Compresor

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Victor.VR
Teh STIG
Mesaje:1823
Membru din:Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
Marca si model masina:Leon FR 2015 (+Audi)
Localitate:București
Contact:
Compresor

Mesaj de Victor.VR » Mie Mar 28, 2012 1:35 pm

Am auzit ca se monteaza in locul filtrului de aer si e destul de eficient. Chiar daca creste consumul, banuiesc ca se poate si opri.

Stiti ceva?
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Compresor

Mesaj de mituc » Mie Mar 28, 2012 5:21 pm

Un compresor mecanic creste puterea, iar cresterea puterii inseamna ca va creste capacitatea masinii de a arde mai multa benzina in sarcina mare.
Insa montarea unui compresor mecanic sau a oricarei chestii care creste presiunea in galeria de admisie presupune resoftare, pentru ca daca mergi la presiuni mai mari cu valorile de amestec de aspirat in cel mai bun caz prajesti pistoanele si chiulasa, iar in cel mai rau scoti pistoanele prin bloc.
Compresorul mecanic e antrenat de o curea conectata la arborele cotit si nu se poate deconecta. Asta daca nu cumva iti montezi un piston de vopsit sau un feon sau alt cretinism care sa-ti bage aer in motor si sa-i tragi buton in habitaclu.

Sfatul meu: ia una care are deja asa ceva si e proiectata cap-coada cu galerie de admisie din materialele care trebuiesc, soft, ECU, senzori, etc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Victor.VR
Teh STIG
Mesaje:1823
Membru din:Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
Marca si model masina:Leon FR 2015 (+Audi)
Localitate:București
Contact:

Re: Compresor

Mesaj de Victor.VR » Mie Mar 28, 2012 8:05 pm

Softul oricum poate fi modificat, ma gandesc eu. Si ma gandesc montarea unei astfel de jucarii a.i. sa nu fie nevoie de schimbat mai mult de-atat (banuiesc ca 150 cp suporta).
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Compresor

Mesaj de mituc » Mie Mar 28, 2012 8:09 pm

Victor.VR scrie:(banuiesc ca 150 cp suporta).
Eu banuiesc ca nu intelegi nimic.
Aceste "jucarii" vin de obicei cu diversi senzori de presiune/vacuum pentru controlul presiunii din admisie. Long story short, iti va trebui alt ECU sau sa rescrii ECU complet, pentru ca de fapt resoftarile din ziua de azi folosesc logica deja implementata in softul din ECU insa modifica doar limite, diversi timpi de injectie, presiune injectie unde e posibil, avans, calibrare pedala/clapeta acceleratie, valori amestec, chestii dintr-astea. ori softul pe care-l ai acum in ECU habar nu are ce sa faca cu un senzor nou pe care i-l cablezi.

Probabil 150cp e cam limita pe care o suporta motorul actual, depinde insa ce cuplu ii vei da pentru ca ala e problema. Adica limita la care inca esti in siguranta, pentru ca la rupere poti merge pina pe la 180cp cu internele actuale.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Victor.VR
Teh STIG
Mesaje:1823
Membru din:Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
Marca si model masina:Leon FR 2015 (+Audi)
Localitate:București
Contact:

Re: Compresor

Mesaj de Victor.VR » Mie Mar 28, 2012 8:14 pm

softul oricum venea schimbat, caci am gasit pe cineva disponibil sa faca asta..
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Compresor

Mesaj de Tomita » Mie Mar 28, 2012 8:46 pm

deci compresor mecanic sau balarie de elice electrica?

compresorul fiind antrenat si el de motor (cel mecanic) la inceput va "fura" din efectul motor, iar pt capacitati cilindrice mici se va resimti acest mic gol, fata de un motor cu cilindree mai mare.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Compresor

Mesaj de Aiurica » Mie Mar 28, 2012 8:49 pm

cred ca mituc nu iti va mai scrie, fapt pentru care continui eu.
mai mult ca sigur ai vazut vreun ventilator de aurisit boasele in vremuri calde care avea in spate o crestere de putere de pana la 20 cai...

pe foarte scurt.....ai sa renunti foarte repede, sau vei cheltui foarte mult timp si bani ca sa constati ca ai fost pacalit sau nu a meritat efortul

luam 2 cazuri:

1- ai 5000 eur cel putin si te apuci sa modifici un c4 care va avea prb undeva la 200 cai ( caz in care puteai f usor sa iti iei un vr6 la mana a doua si rezolvai prbl cu mult mai putin)
2-dai 100 eur si vei regreta ca de acei 100 e nu ai bagat benzina si te-ai dus la munte cu familia!

concluzia:

renuntati la orice modificare la motor pt ca nu merita!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”