Blow-off valve

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii,suspensii etc
Avatar utilizator
MircimiLyaN
SexY si RaU
Mesaje: 209
Membru din: Vin Mar 09, 2007 2:50 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Blow-off valve

Mesaj de MircimiLyaN » Lun Iun 18, 2007 1:32 pm

Avand in vedere ca am disel:p si nu prea pot sa mi pun o evacuare smekera(pt sunet) m am gandit la un BOV.Dar si asta imi lasa o nedumerire : Daca se aude ca la benzina....sooo..s ar merita?
C4 Coupe 1.6 HDI 137 Caluti - Jaune Scott - B -82- NKO

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Lun Iun 18, 2007 7:27 pm

La Diesel nu se pune Blow-off valve, o sa pun maine aici o chestie similara pt diesel; si nu, nu se aude exact ca la benzina.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Iun 18, 2007 9:47 pm

La diesel e cam naspa daca vrei zgomot..nu prea se poate!! CU toate ca baietii aia de la Pilot au facut minuni cu un seria 5. Nu imi venea sa cred cat de bine se auzea un diesel....
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
MircimiLyaN
SexY si RaU
Mesaje: 209
Membru din: Vin Mar 09, 2007 2:50 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de MircimiLyaN » Lun Iun 18, 2007 10:35 pm

mah eu m am uitat pe net si cica se pune pe disel si se aude super bine....chiar am vazut si niste filmulte cu un seat leon si cu un peugeot 307 modelele vechi si se auzea ca la benzina....
C4 Coupe 1.6 HDI 137 Caluti - Jaune Scott - B -82- NKO

Dani
Mesaje: 123
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 11:26 am
Localitate: Buc

Mesaj de Dani » Mie Iun 20, 2007 6:28 pm

pune si filmuletele pe forum sau asa.. da un link... si eu sunt u pic curios... si am inteles ca ee aude zgomotul cu pricina dupa ce intra turbina... cand iei picioru de pe acceleratie! ... am dreptate?... intreb si eu pt ca sunt cam noob la d'astea... da imi plac ce-i drept!
I owe my success to having listened respectfully to the very best advice, and then going away and doing the exact opposite.

C4 Coupe

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Iun 20, 2007 7:00 pm

Blow-off valve elibereaza gazele prinse pe traseu intre turbina in momentul in care acceleratia este decuplata.
Dar repet la diesel nu se pune BLOW-OFF VALVE, se numeste altfel, din pacate nu am avut timp sa ma documentez cum am promis, sunt f prins zilele astea dar promit ca revin cu mai multe argumente.

LE: aveti mare grija cu BOV pt ca creaza acea numita "presiune negativa" care poate strica turbina in timp.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Mie Iun 20, 2007 7:06 pm

la diesel se cheama dump valve daca nu ma insel

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Iun 20, 2007 7:09 pm

Si nu uitati ca BOV nu se prea pun pe turbine cu geometrie variabila pt ca le fac bucati asa ca aveti grija ce vreti sa faceti.

Pe diesel nu se poate pune BOV pt ca nu are clapeta de acceleratie si oricum nu s-ar auzi nimic.
La o masina pe benzina se pune BOV (repet, recomandat sa nu se puna pe masinile cu turbina cu geometrie variabila) pt a micsora turbo lagul.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Iun 20, 2007 7:17 pm

Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Iun 20, 2007 7:22 pm

BOV adevarat
http://www.youtube.com/watch?v=-PsebphGe6w

M-am mai documentat, se poate improviza un BOV pe diesel dar va dauna f mult turbinei si se pierde putere, iar turbo-lagul creste.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Iun 20, 2007 7:26 pm

Si unul de katerinca:
http://www.youtube.com/watch?v=lZG0RS3mVBc
Duck-off valve :lol:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Dani
Mesaje: 123
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 11:26 am
Localitate: Buc

Mesaj de Dani » Mie Iun 20, 2007 8:33 pm

ciudat filmuletul cu bmw... mi s-a parut ca e diesel nu benzina... si chiar daca era benzina (desi suna clar a diesel) nu stiam ca pun turbo astia pe motoare!
I owe my success to having listened respectfully to the very best advice, and then going away and doing the exact opposite.

C4 Coupe

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Joi Iun 21, 2007 1:41 pm

E benzina toata ziua.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

pesteimputit
custom sound systems
Mesaje: 264
Membru din: Joi Mar 08, 2007 11:52 pm

Mesaj de pesteimputit » Joi Iun 21, 2007 2:24 pm

bov se pune tocmai pt a nu distruge turbina datorita presiunii care s=ar intoarce in momentul inchiderii clapetei de acceleratie in palele turbinei.
nu vad cu ce ar afecta geom variabila....

Dani
Mesaje: 123
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 11:26 am
Localitate: Buc

Mesaj de Dani » Dum Aug 12, 2007 1:16 pm

gata frate... am gasit BOV pt C4.. model HDI


http://www.ultratuning.com/en/pcategory ... on_filter=


cine e in bani.. sa-si puna cica se poate si scoate daca s-a saturat de fssst! 8)
I owe my success to having listened respectfully to the very best advice, and then going away and doing the exact opposite.

C4 Coupe

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”