kitul hidrogen pentru motoare-o mare fasaiala,pentru unii si o si mai mare excrocherie pentru altii.
Perfect adevarat. Nici macar nu se mentioneaza faptul ca plastcul si chiar aluminiul traseului si galeriei de admisie sunt permeabile moleculelor hidrogen.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de mituc » Vin Mar 25, 2011 10:15 am

Se intimpla prea repede lucrurile pe acolo ca sa apuce sa iese. iar ce iese se ventileaza imediat, sint cantitati infime.
Neavind presiune in admisie sau presiunea fiind mica (la ceva turbo sa zicem ca ajungi la 2BAR, desi majoritatea merg la 1-1.5bar) nu prea apuca sa iese nimic.

Problema ar fi cu rezervoarele de hidrogen din plastic sau aluminiu, adica la stocarea hidrogenului pentru mai mult timp, dar pentru o galerie de admisie nu e o problema.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

blu3manx
Mesaje:76
Membru din:Lun Aug 23, 2010 4:46 pm

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de blu3manx » Vin Mar 25, 2011 6:25 pm

mituc,la ce kit "de gunoi" te referi ? gpl sau ce ai montat p masina ?
Citroen C4 1.6 16V VTS

unforgiven1207
Mesaje:7
Membru din:Vin Mar 15, 2013 9:32 am
Marca si model masina:Citroen C4 coupe 1.6 Hdi 66Kw
Numar Inmatriculare:AG88AYR

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de unforgiven1207 » Mar Iul 09, 2013 12:56 pm

Pana la urma are cineva montat pe masina un kit HHO? numai asa putem afla o parere. Eu am confectionat un kit HHO, recunosc, cam rudimentar, desi am investit ceva in el dar nu am simtit nicio diferenta la consum, iar daca a fost vreo diferenta nu am observat-o. Oricum tind sa cred ca e exact cum spune SonyAD e ca o frana electromagnetica pt motor.
Ca sa arzi hidrogen tre sa il separi de oxigen din apa > adica tre curent pt asta > curent luat de la alternator > deci sa produca mai mult curent alternatorul opune rezistenta in curea > deci motorul tre sa dezvolte un cuplu mai mare > de unde consum mai mare de combustibil.

Deci cred ca e un cerc vicios ...

Dar totusi e o adevarata industrie cu kiturile HHO... deci e posibil sa fie ceva...

Ce ziceti?

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: kit hidrogen pentru motoare

Mesaj de mituc » Mar Iul 09, 2013 9:04 pm

Deci stai sa curolizam (era sa zic analizam) putin treaba asta cu HHO.
- prin curentul venit de la alternator se face electroliza apei;
- hidrogenul si oxigenul sint injectati in admisie si apoi in camera de ardere;
- cica ar fi nus' ce cresteri de futere (era sa zic putere).

Pai, alternatorul produce curent cu un randament mult subunitar gratie energiei cinetice a masinii, energie cinetica venita de la motor. Motorul produce energie cinetica cu un randament de asemena subunitar folosind carburantul si mai nou gazele rezultate din electroliza.
Daca in tot sistemul asta nu s-ar fi adaugat apa ca si sursa externa de energie (desi mai mult o consuma) as fi zic ca cei care propovaduiesc HHO-ul au descoperit un perpetuum mobile si restul lumii n-a inteles ce i-a lovit.

Treaba asta cu HHO poate functiona eficient intr-un singur caz: se porneste electroliza doar atunci cind energia cinetica deja existenta e risipita aiurea in natura (frinari, sau captarea caldurii motorului cu o celula ce transforma caldura in curent electric, etc). gazele rezultate in urma electrolizei sint stocate cumva intr-un recipient si injectate controlat.

Altfel FAIL. Si evident ca e FAIL, ca nu e ca mai sus.

HHO-ul e inca o dintr-aia "s-a descoperit dispozitivul care va reduce factura la curent cu 450%".
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”